فولاد آمده بود اولین شکست استقلال را رقم بزند/ مجیدی به همه درس قدرشناسی داد/ مهاجم بهتر داشتیم بیشتر گل می زدیم

مهاجم اسبق استقلال گفت: این که فرهاد مجیدی از دو مدافع جدا شده تیمش قدرشناسی کرد باید برای همه آموزنده باشد که هر بازیکنی ۵ دقیقه هم برای استقلال بازی کرد قابل احترام است.

به گزارش مشرق، علی موسوی پیشکسوت تیم استقلال درباره قهرمانی چهارم استقلال در لیگ برتر و دیدار این تیم روبروی فولاد اظهاراتی را مطرح کرد:

وقتی استقلال قهرمان شد چه حسی داشتید؟

من بیشتر از همه برای هواداران خوشحال شدم که بعد از مدتها طعم قهرمانی را چشیدند. این واقعاً برای آنها شیرین و ارزشمند بود.

استقلال را در طول فصل چطور ارزیابی کردید؟

امسال استقلال آمده بود تا به این عنوان دست پیدا کند. به همین خاطر با کمترین نوسان در طول مسابقات پیش رفت و بین تیم هایی که ادعای قهرمانی داشتند از همه بهتر بود. شرایط این تیم در همه خطوط خوب بود. از درون دروازه گرفته تا خط دفاع. هافبکش دونده بود و خط حمله هم نسبتا خوب بود.

چرا نسبتا؟

شاید اگر مهاجمان بهتری جلوی تیم بازی می کردند استقلال با این نوع بازی هایش می توانست در هر دیدار را با سه الی چهار گل اختلاف برنده شود. ولی همین که توانست با حداقل اختلاف امتیاز برنده شود هم ارزشمند بود.

بیشتر بخوانید:

واکنش جالب AFC به قهرمانی استقلال +عکس

از عوامل دیگر موفقیت استقلال به چه چیزهایی میتوان اشاره کرد؟

قطعاً مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه استقلال در طول این فصل خیلی تاثیرگذار بودند. امسال تنها سالی بود که کشمکش خیلی کمی بین مدیران و کادر فنی را شاهد بودیم. واقعا آقای آجرلو آرامش نسبی را به تیم داد و البته نتیجه اش را هم دیدیم. هرچه استقلال کمتر نوسان داشته باشد قطعاً راحت تر به اهدافش می رسد.

فولاد آمده بود اولین شکست استقلال را رقم بزند/ مجیدی به همه درس قدرشناسی داد/ مهاجم بهتر داشتیم بیشتر گل می زدیم

شاخصه و ویژگی استقلال در لیگ بیست و یکم چیست؟

همانطور که گفتم استقلال در خط دروازه و دفاع خیلی خوب بود و توانست با هافبک های دفاعی خوبش شرایطی را رقم بزند که تا هفته بیست و هفتم هنوز نباخته. همین نباختن ها کمکش کرد که در بعضی بازی ها با یک گل برنده شود و با قهرمانی هوادارانش را خوشحال کند.

در صحبت های مجیدی اشاره‌ای به اثرگذاری دو مدافع جدا شده این تیم را شاهد بودیم. نظرتان درباره این صحبت ها چیست؟

استقلال فصل را با مرادمند و یزدانی شروع کرد و آنها تاثیر زیادی در گل نخوردن استقلال داشتند. من فکر می‌کنم مجیدی صد در صد کار درست را انجام داد چون همه باید بفهمند که قدرشناسی کار درستی است. مجیدی هم با این صحبت هایش مشخص کرد که این دو نفر خیلی به استقلال کمک کردند. به نظر من هر کسی در استقلال حتی پنج دقیقه هم بازی می کند باید برایش احترام قائل شد.

بازی با فولاد را چطور دیدید؟ خیلی ها پیش از مسابقه نگران استقلال بودند و معتقد بودند ممکن است در اهواز شکست بخورد، اما...؟

فولاد در این بازی آمده بود اولین شکست استقلال را رقم بزند و تمام تمرکزش روی این موضوع بود. ولی استقلال یک بازی حساب شده را به اجرا گذاشت و برعکس تصور فولادی‌ها از همان ابتدا بنا را بر حمله گذاشت. باز هم ثابت شد که بهترین دفاع حمله است. به همین خاطر تیم مجیدی به خواسته اش رسید.

حرف باقیمانده ای دارید؟

باز هم برای طرفداران استقلال خوشحالم که در سالی که فوتبال ایران به طور کلی سال خوبی را پشت سر نگذاشت، تیم استقلال توانست بعد از سالها قهرمانی را به دست بیاورد و امیدوارم با یارگیری خوب در فصل نقل و انتقالات یک تیم قدرتمند تر را در فصل آینده ببینیم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • mohammad IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    2 25
    جمع کنید بابا این مسخره بازیها رو همه دیدن که از اول فصل چقدر تلاش کردید تاسرورتون بازیکن نگیره وتیم ضعیف بشه وچقدر داوریها به نفع یه تیم غش کردن وامتیاز معیشتی تازه این فصل پرسپولیس کم مصدوم نداد وگرنه همه میدونن که کیسه مجیدی مال این حرفها نیست تازه این ارنج هم کار مربی خارجی تیمشون هست
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      8 2
      ما مثل شما بابا مسعود رو نداشتیم وگرنه دو سال پیش با استرا قهرمان میشدیم درکتون میکنم بی بابا شدید و جز بیانیه دادن هیچی برای گفتن ندارید لنگیای بدبخت
    • علی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      6 1
      اینقدر بی سواد و عقد ای هستند در بیانیه لنگی یک تبریک خشک و خالی به تیم مظلوم و محجوب استقلال نگفتند آنوقت از طرفداران لنگی چه انتظاری می توان داشت
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    16 3
    پنج سال اسنپی جام بردید از این حرفها نمیزدید امسال که سرورتون قهرمان شده زورتون میاد
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 1
    جام پودری هیچ ارزشی نداره. از مسئولان عزیز درخواست داریم از تمام کیسه کشا تثت دوپینگ بگیرند.
  • علی IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 0
    سلام و درود برتمام هموطنان عزیزم چه طرفدار آبی و چه طرفدار قرمز، شما عزیزان همه دارای فرهنگ غنی ایران زمین هستید ؛ لطفا و خواهشا احساسات خودتون رو کنترل کنید و از الفاظ و کلماتی که در شأن و جایگاه ملت با فرهنگ ایران و همچنین در شأن و جایگاه خودتون هست استفاده کنید ، زنده باد ایران و فرهنگ ناب ایرانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس