طالبان از «اشرف غنی» برای شرکت در یک نشست دعوت کرد

سفیر دولت موقت طالبان در مسکو در سخنانی از رئیس جمهور پیشین افغانستان دعوت کرد تا در «مجمع افغانستانی‌ها» که قرار است به زودی در کابل برگزار شود، شرکت کند.

به گزارش مشرق به نقل از طلوع، «جمال ناصر غروال» سفیر دولت موقت طالبان در مسکو اعلام کرد که طالبان از اشرف غنی رئیس جمهور پیشین افغانستان دعوت کرده است تا در «مجمع افغانستانی‌ها» که قرار است به زودی در کابل برگزار شود، شرکت کند.

سفیر طالبان در مسکو در این باره گفت: اینکه مجمع افغانستانی‌ها یک لویه جرگه خواهد بود یا خیر، هنوز معلوم نیست؛ اما آمادگی ها در این خصوص جریان دارد.

به گزارش طلوع، پیشتر نیز ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان از احتمال برگزاری یک «مجمع افغانستانی‌ها» به منظور بحث پیرامون مسائل افغانستان خبر داده و گفته بود: ما هنوز نامی بر آن نمی‌گذاریم ولی یک مجمع افغانستانی‌ها ایجاد خواهد شد و درباره مسائل بحث خواهد کرد.

ذبیح الله مجاهد گفته بود که تصمیم برای این گردهمایی پس از نشست هایی در چین اتخاذ شده است که هدف آن یافتن راه حلی برای مشکلات کنونی افغانستان بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 0
    اشرف غنی دو نقطه بنده نقطه های غنی را برداری همسان خاک میشه
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 1
    امیدوارم گروه طالبان و حقانی سر عقل بیایند و بفهمند نمی‌توانند به تنهایی حاکم مطلق افغانستان باشند ! افغانستان متعلق به همه اقوام افغان و ساکنین این سرزمین میباشد، اقوام تاجیک و هزاره پشتون و اوزبک و ... همه و همه مردم افغان باید در قدرت و دولت جدید افغانستان شریک و سهیم باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس