کد خبر 1376527
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
پاسخ فدراسیون فوتبال کانادا به نخست‌وزیر این کشور درباره بازی با ایران

فدراسیون فوتبال کانادا به اظهارنظر نخست‌وزیر این کشور درباره بازی دوستانه با ایران واکنش نشان داد و اعلام کرد مصمم به برگزاری بازی دوستانه با ایران است.

به گزارش مشرق، ساندرا گیج مدیر بازاریابی فدراسیون فوتبال کانادا در واکنش به اظهارنظر جاستین ترودو نخست‌ وزیر کانادا که گفته «دعوت فدراسیون فوتبال کانادا از ایران برای انجام بازی دوستانه در ونکوور ایده خوبی نبود و برگزارکنندگان این دیدار باید توضیح دهند که چرا به دنبال برگزاری آن هستند»، گفت: ما در فدراسیون فوتبال کانادا به قدرت ورزش و توانایی آن برای گرد هم آوردن افراد با پیشینه و عقاید سیاسی مختلف برای یک هدف مشترک اعتقاد داریم. ایران یکی از ۳۲ تیم شرکت کننده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است و فدراسیون فوتبال کانادا از تمامی پروتکل‌های بین‌المللی در برگزاری این مسابقه پیروی می‌کند. روی آماده‌سازی تیم ملی مردان‌مان برای رقابت در صحنه جهانی متمرکز هستیم».

تیم‌های کانادا و ایران طبق توافق صورت گرفته بین فدراسیون فوتبال دو کشور، قرار است در دیداری دوستانه در تاریخ ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) در شهر ونکوور به مصاف هم بروند. این اولین بازی دوستانه تیم تحت‌هدایت دراگان اسکوچیچ در مسیر آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عمر فاروق IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    1 15
    کانادا قوی تره
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    20 2
    آخه غربی ها ادعای جدایی سیاست از ورزش رو دارند،کاملا واضحه. #نوچه ملکه رفیق یار آدم کش ها
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    0 2
    فدراسیون فوتبال کانادا مثل فدراسیون فوتبال ایران از دولت جدا و مستقل است .
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    3 2
    نباید با دشمنان ما در عرصه و زمینه های مختلف فعالیتهای گوناگون برگذار کنیم ، حالا فرقی نمی کنه دشمن چه از کشور اسلامی باشه یا غربی
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    15 0
    منظور نخست وزیر با کلاس این بوده که دعوت از دزدان و غارتگران سرمایه مردم و مملکت به کانادا ایده خوبی است نه دعوت از ورزشکاران.
  • ارش IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    0 1
    ما نباید بازی کنیم .اون مرتیکه دلقک میگه بازی نکنیم .اصلا ما تحریم میکنیم فوتبال را .کاری نکنه با موشک کانادا را شخم بزنیم براشون .و بهتره ما به جای توپ با موشک یک فوتبال جانانه 85 میلیونی باهشون بازی کنیم .باید با موشک امریکا و کانادا و اسرائیل و فرانسه و انگلیس و اروپا را با خاک یکسان کنیم همچنین عربستان و بحرین و کویت و امارات .با یک حرکت ما دنیا از رون راحت میشه .
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    0 0
    اگر در فدراسیون ورزشی کانادا برای گرد هم آوردن افراد با پیشینه و عقاید سیاسی مختلف اعتقاد دارید اعتراضی هم ب حذف بازیکنان روسیه در میادین ورزشی میکردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس