به گزارش مشرق، روایت یک خبرنگار از تکاوران دریایی ارتش که اخیرا با دزدان دریایی در فاصله ۳۰۰۰ کیلومتری از ایران در یک عملیات محافظت از کشتی‌های ایرانی درگیر شده‌اند و بدون اینکه خون از دماغ کسی بیرون بیاید با موفقیت عملیات را به پایان رساندند.

محمد پاداش فعال رسانه ای در توییتر نوشت: ‏امروز و به مناسبت روز روابط عمومی، به دعوت همکاران قدیمی‌ام مهمان بچه‌های دلیر نیروی دریایی ارتش بودم، بچه‌هایی که در این شرایط سخت معیشتی، ۳ هزار کیلومتر دورتر از کشور از کشتی تجاری ایران بی سروصدا در مقابل دزدان دریایی محافظت کردند.
‏نه رسانه آنطور که باید و شاید به آن پرداخت و نه کف جامعه از آن مطلع می‌شود! جهان از کار بچه‌های نیروی دریایی ارتش ما در حیرت است! می‌گویند معروفیم به اینکه بدون درد و خونریزی کار می‌کنیم! رهایی گروگان می‌کنند، بدون اینکه خون از دماغ کسی بیرون بیاید! معرکه اند بخدا!

photo_۲۰۲۲-۰۵-۱۷_۱۳-۳۶-۵۲.jpg

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نیما IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    9 3
    زنده باد اسلام
  • رحمت عیدی IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    5 0
    ماشاءالله به بچه های غیرتمند و دلاور نیروی دریایی ارتش ملت دعا گوی شماست که اینگونه از منافع ملت و مملکت امام زمان با جان خودتون دفاع میکنید من دست همه شما را میبوسم و برای شما شیر بچه های نیروی دریایی راهبردی ارتش آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون میکنم انشاءالله که همیشه در راه حق استوار باشید
    • IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس