کد خبر 1375617
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
کریم‌زاده: مجیدی دستور بدهد به استقلال برمی‌گردم/ الهامی از لحاظ فنی فوق‌العاده است

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر تاکید کرد که اگر فرهاد مجیدی بخواهد به استقلال برمی‌گردد.

به گزارش مشرق، متین کریم‌زاده درباره تساوی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ما مدت‌ها با سیستم ۲-۵-۳ بازی کرده بودیم و در این بازی با سیستم ۱-۴-۱-۴ بازی کردیم و تغییراتی هم در ترکیب ایجاد شده بود. هر دو تیم در این بازی موقعیت‌های خوبی داشتند و فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود. البته گرمای هوا هم کار تیم ما را سخت کرده بود، چون خیلی از بچه‌های ما به این شرایط آب و هوایی عادت ندارند.

وی در ادامه در مورد جدایی ساکت الهامی از نساجی تصریح کرد: الهامی از لحاظ فنی مربی فوق‌العاده‌ای است و در این مدت کم که با او کار کردم، هدفم این بود که پیشرفت کنم. الهامی شاید از لحاظ خصوصیات اخلاقی کمی تند و عصبی باشد، ولی نکته مهم این است که او با طرف مقابلش روراست است و حرفش را صادقانه می‌زند. به هر حال شرایط اینطور رقم خورد و من برای این مربی آرزوی موفقیت دارم.

بیشتر بخوانید:

توقف قهرمان جام حذفی در شهر اولین‌ها

 مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در نیم‌فصل نخست لیگ برتر در مورد قهرمانی این تیم در فصل جاری خاطر نشان کرد: از صمیم قلب خوشحالم، خصوصاً برای هواداران استقلال که در چند سال گذشته خیلی اذیت شدند. باید به کادر فنی، بازیکنان، مدیران باشگاه و هواداران بابت این قهرمانی تبریک بگویم.

کریم‌زاده که به صورت قرضی از استقلال به تیم نساجی پیوسته است، درباره وضعیتش برای فصل بعد گفت: من بازیکن استقلال هستم و بعد از اتمام لیگ در اختیار این باشگاه قرار می‌گیرم. اگر مجیدی دستور بدهد به استقلال برمی‌گردم، چون هر بازیکنی دوست دارد در تیم قهرمان بازی کند. فعلاً باید فصل تمام شود تا ببینم وضعیت به چه شکل خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    2 0
    من قصدم توهین و بی احترامی به هیچکس خاصی نیست ؛ اما اینو میخام بگم آقا فرهاد ما با اینکه می تونست مثل بعضیا جنون قدرت بگیرش و چهار تا هندونه بزاره زیر بغلش ولی این کار نکرد مثل بعضیا رفتار نمیکرد انگار رو آسمون دارند راه میرند ، ظرفیت اون جایگاهی که داشت رو رسید خاکی و سر به زیر بود نه مثل بعضیا تا میان سرخابی از کنترل خارج میشن ؛ حالا بعضیا خدا رو شکر در حدی نبودن بیان افتخار کسب کنند " اسطوره استقلاله با این وجود ادعاش نمیشه _ جار نمیزنه محبوب ترین فرد تاریخ باشگاه خودشه جار نمیزنه بگه هواداران استقلال همه براش می میرن و یک استقلالی پیدا نمیشه ازش بدش بیاد / کاخ و ویلا یعنی چی آخه ؟ با اینکه در اوج محبوبیت معروفیت و اقتدار قرار گرفته ولی خودش گم نکرده " همون شخصیت مهربون کم حرف و معمولی خودش داره _ اینا یعنی اینکه یه استقلالی باید برای همچین شخصی خودش بکشه چون اسطوره یعنی همین ، اینکه به یه جایگاهی برسی فکر کنی از آسمون به زمین اومدی حقیر بودن خودت است " هر موقع امثال اون آدما رو دیدید پرچم کینگ فرهاد ما رو بزنید تو سرشون خودشون لال میشن ✨✨✨👏🏻👏🏻🧿🧿🧿🧿🙏🏻🤴🏻💙

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس