کد خبر 1375447
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
این ستاره استقلال من را یاد خداداد عزیزی می‌اندازد!/ به فرهاد مجیدی باید تبریک گفت

مهدی پاشازاده کاپیتان سابق استقلال معتقد است تنها چیزی که این قهرمانی استقلال کم داشت حضور پرشور تماشاگران در طول فصل و بازی با فولاد خوزستان بوده است.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده کاپیتان سابق استقلال با بیان این جملات ادامه داد: صمیمانه این قهرمانی را به هواداران پرشور استقلال تبریک می‌گویم و جا دارد یک تبریک جانانه هم به فرهاد مجیدی بگویم که این تیم قهرمان را ساخت. دست همه کسانی که در طول فصل برای کسب این عنوان آن هم پس از ۱۰ سال زحمت کشیدند درد نکند.

پاشازاده در ادامه به نقش مدیریت مصطفی آجرلو اشاره کرد و افزود: نقش آقای آجرلو بسیار پررنگ بود. بعد از حدود یک دهه استقلال مدیری موفق را به خود دید که به جای مصاحبه‌های تکراری و رنگارنگ تلاش کرد زمینه را برای قهرمانی تیمش مهیا کند. دست مدیرعامل باشگاه استقلال هم درد نکند که از همه تجربه خودش در این رابطه استفاده کرد.

وی از خریدهای این فصل استقلال نیز به نیکی یاد کرد و گفت: واقعا خریدهای فرهاد مجیدی عالی و تأثیرگذار بودند. هم بازیکنان خارجی و هم داخلی که ابتدا و در نیم فصل به استقلال آمدند شایسته این پیراهن بوده و تأثیرگذار ظاهر شدند.

بیشتر بخوانید:

افشین پیروانی بگوید پس قهرمانی ششم‌شان چه شد؟

از پاشازاده پرسیدیم  استقلال با فوتبالی مبتنی بر سازماندهی دفاعی فوق العاده قهرمان شد که جواب داد: مهم این بود که بعد از حدود ۱۰ سال قهرمان شدیم. چند سال دیگر کسی یادش نمی‌آید چه تیمی با چه شیوه بازی قهرمان شد چرا که مهم خود قهرمانی است. ضمن آن که دفاع خوب و کم گل خوردن هم یک هُنر است که تیم فرهاد مجیدی داشت.

مدافع سابق تیم ملی و استقلال از حسین حسینی نیز به نیکی یاد کرد و گفت: به نظرمن بهترین بازیکن لیگ بیست و یکم حسین حسینی بود. دروازه بانی که کمترین اشتباه را داشت و در حد یک ستاره ظاهر شد. البته حیف است یادی از سورپرایز لیگ نکنم. امیرحسین حسین‌زاده من را یاد علیرضا اکبرپور و خداداد عزیزی می‌اندازد. او تلفیقی از این دو بازیکن است و اگر قدر خودش را بداند می‌تواند درتیم ملی هم یک بازیکن کلیدی باشد.

در پایان این گفت و گو از مهدی پاشازاده در خصوص تیم منتخب لیگ بیست و یکم پرسیدیم که اظهار داشت: من حسین حسینی  را درون دروازه می‌گذارم. محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی بهترین زوج دفاعی لیگ بیست و یکم بودند. صالح حردانی و جعفر سلمانی با گل‌ها و بازی‌های زیبایی که برای استقلال انجام دادند می‌توانند مدافعان راست و چپ این تیم باشند. مهدی مهدی پور هافبک تدافعی و سروش رفیعی هافبک هجومی‌است. وحید امیری که نیم فصل اول برای پرسپولیس و در تیم ملی هم فوق العاده بود هافبک چپ و سعید صادقی از گل گهر سیرجان هافبک راست منتخب من هستند. در خط حمله هم از زوج کوین یامگا و امیرحسین حسین زاده می‌توانم نام ببرم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عمر فاروق IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    2 3
    مهدی پاشا زاده چه نسبتی با مرتضی پاشایی داره؟
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    3 0
    استقلال نیاز مبرم به سعید صادقی و سروش داره اللخصوص سعید صادقی
  • بهروز IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    3 2
    و ووریا غفوری بازیکن متعهد و با غیرت
  • لنگ سوراخ IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    0 0
    شکر خدا استقلال یکی مثل فرهاد رو می خواست با جنم که بازیکن خوب انتخاب کرد چون که دلال نبود باعشق کار کرد به قول وحید قلیچ خدا هم کمکش کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس