کد خبر 1376590
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
حلالی: امیدی به نایب قهرمانی پرسپولیس هم ندارم/ در خصوص گل‌محمدی تصمیم قاطع بگیرند

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه به نایب قهرمانی سرخپوشان هم امیدی ندارم گفت: باشگاه باید برای آینده «یحیی گل‌محمدی» تصمیم قاطعی بگیرد.

به گزارش مشرق، اسماعیل حلالی با اشاره به دلایل عدم موفقیت پرسپولیس در فصل جاری، اظهار داشت: پس از تساوی در دربی دور برگشت، آرامش کادرفنی و بازیکنان از دست رفت. به‌راحتی می‌توانستیم در جام حذفی قهرمان شویم اما تیم مثل فردی زخمی بود که نمی‌توانست روی پای خود بایستد. مشکل از چیدمان ضعیف بود که با تغییرات زیاد و نامناسب، مدام درحال بهم ریختن تمرکز بازیکنان شد. اما در نهایت تیم را حواشی زمین زد؛ هم وضعیت فدراسیون و هم عواملی که خودمان به آن دامن زدیم نفسی برای پرسپولیس نگذاشتند.

بیشتر بخوانید:

باشگاه پرسپولیس: صحبتی درباره تغییر کادرفنی مطرح نشده است

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد شدید از عملکرد خریدهای این فصل سرخپوشان، بیان کرد: به نظرم گل‌محمدی به‌جای بازیکنانی مثل تمیروف و هنانوف که برای رسیدن به سطح مناسب فاصله زیادی دارند، بهتر بود که از تیم‌های پایه‌ خودمان بازیکن می‌آورد. حتی خودم بازیکنان توانمند پایه را به بزرگسالان پیشنهاد دادم تا با حضور در کنار نفرات مطرح به کمک تیم بیایند اما یحیی با گوش دادن به حرف اطرافیانش، کار را خراب کرد.

وی ادامه داد: ما در تمام فوتبال کشور مشکل داریم که هیچ اهمیتی به تیم‌های پایه نمی‌دهند. برای یک بازیکن خارجی با سطح معمولی ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار دلار هزینه می‌کنند در حالی که با نیمی از این هزینه می‌توان بازیکنانی در آکادمی آموزش داد که تا سالیان طولانی نه‌تنها برای پرسپولیس بلکه برای فوتبال کشور ایجاد منافع کنند. از آنجایی که بازیکنان آکادمی با قراردادهای پایین سودی برای دلالان ندارند، کسی برای رشد آن‌ها تلاشی نمی‌کند و به تیم‌ها دعوت ‌نمی‌شوند.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: اکنون امیدی به نایب قهرمانی هم ندارم زیرا با این شرایط توان رقابت با سپاهان را نداریم. برای فصل آینده‌ باید کمیته فنی باشگاه جلسه‌ای برگزار کند و بر خلاف این فصل به جای شبکه‌های اجتماعی برای پرسپولیس تصمیم بگیرد. امسال نه تنها مربی بلکه همه مقصر بودیم. برای حل مشکلات باید تعامل کنیم و به جای در نظر گرفتن نفع شخصی، منافع جمعی و تمام تیم را بررسی کنیم و اگر نیاز باشد کمیته‌فنی برای تغییر گل‌محمدی هم تصمیم قاطعی بگیرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    0 5
    چقدر حرف مفت و بیجا میزنه این آقا
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    2 0
    مسعود جان کجایی
  • آریا IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    3 1
    اگه بابا مسعود هنوز روی کار بود شک نکنید پرسپولیس باز هم قهرمان بود
  • DE ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    3 0
    بابا مسعود که نباشد امید هم نباشد باید قدر سلطانی فررا بدانیم که قهرمانیها ی پیدرپی برامون ساخت و جامهای باد آورده اسنپی بهمون تقدیم کرد من خود پرسپولیسی نمی گم ده آتشه ولی هوادار معمولی بودم ولی الان هدایت شدم ازبس که نامردی دیدم از این لنگ
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      0 3
      تو بیجا کردی خودتو هوادار پرسپولیس میدونی، پرسپولیس به آشغالهایی مثل تو احتیاج نداره ، هررری. هوادار کسی هست تیم اول بشه آخر بشه بازم خودشو ثابت کنه. پرسپولیس از صمیم قلب دوستت داریم.
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      0 1
      تو خیلی هنر کنی طرفدار شله زرد باشی حتی کیسه کشم نیستی
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    1 0
    این لنگیا چرا اینقدر خود زنی میکنند مگه پیروزی متکی به تیمی نبود که پرفسور برانکوه کبیر بنا نهاده بود که قرار بود تا ۱۰سال قهرمان باشه کجاست غیرت تعصب روحیه قهرمانی ژن قهرمانی تازه راه رفتن به فینال آسیا یاد گرفته بودیدولی تا پدر رفت پیروزی هم به قهقرا رفت.قرائت فاتحه به پدر لنگیا از اوجب واجبات هست
  • سعید IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    0 0
    پرسپولیس رو رها کن
  • FR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    0 0
    ولی واقعا راست گفتم
  • FR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    0 0
    برادر گرامی من زمانی هوادار تیم دوم پایتخت بودم دقیقا از جنس تو بودم بی منطق .بی تربیت و فحاش بودم بی دلیل به هواداران تیمهای دیگر توهین میکردم ولی الان در مکتب تاج کبیر یاد گرفتم باادب باشم و بجای توهین به هواداران رقیب تیم خودم را تشویق کنم
  • FR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    0 0
    نمیدونم شله زرد منظورت کیه ولی مطمئنم شله زرد خیلی شیرین تر.سالم تر از رب گوجه فرنگیه که با هزار جور نگه دارنده مثل بابا مسعود با لبو مثل سلطانی فر قاطی میکنند وبه عنوان یک و یک به خورد مردم میدن
  • FR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    0 0
    شله زرد صد شرف داره به رب گوجه ستاره دار حلبی .جعلی و تقلبی دوم پایتخته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس