کد خبر 1375843
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
جزئیات خفت‌گیری در شهریار/ تیم ویژه برای شناسایی و دستگیری سارقان ‌تشکیل شد

تحقیقات پلیس درباره قتل دختری که جسد او در دو سطل زباله کشف شده‌بود با دستگیری یک مظنون ادامه دارد.

به گزارش مشرق، ساعت دو بامداد روز یک شنبه ۱۸‌اردیبهشت رفتگر شهرداری در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران در منطقه خزانه نیم تنه انسانی را داخل گونی کنار سطل زباله پیدا کرد و به مأموران پلیس خبر داد. با اعلام این خبر قاضی محمد تقی شعبانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس آگاهی و مأموران کلانتری‌۱۶۰ خزانه راهی محل و در آنجا با نیم تنه جسد زن جوانی داخل گونی روبه‌رو شدند. بررسی‌های اولیه تیم جنایی و پزشکی قانونی نشان داد جسد متعلق به زنی حدوداً ۳۵‌ساله و حدود ۲۴‌ساعت هم از مرگ وی گذشته است.

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت ساعت پنج صبح به تیم جنایی خبر رسید رفتگر دیگری دو پای مثله شده انسانی را داخل گونی در نزدیکی سطل زباله‌ای در حوالی بازار گل محلاتی کشف کرده و به مأموران پلیس خبر داده است.

سپس تیم جنایی به محل کشف دو پای انسان رفتند و دریافتند دو پای کشف شده متعلق به نیم‌تنه زن جوان است که ساعتی قبل در منطقه خزانه کشف شده است.

شناسایی جسد

همزمان با ادامه تحقیقات اعضای کشف شده برای شناسایی هویت به پزشکی قانونی فرستاده شد تا اینکه چند روز قبل پس از انگشت نگاری مأموران تشخیص هویت موفق به شناسایی جسد شدند. بررسی‌ها نشان داد جسد متعلق به دختر جوانی به نام آرزو است که همراه مادر سالخورده‌اش در یکی از خیابان‌های جنوب تهران زندگی می‌کرده است. از سوی دیگر مشخص شد مقتول سابقه‌دار است و چند باری به اتهام مصرف، حمل و نگهداری موادمخدر دستگیر شده و در پلیس‌آگاهی تهران پرونده دارد.

پس از این مأموران پلیس مادر دختر فوت شده را به پزشکی قانونی دعوت کردند و او هم جسد دخترش را شناسایی کرد.

بازداشت یک مظنون

با شناسایی مقتول کارآگاهان جنایی تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی عامل یا عاملان قتل آغاز کردند که دریافتند مقتول از مدتی قبل با مرد ۴۱‌ساله‌ای به نام ارشیا ارتباط داشته و به خانه او رفت و آمد می‌کرده است. بررسی فنی و دقیق مأموران نشان داد آرزو روز قبل از حادثه با ارشیا قرار ملاقات داشته و به خانه او رفته است.

بدین ترتیب ارشیا به عنوان مظنون تحت تعقیب مأموران پلیس قرار گرفت و در نهایت یک روز قبل بازداشت و به اداره پلیس منتقل شد.

انکار قتل

متهم صبح دیروز در دادسرای امور جنایی تهران در بازجویی‌ها قتل دختر مورد علاقه‌اش را انکار کرد.

وی در ادعایی گفت: «مدتی قبل در مهمانی با آرزو آشنا شدم و به او علاقه پیدا کردم. آن روز من شماره تلفن او را گرفتم و مدتی هم با هم ارتباط تلفنی و پیامکی داشتیم تا اینکه از او خواستگاری کردم. ما دو نفر عاشق هم بودیم و من هم خیلی او را دوست داشتم. قرار بود به زودی به خواستگاری‌اش بروم و با هم ازدواج کنیم، اما متوجه شدم معتاد به مواد مخدر شده است. از طرفی هم من به رفتارهای او مشکوک شده‌بودم و همین موضوع باعث اختلاف ما شده بود. یک روز قبل از حادثه او به خانه من آمد و دوباره به خاطر اعتیادش با هم مشاجره لفظی کردیم و او قهر کرد و از خانه من بیرون رفت و دیگر از او خبری نداشتم تا الان که متوجه شدم به قتل رسیده است.»

از آنجایی که دلایل و مدارک حکایت از آن دارد ارشیا در قتل دختر مورد علاقه‌اش دست داشته‌است، وی به دستور بازپرس جنایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت تا راز قتل دختر جوان بر ملا شود.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    1 0
    چندان هم تنها نبود با مردی در ارتباط بوده و به این افراد تنها نمی گن!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس