کد خبر 1376220
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: مقامات آمریکایی -چه دموکرات و چه جمهوریخواه- آبرویی برای غربگرایان باقی نمی گذارند.

گرداننده کانال غربگرا، برای رد گم کنی توییت زده و مثلا اعتراض که چراوزیر خارجه ترامپ، با اعضای سازمان منفور منافقین در آلبانی ملاقات کرده است؟! اما به روی خود نیاورده که به گزارش VOA، اعضای همین سازمان تروریستی، یکشنبه با مجوز دولت دموکرات بایدن، مقابل کاخ سفید (نه آلبانی) تجمع ضد ایرانی برگزار کردند!

البته گربه رقصانی به واسطه به کارگیری فسیل های تروریست، نشانه دست خالی مقامات آمریکاست؛ که زمانی هم از داعش هم حمایت کررند و روسیاهی برای شان ماند.

سازمان منافقین، تا چند سال قبل به اذعان مستندات وزارت خارجه آمریکا، در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داشت، اما دولت آمریکا تصمیم گرفت، این گروهک  رکورد دار جنایت در دنیا را از فهرست مذکور خارج کند. سازمان منافقین متهم به ترور 12 هزار شهروند ایرانی است.

مسعود رجوی از زمان موشکباران مقر گروهک در عراق، گم و گور شده و ظاهرا به درک واصل شده است. منافقین پس از آشوب افکنی، مرتکب سلسله جنایات تروریستی شده و از کشور گریختند.

آنها سپس به عنوان مزدور، به استخدام ارتش صدام در آمدند، اما در عملیات عبرت آموز «فروغ جاویدان» که به «عملیات مرصاد» انجامید، شکست خفت‌باری را به جان خریده و چند هزار نفر تلفات دادند. این سرنوشت، همه خائنین و منافقین است.

سوال: حامیان گروهک تروریستی و بانیان تحریم ملت ایران، چرا همزمان از خط تحریف (نفاق جدید و عناصر تجدید نظر طلب) حمایت می کنند؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    0 11
    هنوز هم زخمهایی که ترامپ بر زندگی و اقتصاد مردم زده درس نشده حداقل با آمدن بایدن جو روانی فشارها علیه ایران از بین رفت
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      1 0
      خیر عزیزم. فشارروانی زمانی از بین رفت که شیخ بنفش کنار رفت. بایدن خر کیه؟
  • رضا IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    0 0
    الهى وا بمونيد جميعاً ، كه هنوز هم از يه مشت منافق فرارى حساب ميبريد ! واهمه از يه عده خائن حروم لقمه كه از قضا به انتهاى خط هم رسيدند نشونه چيه ؟! جز اينه كه يه گوشه از كارتون مى لنگه ؟!
  • IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    1 0
    حیف بکارگیری ضرب‌المثل سگ زرد برای این جانوران، چون سگ بالاخره حیوان با وفاست. و نمک خورد نمکدان نمی شکند. باید گفت شغال دموکرات برادر گرگ جمهوری خواه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس