یمنی

همین طبقه‌ی «کاهنان»، صفات و رذایل شیاطین مورد پرستش خود و نیاکان خود را(بعل و مولوخ و بافومت و ...)به خدای یگانه‌ی ابراهیم(ع) نسبت دادند و اوصاف و اعمالی شنیع و شرم‌آور برای یهوه توصیف کردند.

سرویس جهان مشرق- پایگاه اینترنتی روزنامه تایمز اسراییل، روز ۱۵ می گزارش داد که برای نخستین بار، مقامات رژیم اسراییل  به بازماندگان کودک یهودی یمنی به نام «اوزیل حوری» که در سال ۱۹۵۲ در سرزمین‌های اشغالی کشته شد، اجازه دادند که با نبش قبر از بقایای جنازه منسوب به او نمونه‌برداری کنند و روی آن آزمایش DNA صورت دهند.[۱]

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم
برای نخستین بار قبر یک کودک یمنی مهاجر برای آزمایش دی ان ای گشوده می شود

اصل ماجرا، به پرونده‌ای مشهور در تاریخ رژیم صهیونیستی در دهه ۱۹۵۰ بازمی گردد. در آن زمان، فرزندان بسیاری از خانواده‌های یهودی که از یمن به سرزمین‌های اشغالی مهاجرت کرده بودند، مفقود شدند.

«اوزیل حوری» یکی از آن کودکان بود که جنازه منسوب به او در گورستان مرکزی شهر «» دفن شد و حالا بعد از چند دهه، ۵ خانواده خویشاوند این کودک از دادگاه حکم نبش قبر و آزمایش دی ان اِی گرفته‌اند.

طبق توافق صورت گرفته بین خانواده‌ها و وزارت بهداشت رژیم اسراییل، قرار است این آزمایش در یک آزمایشگاه قضایی با حضور کارشناس معتمد خانواده‌ها انجام بگیرد.

مازل باراکو، خواهر اوزی حوری به رسانه‌ی اسراییل والا گفت که " این گامی بزرگ بعد از سال‌ها بی‌اعتنایی و فشار از جانب دولت بوده است." با این حال باراکو معتقد است که علی‌رغم توافق صورت گرفته، هنوز به دولت اعتمادی وجود ندارد، چرا که اجازه ندادند خود خانواده‌ها در آزمایشگاهی غیردولتی این تست را انجام دهند. خانم باراکو تاکید کرد:

" باید اذعان کنم حتی اگر به ما بگویند که جنازه مال برادر من است، نتیجه را باور نخواهیم کرد."

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم
نمایندگان آژانس یهود در حال وارسی کودک مهاجر یمنی در سرزمین‌های اشغالی در ۱۹۴۹

خانواده حوی در سال ۱۹۴۸ به سرزمین‌های اشغالی سفر کردند. اوزیل پسر این خانواده در سال ۱۹۵۲ به دنیا آمد. او یک سال بعد از تولد، بیمار شد و توسط سرویس بهزیستی دولتی به بیمارستان برده شد.

کمی بعد به خانواده‌اش گفتند که او مرده و قبری را به آن‌ها نشان دادند. خانواده اوزیل هیچ‌گاه این داستان را قبول نکردند، چرا که در همان زمان، شمار زیادی زا مهاجران یمنی دچار ماجرای مشابهی شده بودند که بعدا به «پرونده کودکان یمنی» مشهور شد. تعداد این خانواده‌ها به هزار می رسید.بخش عمده خانواده‌ها یمنی بودند، اما خانواده‌هایی یهودی از بالکان، شمال آفریقا و غرب آسیا هم بین آنان حضور داشتند. در حالی به این خانواده‌ها خبر مرگ فرزندانشان داده شد که در قریب به اتفاق موارد، هیچ جنازه‌ای، هیچ گواهی فوتی و بعضا حتی هیچ قبری به آن‌ها نشان داده نشد. این خانواده‌ها اعتقاد داشتند که با همدستی سیستم بهداشت و درمان دولتی، فرزندان آنان دزدیده شده و برای فرزندخواندگی و اهداف دیگر، به نقاط دیگر سرزمین‌های اشغالی و حتی خارج از آن فرستاده شدند. رژیم اسراییل در همه این سال‌ها مدعی بوده که ادعاهای این تعداد خانواده کذب است و همه  این کودکان در بیمارستان مرده‌اند! برخی گزارش‌ها کودکان گمشده‌ی خانواده‌های یهودی میزراحی در آن مقطع را بالغ بر هزاران کودک تخمین می زنند.[۲]

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم

با این حال، روزنامه اسراییلی هاآرتز، در گزارشی(۸ دسامبر ۲۰۲۱) تایید کرد که وزارت بهداشت این رژیم در ربایش این کودکان نقش داشته است. طبق این گزارش، این کودکان در واقع ربوده شدند و مقامات بهداشتی این رژیم در دهه ۱۹۵۰، در مخفی کردن اطلاعات و پنهان نگاه داشتن ماجرا نقش داشتند.[۳]

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم

گرچه در دو سه سال اخیر، مقاومت‌های دولتی در این سال‌ها در برابر روایت خانواده‌ها شکسته است و کمابیش دعاوی آنان تایید شده، اما کلیت ماجرا را به این فرو می کاهند که در «نژادپرستی» میان تیره‌های مختلف یهودی که در اوایل تشکیل این رژیم بسیار عیان بود، خانواده‌های اشکنازی(یهودیان اروپایی)، فرزندان خانواده‌های میزراحی(یهودیان غیراروپایی شمال آفریقا و غرب آسیا) را با هدف تاکین «آینده بهتر» برای آن‌ها ربودند! طبق این ادعای تازه، یک برنامه مخفی یا یک توطئه دولتی در این ماجرا ابدا وجود نداشته و کارمندان بخش بهداشت و درمان به صورت شخصی و از سر «دلسوزی» این کار را صورت دادند! دولت نتانیاهو در فوریه ۲۰۲۱، ۱۶۰ میلیون دلار برای پرداخت غرامت به خانواده‌های آن کودکان در نظر گرفته بود، که بیشتر خانواده‌ها آن را نپذیرفتند و این پول را نوعی «باج» برای خاموش نگه داشتن خانواده‌ها خواندند. این خانواده‌ها خواستار اانتشار اسناد محرمانه مرتبط با این ماجرا توسط دولت هستند.[۴][۵]

اما بلاتردید، روایت تازه رژیم اسراییل ، هم یک نوع خاک‌مالی و پنهان‌کاری زیرکانه‌ی دیگر بر اصل ماجراست. پرونده معروف به ماجرای کودکان یمنی، بر خلاف دعاوی رژیم جعلی، دروغگو و جنایتکار صهیونیستی، وجوه سیاه و تاریک و شومی دارد که در این سال‌ها توسط خبرنگاران مستقل و وابستگان و خویشاوندان آن کودکان بارها افشاء شده است، اما رژیم صهیونیستی همواره بر این واقعیات خاک پاشیده و سعی در پنهان نگاه داشتن آن دارد.

حقیقت آن است که در طول چند هزار سال، بخش‌های «نخبه» و اصطلاحا «الیت» جامعه یهودی، که در واقع فرقه‌های مخفی و رازآمیز اما ذینفوذ و قدرتمند را درون این جامعه رهبری می کرده‌اند، سوابق طولانی و خوفناکی از قربانی کردن و استفاده از خون «کودکان» داشته‌اند. تا قبل از این که یهودیان به بهانه جنگ دوم جهانی، قدرت خود را بر دنیا تثبیت کنند و هر نوع انتقاد یا کاوش تاریخی در سوابق تاریخ قوم یهود را با برچسب «یهودی‌ستیز» زیر ضزب ببرند، بسیاری از سیاستمداران، قضات، مورخان، نویسندگان و قوم‌پژوهان غربی درباره‌ی سابقه نفرت‌انگیز «کودک‌کشی» و استفاده از قربانی کودک در مناسک با اهداف شومی چون به یاری طلبیدن نیروهای دنیای تاریکی در جامعه یهودی می گفتند و می نوشتند. تنها بعد از برجسته‌سازی ماجرای موسوم به «هالوکاست» و تبدیل آن به یک ناموس جهانی، بود که هزینه افشاگری و روشنگری علیه جنایات رایج در بین جامعه یهودی بسیار بالا رفت و نوعی سکوت سهمگین را در این موضوع رقم زد.

در واقع، محافل و انجمن‌های مخفی یهودی از زمان حضرت موسی(ع) به این سو، در واقع نفوذیانی بودند  که با هوشمندی شیطانی خود، شاکله‌ی مناصب و جایگاه‌های دینی یهود را غصب کردند و شریعت واقعی ابراهیم(ع) و موسی(ع) و دیگر انبیاء حقیقی بنی اسراییل را متروک کردند. خاندان «لاویان»(Levits/Levi) که بعد از انبیاء بزرگ بنی اسراییل، راهبر و جلودار جامعه یهودی شدند، در واقع طبقه کاهنان بودند که در محافل مخفی خود، میراث پرستش «خدایان» اهریمنی چون بعل و مولوخ و بافومت را حفظ کردند و به تدریج در تار و پود شریعت رسمی یهود اندیشه‌های کافرانه و ضدالهی نیاکان کاهن خود را جاگیر کردند و آیین جادوی سیاه «کابالا» را به عنوان فریبنده «عرفان یهودی» به یهودیان و به دنیا فروختند. همان‌های که بزرگ‌ترین تحریف‌های تاریخ را صورت دادند و با دستکاری و جعل در کتاب موسی و داوود، صفات و رذایل شنیع شیاطین مورد پرستش خود و نیاکان خود را(بعل و مولوخ و بافومت و ...که همه تجلیات خود ابلیس یا نمایندگان بلافصل او بودند) به خدای یگانه‌ی ابراهیم(ع) نسبت دادند و اوصاف و اعمالی را برای یهوه توصیف کردند که چشم از خواندن و زبان از گفتن آن‌ها شرم دارد!

در این زمینه، که حرف و شرح مثنوی هفتاد من است، سخن کوتاه می کنیم و مخاطبان را به ویژه، به اثر فخیم و ارزشمند استاد عبدالله شهیاری، کتاب ۵ جلدی با عنوان «»(کتاب سال جمهوری اسلامی در سال ۸۵) رجوع می دهیم که ایشان به نحوی دقیق و مورخانه، تفاوت میان «بنی اساییل» و «یهود» را به تفصیل بیان کرده‌اند.

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم

در ادامه، تنها برخی از مشهورترین ماجراهای «کودک‌کشی» و آیین شیطانی «قربانی کودک» را در جامعه یهودی ذکر می کنیم تا روشن شود که وقتی از مفقود شدن هزاران کودک یهودی اهل یمن، بالکان و شمال آفریقا(که در تقسیم‌بندی نژادپرستانه‌ی همان الیت شیطانی، جزو گونه‌ی پست‌تر یهودی محسوب می شوند) در دهه ۱۹۵۰ می گوییم، چه بلاهای مفروض و محتملی ممکن است بر آنان رفته باشد.

در سال ۱۹۸۹، در شوی معروف «اپراه وینفری»، حضور یک مهمان و گفته‌های تکان‌دهنده‌ی او، شوک عظیمی بر افکار عمومی آمریکا وارد کرد. «ویکی پولین»( با نام مستعار ریچل یا همان راشل)، زنی از یک خانواده یهودی، حقایقی خوفناک و سیاه درباره خانواده‌ی خود و فضایی که در آن رشد کرد، به زبان آورد. پدر و مادر او هر دو دارای مشاغل سطح بالا و از چهره‌های اجتماعی برجسته شهر خود بودند، اما ویکی فاش کرد که در خانواده او، از نسل‌های قبل، مناسک جادوی سیاه و پرستش شیطان و ارواح شیطانی برگزار می شد که با اعمال جنایتکارانه‌ و کثیفی چون هم‌اغوشی جنسی جمعی، تجاوز به محارم، قربانی کودک، خوردن گوشت و خون انسانی و نیایش‌هایی با هدف احضار تجلیات شیطان در جریان بوده است.

او گفت که به واسطه‌ی تجاوزهای جنسی پدرش ۵ بار باردار و مجبور به سقط شد. اوج افشاگری‌های ویکی آن‌جا بود که گفت به عنوان یک کودک از سوی والدین خود و دیگر اعضای محفل شیطانی، مجبور شد یک نوزاد را به قتل برساند. ویکی فاش کرد که علاوه بر پدر و مادرش، بسیاری از چهره‌های سیاسی و اقتصادی و افراد مشهور هم عضو این محفل بودند. ویکی مدعی شد که بسیاری از خانواده‌های یهودی آمریکا که موقعیت اجتماعی بسیار ممتازی دارند، در درون خود دارای چنین رازهای شومی هستند.

او قربانی و خوردن خون کودک را با هدف به دست آوردن «قدرت» عنوان کرد و ادعا کرد که در خانواده‌های یهودی، گودکانی هستند که اصولا برای همین هدف(قربانی شدن) به دنیا می آیند تا دیگران از قدرت و انرژی حاصل از قربانی ایشان برخوردار شوند. علاوه بر او، روانشناس ویکی پولین، دکتر تینا گروسمن(که خود یک یهودی بود) گفت که علاوه بر ویکی، ۴۰ بیمار دیگر داشت که از محافل خانوادگی این‌چنینی نجات یافته بودند. به گفته‌ی ریچل، سنت قربانی انسان در خاندان او دست‌کم به قرن هفدهم میلادی می رسید.

سخنان ویکی پولین، شدیدا یادآور یکی از مکتوبات «آلیستر کرولی»، مشهورترین شیطان‌پرست قرن بیستم و پدر معنوی بسیاری از محافل و جوامع مخفی در آمریکا و اروپا بود. او در بند هفدهم از کتابچه دستورالعمل مناسک جادوی سیاه خود، جمله مشهوری دارد:

"برای بالاترین دستاورد روحانی، فرد باید به تناسب قربانی‌ای را انتخاب کند که حاوی بزرگ‌ترین و ناب‌ترین نیرو باشد. یک کودک مذکر، با معصومیت کامل و هوش بالا، به نحوی رضایت‌بخش قربانی مناسبی است..."

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم
آلیستر کرولی در لباس کهانت

برخی از یژوهندگان فرقه‌ها و نحله‌های رازآمیز، معتقدند که حتی واژه انگلیسی رایج امروز برای «آدم‌خواری»، یعنی واژه‌ی «کانیبالیسم»(cannibalism)، برگرفته از دو واژه «کاهن»(Cahen, cohen, kohen) و «بعل» است. همان‌طور که اشاره شد، بنا بر بسیاری از تفاسیر تاریخی، شاخه‌ی «لاویان» در بین بزرگ‌خاندان‌های یهودی، در واقع طبقه کاهنان معبد بعل بودند که در زمان حضور بنی اسراییل در مصر، در صف امت موسی نفوذ کردند. همان‌ها بودند که در زمان حضور موسی(ع) در کوه طور، گوساله سامری را بر بنی اسراییل عرضه کردند و آنان را گمراه ساختند. گوساله، نماد «مولوخ»، خدای فینقی و در واقع تجلی دیگری از ابلیس است.

باز بی‌جهت نیست که بنیان‌گذار کلیسای مدرن شیطان، یعنی آنتون سزاندور لوی(لاوی) از تبار همان خاندان لاویان بود. الیفاس «زاهد» لوی، ساحر، نقاش و شاعر فرانسوی قرن نوزدهم، همو که عمر خود را وقف گسترش و تبلیغ آیین پرستش «بافومت» کرد و معروف‌ترین تصویر بافومت به قلم اوست، باز از خاندان لاوی است.

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم
البفاس زاهد لوی
کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم
معروف‌ترین نقش بافومت به قلم الیفاس لوی
کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم
انتون سزاندور لوی(لاوی)، موسس کلیسای شیطان(به حروف عبری در پنج گوشه‌ی ستاره پنج‌پر دقت کنید)

یهوه در آیه ۲۱ باب ۱۸ کتاب لاویان می گوید:

" و کسی از ذریت خود را برای مولوخ از آتش مگذران و نام خدای خود را بی‌حرمت مساز. من یَهُوَه هستم."

این نشان می دهد که ذبح و سوزاندن فرزند پای بت مولوخ، رسمی ریشه‌دار در بین لاویان(کاهنان بعل) بوده است.

و در آیه ۳۳ باب ۸ کتاب داوران می خوانیم:

" و واقع‌ شد بعد از وفات‌ جِدْعُون‌ که‌ بنی‌اسرائیل‌ برگشته‌، در پیروی‌ بعل‌ها زنا کردند، و بعل‌ بَرِیت‌ را خدای‌ خود ساختند."

در دوران قرون وسطای میانه، گزارش‌های بسیاری از قربانی شدن اطفال مسیحی توسط یهودیان در مناسک شیطانی ثبت و ضبط شده است. نکته قابل تامل این که ۲۰ تن از این اطفال، توسط کلیسای کاتولیک به عنوان شهدای مسیحیت و در زمره «قدیسین» اعلام شده‌اند.

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم

«ویلیام اهل نورویچ»، پسربچه اهل نورویچ انگلستان بود که در ۱۱۱۴ میلادی توسط گروهی از یهودیان این شهر، مصلوب شد و بر پیکرش زخم‌های متعدد وارد آمد تا خون از بدنش بگیرند و جان داد. ظاهرا در آخر کار، سر از بدن این نوجوان جدا کردند. او توسط کلیسا به عنوان سن ویلیام اهل نورویچ جزو قدیسین مسیحیت قرار گرفت.

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم
نقاشی از نحوه قتل ویلیام اهل نورویچ

 کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم
ویلیام قدیس

یکی دیگر از نخستین مصادیق این اطفال معصوم، «هیو اهل لینکلن» در انگلستان بود که در ۱۲۵۵ به دست یک محفل فرقه‌ای یهودی ربوده شد و بعد از کشیدن خون بدنش، به قتل رسید.. هیو توسط کلیسای کاتولیک با عنوان «قدیس کوچک هیوی اهل لینکلن» در زمره قدیسین مسیحیت اعلام شد.

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم
مقبره‌ی هیو اهل لینکلن
کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم
تمثالی از هیوی مقدس
کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم
نقاشی قدیمی از قتل هیوی مقدس

«آندرل اوکسنر فون رین»، کودک سه ساله‌ای بود که در شهر رین اتریش در ۱۴۶۲ توسط محفل یهودیان به قصد مناسک اهریمنی خون‌گیری کشته شد. این کودک معصوم نیز در قرن هجده توسط پاپ بندیکت چهاردهم در زمره شهدا و قدیسین مسیحی معرفی شد. سنگی که اندرل کوچک بر ان قربانی شد، به «یدونشتاین»(سنگ یهودی) معروف گشت.

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم
قدیس آندرل

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم
یودنشتاین(سنگ یهودی)

یکی از معروف‌ترین این اطفال، کریستوفر «طفل مقدس لاگاردیا» بود که توسط چند یهودی و چند یهودی مخفی(یهودیانی که به ظاهر به مسیحیت تغییر آیین می دانند و در خفاء یهودی باقی ماندند)  به قتل رسید. این واقعه در ۱۴۹۱ در شهر لاگاردیای استان تولدوی اسپانیا رخ داد. این طفل هنوز هم جزو قدیسین مسیحی در اسپانیاست و هر ساله به یادبودش مراسم گرفته می شود. قتل این کودک که توسط یهودیان دزدیده و به غاری برده و عذاب شد و به قتل رسید، یکی از دلایل دستور ملکه ایزابل اسپانیا مبنی بر اخراج یهودیان از این کشور، کمی بعد از اعلام رای دادگاه مبنی بر مقصر بودن شماری از یهودیان در این جنایت بود.

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم

یکی دیگر از این اطفال مسیحی شهید، «سیمون اهل ترنت» بود. این کودک سه سال در ۱۴۷۵ در شهر ترنت در شمال ایتالیا به دست یهودیان ربوده و در مناسک شیطانی آن‌ها، شکنجه، خون‌گیری و کشته شد. او نیز توسط کلیسا قدیس اعلام شد و امروزه به عنوان «سن سیمونینو» از او تجلیل می شود.

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم
یادبود سیمون اهل ترنت

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم

اما در ۱۹۱۱، در شهر کیف در قلمرو روسیه تزاری، جنایتی به وقع پیوست که به یکی از مشهورترین پرونده‌های کودک‌کشی با اهداف مناسکی توسط یهودیان تبدیل شد. «آندره یوشچینسکی»، کودک ۱۳ ساله هنگام رفتن به مدرسه ناپدید شد. هشت روز بعد، جنازه مثله‌شده او را در غاری در نزدیکی کارخانه آجرپزی زایتسف(متعلق به یهودیان) پیدا کردند. بر اساس شهادت شهود، یک یهودی حسیدی به نام «مناهیم مندل بیلیس» به اتهام دزدیدن و قتل آندره دستگیر شد.

این شروع یک ماراتن قضایی بود که در طی آن، با اعمال نفوذ و عملیات مخفی شبکه بین‌المللی یهود، بسیاری از شاهدان پرونده یا تهدید، یا تطمیع یا حذف شدند. از جمله دو کودک از سه کودک شاهد، به طرز مرموزی در جریان برگزاری دادگاه جان سپردند. افسران پلیس خریداری شده توسط یهودیان تلاش کردند با وارد کردن مدارک و اسناد جعلی، اتهام را از بیلیس دور کنند. در جریان بازجویی از متهمان یهودی این پرونده، معلوم شد که ربایش آندره، سوراخ سوراخ سوراخ کردن بدن او و گرفتن خون، همه با هدف انجام نوعی جادوی سیاه با هدف براندازی حکومت تزاری بوده است! درباره‌ی این پرونده چندید کتاب و نوشته و چندین فیلم ساخته شد.

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم

کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم
مناهیم مندل بیلیس
کودکان یمنی گم‌شده در سرزمین‌های اشغالی و رازی خونین و تاریک در عمق تاریخ یهود+عکس و فیلم
مناهیم مندل بیلیس

به هر حال، داغ شدن دوباره‌ی پرونده قدیمی «کودکان یمنی» در رژیم صهیونیستی، نشان داد و ثابت کرد که جریان شیطانی ریشه کرده در قدیمی‌ترین دین ابراهیمی، که شریعت پدر یکتاپرستان و موسای کلیم الله را قرن‌هاست که به گروگان گرفته، در انجام نیات پلید خود در خدمت به ارباب واقعی(ابلیس) حتی به هم‌کیشان خود نیز رحم نمی کنند و در نظام طبقاتی که بر جامعه یهودی حاکم کرده‌اند، بعضا با هم‌کیشان خود نیز به سان «گوییم»(اصطلاح تلمودی برای احشام) رفتار می کنند. در پایان ذکر این نکته لازم است که حساب این جریان شیطانی، از پیروان حقیقی پیامبر اولی‌العزم، حضرت موسی(ع) که به حق با لفظ «کلیمی» خطاب می شوند(از جمله هموطنان کلیمی خود ما) اکیدا جداست، چرا که این جریان شیطانی(که دین حقیقی موسی را به گروگان گرفته‌اند) در گذشته‌ی تاریخ انبیاء بنی اسراییل را عذاب داده و آواره‌ی بکوه و بیایان کرده‌اند.

 

[۱] https://www.timesofisrael.com/for-first-time-grave-of-alleged-disappeared-yemenite-baby-to-be-exhumed/

[۲] https://jewishstudies.washington.edu/israel-hebrew/israel-kidnapped-children-activism-yemenite-babies-affair/

[۳] https://www.haaretz.com/israel-news/.premium.HIGHLIGHT.MAGAZINE-health-ministry-report-admits-israel-s-part-in-disappearance-of-yemenite-children-۱.۱۰۴۵۰۲۶۶

[۴] https://www.jpost.com/breaking-news/health-ministry-helped-israel-kidnap-yemenite-children-in-۱۹۵۰s-report-۶۸۸۲۲۵

[۵] https://www.jpost.com/opinion/israel-still-must-apologize-for-the-yemenite-childrens-affair-۶۶۰۱۰۹

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 47
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    44 17
    الان یه غربگدا میاد اینجا میگه مشرق اینا به ما چه مربوطه من یه تخم مرغ دارم روغن گیرم نمیاد بخرم باهاش یه نیمرو درست کنم، این اخبار دیگه چیه یه فکری به حال امثال من بکن!!!
    • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      36 0
      یهودیان خونخواران کثیف هستند که در عید فصح نان آغشته به خون غیر یهودیان را میخورند
    • سعید IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      8 0
      چه جالب...یک برند پوشاک کوهنوردی ایرانی!! با نام ((اُنیسه)) لوگوی مورد استفادش دقیقاً همون بز با شاخهای بسیار بلند هست...
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      4 2
      برده شرق همه که مثل تو ودوستان اصلاح طلبت هم از توبره هم از اخور نمی خورند که اولین مشکل شون معیشت هست
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    24 1
    یهودیان (و نه یوسفیان) کلا 10 میلیون نمی شن اما کره زمین و 7 میلیارد نفر را تحت کنترل دارن و این کار را از 3 طریق انجام می دن 1 . همین ارتباطات شیطانی جوریکه می توانند خیلی بیشتر از حد نرمال انسانی از آینده پیش بینی داشته باشن این ها تا روز قیامت دست از ارتباط با ماورالطبیعه شیطانی برنخواهند داشت بلاشک ابلیس (و نه شیطان) از ابتدا بین بچه های یعقوب نبی به شکل انسان و غیرانسان حضور داشته و خروجی اش شده امثال ترور یوسف نبی 2 . از طریق یهودی مخفی که از ابتدای خلقت شان این را داشتند از جوداس یهودی بگیرید که تو صف حواریون حضرت مسیح نفوذ کرد و همین فرد ، حضرت را لو داد تا آل سعود که از قبیله عنزه هستند تا سیسی که از مادر ، مراکشی یهودیه عکسی هم از 5سالگیش در استقبال از عبدالناصر هست تا یکسری علمای مذهبی ، سیاسیون و تجار در همه جای دنیا 3 . تروریسم ، اولین ترور این ها به واقعه به چاه انداختن حضرت یوسف مربوط می شه اگر قبلش کسی را ترور نکرده باشن ! تا امروز و برای ابد ادامه داره چون همیشه کم بودن و توانایی جنگیدن رو در رو نداشتن چون این ها بیشتر فرقه هستند تا دین و ورود به این دین در بیشتر حالت ها کاملا نشدنیه هرکی مخالف خواسته این ها حرکت کرده ترور شده ترورشده ها توسط این فرقه از همه جریان و اشخاصی هستند تا حتی از رئیس جمهور آمریکا که ترور شد ! کل دنیا از روش های ترور این ها وحشت دارند کسی از سیاست مداران و سایر مقامات غیرسیاسی کشورها به خودش نمی تونه جرات بده که پاشو رو دم این ها بگذاره شما می خوای حاکم یک کشور بزرگ باش یا آقازاده ایی مثل شهید ادواردو آنیلی ، ما هم که با این ها درگیر شدیم ده ها تن از خواص و بزرگان خود را مستقیم و غیرمستقیم از دست دادیم یکسری از خواص و بزرگان ما هم جانباز هستند آخریش شهید نادر طالب زاده بود که تو عراق ترور بیولوژیک شده بود این ها حتی تا امروز اجازه ندادن یک غیریهودی از حضرت موسی فیلم و سریال بسازه فرج الله سلحشور هم بنظر شهید شد جمال شورجه هم که جایگزین ایشون در همین پروژه شد بیماره ، همه این ها را گفتیم اما ظلم تا ابد باقی نمونه .
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    29 1
    خیلی چندش آور بود حالم بد شد یهودی که به خود رحم نمی کند ، به غیر یهود هرگز ترحم نخواهر کرد
    • NL ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      5 0
      دقیقا
  • IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    29 1
    چقدر مردم ایران مخصوصاً بعد از انقلاب اسلامی از این شیاطین انسان نما و مخصوصاً یهودیان مارانوس(مخفی) ضربه خورده اند
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      5 6
      یهودی خوب هم داریم شبیه اسلام دینشون و شدیدا توسط یهودی های دیگه مورد ظلم قرار میگیرن
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    16 0
    عجب وحشی هایی هستند من فکر میکردم فقط این علاقه به خون رو ازتک ها داشتن .قربانی کردن آدم و ...
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    18 1
    من از یه اقای 60 -70 ساله شنیدم که میگفت قبل از انقلاب بود با دوستم رفتیم مناطق بالای تهران برای کارگری یه نفر یه کاری داشت بالای پشت بوم .رو پشت بوم های خونه های قدیمی یه نور گیر بود اونجا هم داشت از نورگیر نگاه کردم داخل خونه بعد چند تا آدم دیدیم که از پا اویزون کرده بودن اونها هم مرده بودن بی جون بودن این دو نفر فکر کرده بودن برای اینکه روغن این ادم ها رو بگیرن اون ها این جوری اویز کرده بودن چون زیرش ظرف بود.هرچی هست خیلی ترسیده بودن از راه همون پشت بوم ها فرار کرده بودن.من همیشه با خودم فکر میکنم احتمالا خونه یه یهودی بوده .
  • اردشیر DE ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    25 1
    پس در کودک کشی سابقه ایی طولانی دارند که جد در اندر جدشان قرنها قاتل و شیطان پرست بودند. مشرق ممنون از اینکه ما را با سابقه کثیف و جادوگران خبیث این خناسان آشنا کردید. همیشه از خودم میپرسیدم چرا به اینها کودک کش لقب داده اند؟ ولی حالا مشخص شد که حتی از زمان حضرت موسی(ع) اینها شیطان پرست و خناس بوده اند. واقعأ فکر نکنم بی رحم تر و خبیث تر. از شیطان هم وجود دارد و الآن به اسم صهیونیست بین المللی برای خود قدرت درست کردن. شخصی میگفت اگر بهر صورت ممکن کسی را نابود کنی باید بری پیش این جهودان که کارشان جادوی سیاه است ، در واقع جادوگران دوره فرعون که میخواستند حضرت موسی را نابود کنند ( اجداد همین حکوت صهیونیستی کودک کش ) که بلطف خدا عصای آن پیامبر همه جادوهای آنها را از بین برد. حتی در تاریخ امپراطوری ایران یک یهودی جادوگر به اسم ( استر) توانست با سحر و جادو هفتاد هزار ایرانی و صدر اعظم آنزمان امپراطور را به کشتن بدهد. قوم وحشتناکی هستند البته به غیر از یهودیان واقعی که پیرو تعالیم حضرت موسی (ع) هستند..
  • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    20 0
    خیابان پیروزی مشهد به چی معروف بود در قبل از انقلاب؟ چرا در اعیاد یهودی خانواده ها از حضور در این منطقه منع میشدند؟ طرف گم میشد بعد چند روز جنازه ی سوراخ سوراخش پیدا میشد میگفتن کار کلاغه...
    • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      4 0
      اتفاقا تو خود سایت مشرق درباره خونخواری یهود و سابقه این کارشون تو کل دنیا بحث شده .سرچ کنی میبینی این کار و با بچه های کشورهای دیگه هم کردن .به همین خاطر خیلی منفورن حتی تو زمان های گذشته هم به خاطر اخلاق بدشون کسی نمی خواست باهاشون باشه تو اروپا که خیلی منفورن یا باید دین شون مخفی کنن
  • IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    25 0
    خدا لعنتشون کنه، خودشون هولوکاستن بی شرفا.
  • IR ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    16 0
    حجاریان = سلطان گندم
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      0 0
      مخفی ؟
  • US ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    3 41
    در تاریخ خواهند نوشت گروهی شیعه افراطی با توهم زمینه سازی ظهور قسمتی از آیه قرآن را بر پرچم خود نوشتند و شروع به غارت ایران و ظلم و ستم یه مردم کردند و فتنه های بسیار بر روی زمین ایجاد کردند
    • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      15 0
      در تاریخ خیلی دروغها را نوشتند اما خدا که گول تاریخ را نمی خورد. اما حرف دلت را بزن وهابی کافر. بگو کلا شیعه یعنی رافضی. یعنی افراطی. چون به حکومت طاغوت تن ندادند و مثل همه پیامبران عامل فتنه شدند!
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      6 0
      قاطی نزنید .سنتی یا صنعتی بزنید .نتیجه اش میشه این
    • IR ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      3 0
      این یارو 05:24 از اسرائیل توش کامنت گذاشته!
    • الله اکبر ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      0 0
      برو فکری به حال خودت بکن یهودی کودک کش کثیف.وقتی کسی دزدی میکنه برای اینکه حواس هاراپرت کنه.مغلطه وحیله گری میکنه.حالا توی یهودی میخوای حواس همه را ازمقاله کودک کشی شمایهودیان.که به خودشون هم حیوان صفت های خون خواررحم نمیکنندپرت کنه.شما انسان نیستین همه تسخیرشیاطین و برده هاشون هستین اونقدرجادوی سیاه شمابرده های شیاطین انجام دادین که فقط خدامیدونه ان شاءالله باظهور آقا حضرت قائم آل محمد صلوات الله علیه.نسل شماحیوانات وحشی توهین به حیوانات نباشه پست تر از حیوان ریشه کن شود ان شاءالله
  • ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    18 0
    عه، حالم بهم خورد. عجب موجودات کثیفی!
  • محمد IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    19 0
    انشاء الله به زودی طبق وعده الهی نسل این موشهای کثیف رو برای همیشه منقرض خواهیم کرد یا حیدر
  • IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    9 0
    یه تحلیلم از انیمه ژاپنی " اَتک آن تایتان " بزارید دقیقا مرتبطه با این گزارشتون. متاسفانه این انیمه ماسونی محبوبترین انیمه ساخته شده چند سال اخیر در جهانه کافیه از نوجوانان اطراف خودتون بپرسید.
  • حسین IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    15 0
    شیطان از اینها درس میگیره حیوانات کثیف
  • IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    19 1
    لعنت ابدی بر صهیونیست
  • IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    15 0
    ابلیس ویهودی فاشیست
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    16 1
    چنانچه تصاویر نشان می ده زنان یهودی یمنی در زمان ورود به فلسطین همه با حجاب بودند. اما الان بی حجاب هستند! چون دولت اسراییل دولتی سکولار و شیطان پرست است. از یهودی بودن فقط نژادش را می شناسد.
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    14 1
    لعنت الله علیهم،خدا به حق زهرا فرج صاحب الزمان را تعجیل بفرماید
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    6 2
    عجب سرگذشتی داشتی کل علی
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    12 0
    لعنت بر صهیونیست تاریک
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    15 1
    تازه متوجه بیانات رهبری در خصوص معرفی کردن این رژیم منحوس به عنوان کودک کش شدم
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    20 0
    در سال های کودکی من (دهه 50) دو محله ی یهود نشین در شهر دماوند بود که گوی همگی به فلسطین اشغالی مهاجرت کردند، خانواده های مسلمان همیشه به بچه ها سفارش می کردند از نزدیکی به این محله ها خودداری کنند زیرا آنان بچه را می دزدند و می کشند. در دوران کودکی خودم موردی یادم نمی آید که کودکی کشته شده باشد، لیکن همیشه برای من این پرسش بود که چرا چنین باوری در بین مردم بود تا امروز که این گزارش را خواندم دلیل آن را پیدا کردم. بی جهت جلوی بچه ها را از رفتن به محله ی یهودی ها و دوستی با فرزندان آنان و... نمی گرفتند، شاید درگذشته دورتر رخدادی رخ داده بوده است.
    • IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      6 0
      چنین داستان هایی در مورد ارمنی ها یا زرتشتی ها یا کولی ها که آن ها نیز در شیراز بودند هیچ گاه بر زبان ها نبود.
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    7 0
    خدا لعنتشون کنه شیطان پرستان کثیف رو
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    5 0
    لعنت خدا به این قوم فریبکار، بی رحم و خونخوار... رسما ارتش شیطان هستند روی کره زمین
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    12 0
    در گذشته که یهودیان در مشهد بودند رسمی داشتند به نام محمدی کردن که کودک مسلمانی (حدودا 3 ساله) که نامش محمد بود را توی سینی یا مجمعه می گذاشتند بعد هی اسمش را می پرسیدند و در جواب محمد گفتنش هی سوزن فرو می کردند به بدنش تا خونش بیرون بیایید و در نهایت بمیرد. خون را هم در نان نجسی که کوفت می کردند به کار می بردند.
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      0 3
      خاصیت شفا دهنده داره و
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    1 0
    سلام الانهم بزرکترین جنایت درهمه جهان دارد توسط دندانپزشکان انجام مسشود جه جنایتی دندانپزشکان انجام میدهند جنایت عصب کشتن دندانها وجچراحی دندان با سوزن ومته وخونری وامشرا کذاشتن درمان درمان باشکنجه فرق دارد وهنوز انسانها اینرا نفهمیدهاند که درمان دندارن راه بدون خون ریزی وکشتن عصبهم دارد وکسی اینرا نمیفهمد یا کسانی که مقررات مندراوردیرا به جای قانون رنگ میکنند ومعنا ومفهوم قاون ومقررات یکی هست درحالیکه هرگز جنیت نیست هرانجه شرط بلاغ هست برای شما گفتم تو خواه پند گیر خواه ملا
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      1 0
      .ولی خودم تا حالا کسی رو ندیدم .اگه بشه که محشره
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    3 0
    سلام نزدیک بیست سال هست شرکت الیت درایران هست ازاین نمادها واشامی نمادین بسیار داریم درایران که همگی نشان ازرد پای نفوذیهای متجاهرالیهودصهیونیست هست
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    2 0
    همون کارهای عرفان
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    2 1
    تو قران بارها گفته شده
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      1 1
      کجا؟
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    3 0
    مسیحی چرا علیه یهود صهیونیست ادمکش اقدامی نمیکنه؟
  • IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    5 0
    مقالاتی چکیده وجمع شده که اگر غلو نشود فقط میتوان در مشرق یافت بسیار پرمحتوا وپر ازکد آموزنده وبسیار آموزنده تشکر از شما انشاءالله پروردگار جل وعلا شما رو در این راه مستقیم ثابت قدم کند واز خدا سلامتی برای شما خاستارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس