کد خبر 1376001
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
اینتر نیازمند معجزه‌ی دیونیسی/ میلان فقط نباید ببازد

اینترمیلان تنها در شرایطی می‌تواند به قهرمانی در سری آ دست پیدا کند که بتواند از سد سامپدوریا بگذرد و امیدوار به برتری ساسولو مقابل میلان باشد.

به گزارش مشرق، با انجام حساس‌ترین بازی‌های هفته سی و هفتم رقابت‌های سری آ ایتالیا مشخص شد که جنگ قهرمانی در هفته پایانی هم بین ۲ تیم شهر میلان ادامه خواهد داشت.

میلان با هدایت استفانو پیولی موفق شد در خانه خود با ۲ گل از سد تیم آتالانتا بگذرد و نه تنها پنجمین پیروزی متوالی را به ارمغان بیاورد بلکه پانزدهمین هفته بدون شکست را هم ثبت کند.

روسونری‌ها می‌خواهند بعد از ۱۱ سال دوباره فاتح اسکودتو شوند و تعداد قهرمانی‌های خود را به عدد ۱۹ برسانند تا همسایه همشهری‌شان اینترمیلان شوند. اینتری که با سرمربیگری سیمونه اینزاگی در پی تکرار قهرمانیِ فصل پیش با آنتونیو کونته است.

اینتر در حال حاضر ۲ امتیاز کمتر دارد. نراتزوری‌ها در هفته سی و هفتم با نتیجه سه بر یک از سد کالیاری گذشتند و همچنان امیدوار به قهرمانی باقی ماندند.

اینتر نیازمند معجزه‌ی دیونیسی/ میلان فقط نباید ببازد

در هفته پایانی میلان باید به خانه ساسولو برود و مقابل تیم آلسیو دیونیسی قرار بگیرد. تیمی سرسخت و غول‌کش که سابقه بردن تیم‌های بزرگ را دارد و اتفاقا در دور رفت میلان را شکست داد. اینتر نیز می‌بایست در خانه به مصاف سامپدوریا برود. سامپدوریا در بازی رفت توانست اینتر را متوقف کند اما حالا با قطعی شدن بقا، دیدار با آبی‌مشکی‌ها برای‌شان تشریفاتی است.

اینتر برای رسیدن به قهرمانی باید حریف خود را شکست دهد و تنها امیدوار به باخت میلان باشد. در فوتبال ایتالیا، در صورت تساوی امتیازات، بازی رو در رور لحاظ می‌شود و در بازی رو در روی این ۲ تیم در دربی دلامدونینا، میلان عملکرد بهتری داشت و توانست یک پیروزی را به دست بیاورد. دیگر مسابقه هم با نتیجه مساوی تمام شد.

تیم استفانو پیولی به همین خاطر شانس به مراتب بیشتری برای فتح اسکودتو دارد. آنها با یک تساوی در مقابل ساسولو هم می‌توانند بدون توجه به دیگر مسابقه عنوان قهرمانی را مال خود کنند.

بازی‌های هفته پایانی سری آ یکشنبه هفته اینده انجام می‌شود و ۲ بازی مذکور به طور همزمان از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس