کد خبر 1376450
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت:

‏تو انتخابات لبنان هرکی به آمریکا فحش داده بیشتر رای آورده (حزب الله لبنان و متحدانش 68 کرسی از 128 کرسی پارلمان رو بدست آوردن)

میثم شرفی عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

تو انتخابات لبنان چه کسی بیشتر رای آورده؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    7 3
    این انتخابات لبنان هم جالبه ها. از دیروز تا حالا دارم بررسی میکنم. ضد انقلاب و طرفدارای آمریکا ادعا میکنن مخالفین حزب الله رای آوردن و انقلابی ها و طرفداران ایران ادعا میکنن حزب الله و طرفدارانش رای اوردن!
  • امیر IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    4 9
    ۶۲ کرسی نه ۶۸ کرسی. دوره قبل ۷۱ کرسی داشتن. خبرگزاری مهر نتایج کامل رو زده. هیچ گروهی اکثریت رو بدست نیاورده.
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      8 4
      با ائتلاف کننده ها نگفته با احتساب نمایندگان هم سو از جریانات غیر از حزب الله میشه گفت هنوز نظرات حزب الله بر کرسی میشینه. البته باید منتظر بود تا نتایج ائتلافات و مذاکرات درون پارلمانی چه خواهد شد
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      2 0
      در انتخابات لبنان آرای تمام احزاب سنتی کم شده بجز حزب الله. دو تا کرسی هم بیشتر بدست آورده. مستقلها هم بیشتر شده اند که عمدتا ملی و همراه مقاومتند. پس اشتباه تحلیلهای دروغ غربی را باور نکنید.
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    4 7
    ائتلاف حزب الله از اکثریت افتاد
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      5 2
      اینا مهم نیست شما ساختار جمعیتی و حکومتی لبنان رو نمیشناسید حکومت لبنان ساختاری آمریکایی داره و تهش ملوک و طوایفی اداره میشه. بار قبلی که حزب الله اکثریت رو داشت چیکار تونست بکنه برای تغییر ساختار های نظام لبنان؟ الانم فرقی نکرده همونه.
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    5 0
    دقت کردین بعضی اسمها ربطی به صاحبش نداره؟صادق زیبا کلام یا شرفی و...
  • IT ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    3 0
    امروز کیهان نوشته 58 کرسی (حزب الله+امل+مسیحی های همسو) این 10 تای اضافه چطوری محاسبه شده؟ از سعدالله زارعی مطلع تر هم داریم؟
    • وطن دار IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      4 0
      هموطن عزیز این چیز عجیبی نیست در مملکت خودمون هم داریم طرف شناسنامه سیاسیش اصولگرایییه یا اصلاحطلبی (یعنی نماینده ای که در کشور یا منطقه اش به این تفکر شناخته میشه)پس وقتی رای رو میشمارند میگن مثلا ۱۰۰ تا اصولگرا رای آورده اما این ۱۰۰ تا شامل مستقلینی که پس زمینه فکری شون اصولگرایی یا اصلاح طلبیه نمیشه اونها رو جدا حساب میکنند کلا در مورد لبنان این رو بدوید نه حزب الله نه رقباش توانایی گرفتن جای دیگری رو ندارند در لبنان هر کس به هم مذهب خودش رای میده و منتخبین با هم ائتلاف میکنند اما دوستان این رو بدونید باهوش ترین و قوی ترین گروه در لبنان حزب الله است چه به لحاظ نظامی چه سیاسی چه اجتماعی ... الان برای حزب الله در مقایسه با دهه ۹۰ میلادی تا جنگ ۳۳ روزه بهشت محسوب میشه این رو خود آمریکایی ها هم اعتراف کردند رهبرانش زیرکانه بحران رو به فرصت تبدیل میکنند مثلاآمریکایی ها باایجاد کمبود بنزین گفتن کارش تمومه مردم قطعا ازش متنفر میشند و گفتن اگر بنزین از ایران بیاره سر راه میزنم یا توقیف میکنیم به عقل جن هم نمیرسید کاری که سید حسن نصرالله کرد گفت این کشتی مثل خاک لبنانه اگر متعرض اش بشید یعنی اعلام جنگ بعد از بحران بنزین نه تنها ضعیف نشد بلکه یه خودی هم نشون داد در این انتخابات هم حزب الله پیروز شد چون با وجود همه تحریم ها وتهدید ها که برعلیه خودش و علی الخصوص مسیحیان متحدش شد تنها با کاهش یکی دو تا کرسی در پارلمان حضور قوی خواهد داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس