کد خبر 1375775
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲
مساله جمعیت از مساله هسته‌ای مهم‌تر است

رئیس کمیسیون مشترک حمایت از خانواده و جوانی جمعیت امروز در گردهمایی تخصصی فعالین حوزه جمعیت حضور پیدا کرد و درباره اهمیت مساله جمعیت در کشور سخن گفت.

به گزارش مشرق، امیرحسین بانکی پور رئیس کمیسیون مشترک حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در همایشی به مناسبت هفته‌ی جمعیت در جمع فعالان جمعیت کشور با اشاره به اهمیت بالای مسئله‌ی جمعیت، بی‌توجهی به آن را عامل آسیب‌های جبران ناپذیری به کشور خواند و ابراز کرد که مساله‌ی جمعیت از مسائل هسته‌ای مهم‌تر است.

 رئیس کمیسیون مشترک حمایت از خانواده دلایل مخالفت با حل مسائل جمعیت را سه مورد عنوان کرد: دشمنی با کشور، اصرار بر روش‌های نادرست قبلی و تعارض منافع.

بانکی‌پور مقاومت در برابر تغییر را دلیل عدم همراهی دولت در تغییر و اصرار بر سکون مطرح کرد.

مسئله جمعیت از مساله هسته‌ای مهم‌تر است

بانکی پور درباره معطلی ۹ ماهه‌ی قانون جمعیت جهت تصویب را گفت:کلیه‌ی دیدگاه‌های منتقدین و افراد صاحب نظر شنیده شد و طرح با جمع بندی نهایی به کامل‌ترین حالت خود نهایی و تصویب شد.

وی همچنین نسبت به ارائه‌ نظرات و دیدگاه‌های انتقادی گفت که این بیانات نباید قانون و اداره‌ی کشور را با اختلال روبرو کند.

او افزود:امروز و بعد از تصویب،   زمان اجرای قانون است. امروز زمان آن است که همه با همدلی سعی در اجرایی کردن این قانون و سهولت در اجرای آن داشته باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خبرنگار IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    0 0
    عجب یادمه سالها پیش درنبش چهاراه دکترای خیابان دانشگاه مشهد روی دیوار مرکز بینایی سنجی تابلویی نقاشی شده بود که زمین را روی بمب اتمی نشان میداد و زیرش نوشته شده بود که خطر انفجار جمعیت از انفجار هسته ای خطرناکتر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس