مجیدی: درباره منصوریان حرف نزنم بهتر است؛ او قبلا چیزهای دیگری می گفت!/ استقلال لایق قهرمانی بود

کاپیتان آلومینیوم اراک می‌گوید علاقه‌ای ندارد در مورد صحبت‌های منصوریان واکنشی نشان دهد.

به گزارش مشرق، آلومینیوم اراک به پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان رسید که یکی از حواشی این دیدار صحبت‌های علی منصوریان کنار خط در مورد میثم مجیدی بود؛ مدافع چپ آلومینیوم در مورد این بازی گفت: ما به قصد برد به زمین رفته بودیم؛ چند هفته‌ای بود که بعد از فینال جام حذفی و اتفاقاتی که افتاد، دو بازی داخل لیگ انجام دادیم که خیلی موقعیت خلق کردیم، اما نشد گل بزنیم.

مجیدی اضافه کرد: در این بازی هم‌قسم شده بودیم هر طور شده ببریم. خدا را شکر بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم برنده شویم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و خدا را شکر می‌کنم توانستیم این برد را به دست بیاوریم و در جدول هم دو پله بالاتر رفتیم که موجب شد هوادارانمان خوشحال شوند. با صحبت‌هایی که آقای رحمتی و کادر فنی انجام داده بودند نقاط ضعف و قوت صنعت نفت آبادان را می‌دانستیم و تمام نکاتی که گفتند را در بازی اجرا کردیم و توانستیم برنده شویم.

او در مورد صحبت‌های علی منصوریان در کنار خط  که به بازیکنانش می‌گفت از سمت چپ آلومینیوم حمله کنید، عنوان کرد: داخل زمین بودم و زیاد متوجه صحبت‌هایشان نشدم؛ مسائلی هم که عنوان شده مهم نیست؛ مهم برد تیم بود که خدا را شکر اتفاق افتاد ولی ایشان پارسال در رختکن تیم آلومینیوم در مورد همین بازیکنان تیم ما که صحبت می‌کرد، حرف‌های دیگری می‌زد؛ به نظرم زیاد جالب نیست وقتی از هم جدا می‌شویم، بخواهیم این طوری صحبت کنیم و من هم درباره‌اش زیاد صحبت نکنم خیلی بهتر است.

مدافع آلومینیوم در مورد رقابت هفته آینده با استقلال که  قهرمان شده است، ابراز کرد: استقلال امسال خیلی تیم خوبی بود و نشان داد لایق قهرمانی است که توانست سه هفته زودتر به این قهرمانی برسد. مبارک بازیکنان، کادر فنی و هواداران‌شان باشد. امیدواریم همین روند را در سال آینده ادامه بدهند. ما هم مقابل استقلال بازی خودمان را انجام می‌دهیم. استقلال قهرمان شده و حساسیت‌هایی که باید باشد، دیگر وجود ندارد. ما با تمام وجود برای این بازی می‌رویم و ان‌شاالله دست پر بیرون بیاییم و بتوانیم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم‌. همین که هواداران استقلال خوشحال هستند، من هم خیلی خوشحالم و امیدوارم به همین روند  ادامه بدهند.

مجیدی که زمانی پیراهن استقلال را می پوشید و سابقه گلزنی به استقلال را دارد، در این باره عنوان کرد: وظیفه من این است بهترین بازی را برای آلومینیوم اراک انجام بدهم و تمام تلاشم را می‌کنم. آلومینیوم در تک‌تک بازی ها موفق باشد سعی می کنم اگر بازی کردم  بهترین عملکرد را داشته باشم و اگر  موقعیت گیرم آمد، از آن استفاده می‌کنم، اما مهم نتیجه گرفتن آلومینیوم و خوشحالی هواداران‌مان است.

او در مورد هدف شان برای پایان لیگ گفت: طبق برنامه‌ریزی که باشگاه انجام داده دنبال این بودیم که امسال رتبه تک‌رقمی را کسب کنیم و ما از اول فصل تمام تلاشمان را برای انجام این کار کردیم. خدا خواست و تا فینال جام حذفی بالا آمدیم ولی نشد با یک قهرمانی کار را تمام کنیم، اما در بازی‌های باقی مانده تمام تلاشمان را می‌کنیم تا رتبه‌مان تک‌رقمی شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    2 2
    من قصدم توهین و بی احترامی به هیچکس خاصی نیست ؛ اما اینو میخام بگم آقا فرهاد ما با اینکه می تونست مثل بعضیا جنون قدرت بگیرش و چهار تا هندونه بزاره زیر بغلش ولی این کار نکرد مثل بعضیا رفتار نمیکرد انگار رو آسمون دارند راه میرند ، ظرفیت اون جایگاهی که داشت رو رسید خاکی و سر به زیر بود نه مثل بعضیا تا میان سرخابی از کنترل خارج میشن ؛ حالا بعضیا خدا رو شکر در حدی نبودن بیان افتخار کسب کنند " اسطوره استقلاله با این وجود ادعاش نمیشه _ جار نمیزنه محبوب ترین فرد تاریخ باشگاه خودشه جار نمیزنه بگه هواداران استقلال همه براش می میرن و یک استقلالی پیدا نمیشه ازش بدش بیاد / با اینکه در اوج محبوبیت معروفیت و اقتدار قرار گرفته ولی خودش گم نکرده _ کاخ و ویلا یعنی چی آخه ؟ " همون شخصیت مهربون کم حرف و معمولی خودش داره _ اینا یعنی اینکه یه استقلالی باید برای همچین شخصی خودش بکشه چون اسطوره یعنی همین ، اینکه به یه جایگاهی برسی فکر کنی از آسمون به زمین اومدی حقیر بودن خودت است " هر موقع امثال اون آدما رو دیدید پرچم کینگ فرهاد ما رو بزنید تو سرشون خودشون لال میشن
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      2 2
      دوست عزیز علی رغم تمام اتفاقات افتاده من هم با نظرتون موافقم ، خود شخصیت فرهاد مجیدی گوشه گیر و کم حرفه و دنبال خودنمایی نیست ظرفیت جایگاهش رو داره اما ع. ک دقیقا برعکس است ! باید حقیقت گفت فرهاد مجیدی همون پسر سر به زیر و عادی خودش داره و اصلا غرق جایگاهش نشده آاای دمش گرم
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    2 1
    انصافا با اینکه پرسپولیسی هستم اما باید اعتراف کنم اسطوره استقلال واقعا هم اخلاق خوبی داره هم تحت تاثیر نام خودش قرار نگرفته ، همون شخصیت سر به زیر خاکی و بی حاشیه و کم حرف خودش داره ، خیلی ها اگه جای ایشون بودن الان از کنترل خارج شده بود بجای دعوا با آدم های معمولی مشغول کار خودشه قابل احترامه
  • UA ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 0
    درود سیاوشانِ ایران زمین بر سردار فاتح، ژنرال سلیمانی‌ کبیر که کشور داعش را فتح کرد و اداره آن را یه مردم خودشان داد______ اللهم عجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس