استقلال مستحق قهرمانی بود/ تونل زدیم و شرافت را زیر پا نگذاشتیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیمی که ۲۸ هفته نمی‌بازد مستحق قهرمانی است.

به گزارش مشرق، سید مهدی رحمتی پس از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و آلومینیوم اظهار داشت: یک بار دیگر قهرمانی استقلال را تبریک می‌گویم. از دیدن این صحنه‌ها لذت می‌برم. همین که مردم در این شرایط بد اقتصادی که قابل توجیح نیست خوشحال می‌شوند ارزشمند است. مگر چه اتفاقی افتاده که این هم گرانی شده است و فشار به مردم وارد می‌شود؟ خدا را شکر که امروز مردم یک بازی خوب را دیدند و تیم من نشان داد که چه شخصیتی دارد که در این فشار تماشاگران مقابل تیم قهرمان ایران به این خوبی بازی کردیم. فرصت‌های گل زیادی داشتیم. امروز ۴ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم و همه از جان خود مایه گذاشتند و امیدوارم در ادامه راه نتایج خوبی کسب کنیم.

وی درمورد ایجاد تونل قهرمانی برای استقلال در ابتدای مسابقه خاطرنشان کرد: باشگاه آلومینیوم اراک امسال به فینال جام حذفی هم راه پیدا کرد و هفته گذشته از منصوریان، سرمربی تیم حریف که سال گذشته سابقه کار در آلومنیوم را داشت تقدیر کرد و امروز هم به نوعی اخلاق جدیدی را باب کردیم تا همیشه دنبال بدی‌های و دعوا و درگیری‌ها نباشیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک عنوان کرد: مردم باید لذت ببرند و همین که مردم اول بازی خوشحال شدند خیلی برای من خوشحال کننده است، چون من با این هواداران خاطره دارم. همین که توانستیم به مردم نشان دهیم که ما تونل قهرمانی می‌زنیم، اما شرافت و مردانگی را در زمین رعایت می‌کنیم یک دنیا حرف دارد.

رحمتی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال مستحق قهرمانی بود یا خیر، گفت: تیمی که ۲۸ بازی نمی‌بازد قعطعاً مستحق قهرمانی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    0 0
    اون حرفش واقعا عالی بود
  • رضا IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 1
    من نمی دونم این بی وجدان که میلیارده تومان پول می گیره عوض اینکه فوتبال بازی کنه چرا بایستی این حرف ها رو بزنه آقای رحمتی هنوز مردم ایران کار زشت شما رو در ترک اردوی تیم ملی وخالی کردن پشت تیم در جام جهانی فراموش نکرده اند آقای رحمتی حرف از فشار اقتصادی می زنید بر مردم فشار روانی امسال شما بیشتر مردم رو رنج می دهد
  • ناسناس IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 0
    بلی اقای رحمتی 25 امتیاز مربیان استقلالی تیمهای دیگر به استقلال هدیه دادند.باید هرمان می......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس