کد خبر 1376121
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
عنایتی: به عنوان یک هوادار حق داشتم درباره قهرمانی استقلال صحبت کنم/ اوایل فصل ما را گزینه سقوط می‌دانستند

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: تیم ما چون از لیگ یک به لیگ برتر آمده بود، همه ما را گزینه اول سقوط می‌دانستند.

به گزارش مشرق‏، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی اظهار داشت: فردا با یک تیم کاملا حرفه‌ای و خوب بازی داریم که قهرمان جام حذفی هم شده است. قهرمانی را به این تیم که خصوصی اداره می‌شود، تبریک می‌گویم‌. بازی فوق العاده سختی با نساجی داریم و سعی می‌کنیم و باید با تمرکز بالا بازی کنیم تا از این بازی سربلند بیرون بیاییم.

وی ادامه داد: با آنالیزی که روی تیم نساجی داشتیم می‌دانیم که این تیم بازیکنان باتجربه فوق‌العاده خوبی دارد که در لحظه تاثیرگذار هستند و می‌توانند نتیجه بازی را عوض کنند. با تمام توان بازی می‌کنیم. روند ما در نیم فصل دوم شروع کردیم که روبه‌جلو بوده و می‌خواهیم تا پایان این انگیزه و توان را نگه داریم تا جایگاه خوبی را کسب کنیم. ما تا همین جای کار هم دست تمام بازیکنانم را می‌بوسم، آنها نتایجی گرفتند که در خور خودشان هست. امیدوارم که بتوانم با انگیزه خوبی ۳ بازی آینده را هم انجام دهیم و رتبه خوبی در جدول داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

با این برنامه ریزی چشمم از تیم ملی آب نمی‌خورد

سرمربی تیم فوتبال هوادار در واکنش به تغییرات کادرفنی نساجی عنوان کرد: نسبت به بازی‌های که نساجی انجام داده این تیم را آنالیز کردیم و تغییرات آنها ارتباطی به باشگاه ما ندارد و ما روی آن تمرکزی نداشتیم. تمرکز ما روی تیم خودمان و کارهایی که باید انجام دهیم و ان‌شاءالله بتوانیم فردا با پیروزی زمین را ترک کنیم.

عنایتی درباره فشردگی امتیازهای تیم‌ها در میانه جدول خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شد و من اول لیگ هم به این موضوع اشاره کرده بودم، چون ۶،۷ تیم بضاعت مالی‌شان خوب است و امکانات خوبی هم در اختیار دارند از سایر تیم‌ها جدا می‌شوند و الان هم همین‌طور است آنها ساختار خوبی دارند و تیم‌های دیگر امتیازات‌شان نزدیک است و ما هم چون از لیگ یک به لیگ برتر آمدیم همه ما را گزینه اول سقوط می‌دانستند و همین که تا اینجای کار توانستیم از این مرحله عبور کنیم و جایگاه خوبی داشته باشیم‏، می‌توانم به قاطعیت بگویم که در برنامه‌هایی که داشتیم موفق بودیم و تلاش می‌کنیم ۳ بازی آینده را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم تا جایگاه خوبی داشته باشیم.

وی درباره بحث‌هایی که بعد از حضور شب گذشته‌اش در تلویزیون مطرح شده است، گفت: دیشب من یک مقدار غافلگیر شدم و قرار نبود درباره غیر تیم خودم صحبت کنم. فکر می‌کنم وقتی یک چیزی که اتفاق افتاده و استقلال ۳ هفته به پایان مسابقات قهرمانی‌اش را مسجل کرده من هم به عنوان یک استقلالی قدیمی و هوادار این تیم این حق را داشتم که درباره این تیم صحبت کنم. من بیشتر روی مسائل فنی این تیم صحبت کردم. به همه هواداران استقلال قهرمانی این تیم را تبریک می‌گویم. به تیم‌هایی مثل پرسپولیس و سپاهان هم خسته نباشید می‌گویم. من هم به عنوان هوادار استقلال مثل سایر هواداران از قهرمانی این تیم خوشحال هستم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در پاسخ به این سوال که با توجه به آلودگی هوای تهران فکر می‌کند بازی فردا برگزار می‌شود؟ خاطرنشان کرد: ما از این شرایط بدتر هم بازی را برگزار کردیم و فکر نمی‌کنم این مسائل بازی را کنسل کند و ما به هوای آلوده تهران عادت کردیم و چیز عجیب و غریبی نیست و به نظرم بازی فردا صد درصد برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس