آخرین گمانه‌زنی‌ها از سرنوشت گل‌محمدی در پرسپولیس/ یحیی با دستیاران جدید می‌ماند؟

در حالی که انتقادها از یحیی گل‌محمدی به اوج خود رسیده این سؤال مطرح شده که چه سرنوشتی در انتظار سرمربی پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش مشرق، پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان و از دست رفتن قهرمانی، شایعات درباره سرنوشت یحیی گل‌محمدی و کادرفنی سرخپوشان به اوج خود رسیده تا جایی که حتی گمانه‌زنی‌هایی درباره گزینه‌های احتمالی پرسپولیس برای جانشینی گل‌محمدی مطرح شده اما فعلاً مدیران باشگاه واکنش رسمی به این موضوع نشان نداده‌اند.

یحیی گل‌محمدی که انتقادات زیادی نسبت به عملکرد او مطرح شده، روز گذشته جلسه‌ای با رضا درویش برگزار کرد اما موضوع جلسه پیگیری‌ پرداخت مطالبات و تمدید قرارداد برخی بازیکنان بود.

گل‌محمدی دو فصل دیگر قرارداد دارد و عملاً برکناری او هزینه سنگینی برای باشگاه در پی خواهد داشت و از طرفی مسئولان باشگاه نیز معتقد است در بین گزینه‌های داخلی، گل‌محمدی بهترین انتخاب برای سرخپوشان است.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس غفلت کند دومی را هم از دست می‌دهد

با این وجود در صورت استعفای گل‌محمدی، باشگاه پرسپولیس ممکن است به دنبال استخدام سرمربی خارجی برود اما قیمت بالای ارز و موانع موجود در این راه، ممکن است سرخپوشان را از این تصمیم منصرف کند. در واقع با شرایطی که اکنون وجود دارد فعلاً گل‌محمدی از بیشترین شانس برای حضور روی نیمکت پرسپولیس در فصل آینده برخوردار است و اگر اتفاقی رخ ندهد و یحیی تصمیم به استعفا نگیرد، شاهد ادامه حضور وی روی نیمکت خواهیم بود.

در عین حال باشگاه پرسپولیس معتقد است کادرفنی این تیم در پایان فصل باید تقویت شود و فصل آینده گل‌محمدی به همراه دستیاران جدید هدایت سرخپوشان را بر عهده بگیرد. شایعاتی درباره اختلاف در بین اعضای کادرفنی پرسپولیس در هفته‌های اخیر نیز به وجود آمده و همین موضوع احتمال جدایی برخی از اعضای کادر را در پایان فصل تقویت می‌کند. در این شرایط باید دید گل‌محمدی  در صورتی که بماند برای انتخاب دستیار جدید به سراغ گزینه‌های خارجی خواهد رفت یا باز هم شاهد حضور مربیان داخلی روی نیمکت سرخپوشان خواهیم بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس