کد خبر 1375223
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
هدفون

هدفون نسل جدید سونی با قابلیت‌های بهتر در مقایسه با نسل قبلی و قیمت بیشتر معرفی شد.

به گزارش مشرق، همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود، سونی دیروز از جانشین هدفون بی‌سیم نسل قبلی WH-۱۰۰۰XM۴ موسوم به WH-۱۰۰۰XM۵ رونمایی کرد که به مانند نسل قبلی از ویژگی حذف نویز بهره می‌برد. در مقایسه با نسل قبلی، هدفون جدید سونی با بهبودهای زیادی همراه خواهد بود و البته ببا قیمت بالاتری هم به فروش خواهد رسید.

هدفون سونی WH-۱۰۰۰XM۵ از طراحی جدید با گیره‌های استوانه‌ای و هدبند نازک‌تر بهره می‌برد که طراحی شیک‌تری را به همراه داشته است. به علاوه، کاپ‌های هدفون سونی WH-۱۰۰۰XM۵ می‌تواند به طرفین بچرخند ولی برخلاف مدل نسل قبلی کاپ‌ها به داخل و بیرون خم نمی‌شوند. همچنین جدیدترین هدفون سونی با کیس بزرگ‌تری عرضه خواهد شد که حمل آن ساده‌تر باشد.

رونمایی از هدفون بی‌سیم سونی WH-۱۰۰۰XM۵ +عکس

شایان ذکر است که هدفون سونی WH-۱۰۰۰XM۵ از ۸ میکروفون بهره می‌برد که همراه با تراشه پردازش صوتی QN۱ قادر خواهد بود تا تجربه مکالمه خوبی را در اختیار کاربر قرار دهد. در همین راستا، سونی ادعا کرده است که هدفون جدید خود از عملکرد بهتری در زمینه حذف نویز مخصوصا در فرکانس‌های زیاد و میانی در مقایسه با مدل قبلی برخوردار خواهد بود.


 

رونمایی از هدفون بی‌سیم سونی WH-۱۰۰۰XM۵ +عکس

از آن سو، هدفون سونی WH-۱۰۰۰XM۵ به درایورهای ۳۰ میلی‌متری مجهز است که کوچکتر از درایورهای هدفون سونی WH-۱۰۰۰XM۴ با اندازه ۴۰ میلی‌متری است ولی سونی قول داده است که این درایورها از فرکانس پاسخگویی بهبودیافته‌ای برخوردار هستند که صدای طیبعی‌تری به همراه خواهد داشت. به علاوه، هدفون WH-۱۰۰۰XM۵ همچنان از کدک‌های استاندارد SBC، AAC و LADC بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

دیگر مشخصات فنی هدفون سونی WH-۱۰۰۰XM۵ شامل بلوتوث نسخه ۵.۲، اتصال چند نقطه‌ای، حالت صدای محیطی، کنترل‌های حرکتی، قابلیت پوشیدن هدفون برای پخش و توقف پخش و پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا و گوگل اسیستنت خواهد بود.

رونمایی از هدفون بی‌سیم سونی WH-۱۰۰۰XM۵ +عکس


 

در نهایت باید اشاره کرد که عمر باتری هدفون سونی WH-۱۰۰XM۵ با فعالسازی حدف نویز فعال برابر با ۳۰ ساعت است که با غیرفعال کردن این قابلیت به حدود ۴۰ ساعت می‌رسد. شارژ این هدفون نیز از طریق درگاه USB-C انجام خواهد شد. همچنین برچسب قیمتی هدفون WH-۱۰۰۰XM۵ برابر با ۴۰۰ دلار است که ۵۰ دلار گران‌تر از مدل قبلی است و این هدفون در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

رونمایی از هدفون بی‌سیم سونی WH-۱۰۰۰XM۵ +عکس

منبع:جی اس ام آرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس