کد خبر 1375920
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱
برهانی: ساختار مناسب و هدفمند، استقلال را به قهرمانی رساند

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: یکی از دلایل قهرمانی فرهاد مجیدی و تیمش این بود که از ابتدای فصل می دانستند به دنبال چه چیزی هستند.

به گزارش مشرق، آرش برهانی افزود: استقلال در این فصل می‌دانست چه می‌خواهد و مجموعه تیم، مسئولیت پذیر بودند. ساختار دفاعی تیم خوب بود و استقلال از کادر فنی خوبی بهره برد. به نظر من فرهاد مجیدی خیلی وقت گذاشت و عملکرد موفقی را از خود ثبت کرد. امروز هواداران استقلال با قهرمانی شاد هستند و این به خاطر ساختار مناسبی بود که در تیم ایجاد شد. 

بیشتر بخوانید:

تحریم تلویزیون توسط استقلالی‌ها با درخواست مجیدی

وی ادامه داد: در دورانی که ما بازی می‌کردیم ورود به این تیم خیلی سخت بود اما وقتی وارد شدیم، بزرگ‌ترهای تیم بزرگی کرده و کمک می‌کردند تا جوان‌ها زودتر در جو تیم قرار بگیرند. در همان ایام مشکلات مالی هم داشتیم اما همین بزرگترها تیم را جمع می‌کردند و نقش کلیدی در مسایل مختلف داشتند. تعصب عجیبی بین بازیکنان بود و آن‌ها در شرایط سخت حتی به کمک مربی هم می‌رفتند. این شرایط الان هم وجود دارد اما شاید کمی متفاوت شده باشد.  

مهاجم اسبق استقلال تهران تصریح کرد: متاسفانه در برخی مواقع شاهد هستیم از سوی باشگاه‌ به هواداران این گونه القا می‌شود که به تیم و باشگاه اجحاف می‌شود و آن‌ها در شرایطی قرار می‌دهیم که درست نیست. از سویی دیگر باشگاه هم فکر می‌کند نماینده هوادار است و باید حرف او را بزند. این مسایل نیاز به مدیریت دارد و نباید جوی را ایجاد کرد که تنش و درگیری به وجود بیاید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس