انتظاری: آنهایی که می‌گویند گل‌محمدی برود به جانشین او فکر کرده‌اند؟/ درویش با انتخاب محمدی نمک روی زخم هواداران پاشید

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، یحیی گل‌محمدی باید فصل آینده هم به کارش در این تیم ادامه دهد.

به گزارش مشرق، سهراب انتظاری درباره قهرمان نشدن پرسپولیس در این فصل و انتقادهایی که از یحیی گل‌محمدی صورت گرفته است، اظهار داشت: من ناراحتی هواداران را درک می‌کنم. آنها همیشه دوست دارند قهرمانی تیم‌شان را ببینند، ولی هیچ جای دنیا و در هیچ لیگی نمی‌بینید که یک تیم مداوم قهرمان شود. یحیی گل‌محمدی سرمایه پرسپولیس است و اگر هم قرار است انتقادی کنیم باید منطقی باشد نه اینکه به قصد تخریب صورت بگیرد. گل‌محمدی دو بار این تیم را قهرمان کرد و پرسپولیس را به فینال آسیا برد، اینکه بخواهیم فقط از این مربی انتقاد کنیم کمال بی‌انصافی است.

وی در واکنش به انتقادهای صورت گرفته از خریدهای یحیی گل‌محمدی در این فصل یادآور شد: من هم با این انتقادها موافق هستم، چون خریدهای پرسپولیس هیچ کمکی به این تیم نکردند. پرسپولیس اقدام به جذب کاپیتان گل‌گهر کرد، ولی ابراهیمی را روی نیمکت نشاند. همین کار را با رضا اسدی هم انجام دادند، در حالی که هزینه هنگفتی بابت جذب این بازیکن کرده بودند. متأسفانه بازیکنان خارجی نیز هیچ کمکی به پرسپولیس نکردند و در این زمینه می‌توان از کادر فنی انتقاد کرد.

انتظاری با بیان اینکه گل‌محمدی فصل سختی را پشت سر گذاشت، خاطر نشان کرد: پرسپولیس در مقاطع مختلف این فصل با مشکلات مالی مواجه شد و همین موضوع هم باعث شد تا چند بازیکن سطح بالا که مدنظر گل‌محمدی بودند جذب نشوند، در این بین مدیریت باشگاه هم تغییر کرد. 50 درصد تمرکز گل‌محمدی در این فصل روی حاشیه‌ها و مشکلات بود، ولی با این حال عملکرد بدی نداشت. آنهایی که معتقدند گل‌محمدی باید از پرسپولیس برود آیا به این موضوع فکر کرده‌اند که چه گزینه‌ای برای این تیم مناسب است و آیا می‌توان به راحتی یک مربی سطح بالا را برای این تیم انتخاب کرد؟

بیشتر بخوانید:

یک پرسپولیسی دیگر خانه نشین شد

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: الان همه هواداران برانکو را می‌خواهند، ولی آیا آمدن او امکان‌پذیر است؟ ما باید نسبت به این موضوع واقع‌بین باشیم، چون تغییر مربی چالش‌های خاص خودش را دارد. اعتقاد من این است که یحیی باید بماند و البته در تفکرات و تصمیمات خود بازنگری داشته باشد. من احترام خاصی برای حمید مطهری قائلم و این مربی هم باید در پرسپولیس بماند، چون کارش را بلد است، ولی پرسپولیس نیاز به یک مربی سطح بالای خارجی هم دارد که به گل‌محمدی کمک فکری بدهد. از طرفی تیم ما از لحاظ بدنی هم شادابی فصول گذشته را نداشت. من شناختی از مربی بدنساز تیم ندارم و قطعاً ایشان هم قابل احترام است، ولی پرسپولیس به یک مربی بدنساز هم نیاز دارد.

وی با انتقاد از رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: درویش باید بداند که پرسپولیس با سایپا فرق می‌کند. این باشگاه بزرگ است، نیاز به بازیکن بزرگ دارد و باید مدیرعامل هزینه کند و بازیکن سطح بالا بگیرد. یکی از دلایلی که گل‌محمدی این نفرات را در اختیار گرفت، ناتوانی باشگاه در جذب بازیکنان موردنظرش بود. از طرفی معتقدم درویش باید مشاوران قوی در کنارش داشته باشد تا تصمیم اشتباه نگیرد.

انتظاری ادامه داد: درست در زمانی که پرسپولیس در رقابت با استقلال از رقیب سنتی‌اش عقب بود، درویش محمد محمدی را به‌عنوان معاون باشگاه انتخاب کرد. من هیچ مشکلی با محمدی ندارم و اتفاقاً با این بازیکن هم‌اتاقی هم بودم، ولی هواداران فردی که از پرسپولیس به استقلال رفته را نمی‌پذیرند. اعتقاد من این است که درویش با انتخاب محمدی روی زخم هواداران نمک پاشید و نباید این کار را انجام می‌داد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: برانکو بعد از آمدن به پرسپولیس یک پوست‌اندازی در تیم به وجود آورد. حالا و پس از ناکامی در فصل جاری پرسپولیس دوباره نیاز به یک پوست‌اندازی دارد و این کار باید توسط گل‌محمدی انجام بگیرد. یحیی حالا تجربیات زیادی به دست آورده است و می‌تواند با یک بازنگری در تفکراتش دوباره روزهای خوبی را برای هواداران و پرسپولیس رقم بزند. هواداران هم باید در همین سه بازی آینده پشت تیم و کادر فنی باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    0 2
    بله فکر کرده ایم. علی آقا دایی بهترین جایگزین هست.
    • تاج خروس امجدیه IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      1 1
      اگر یحیی بمونه به این معناست که خودش رو به این تیم تحمیل کرده و اگر یک باخت در فصل جدید بیاره دیگه باشگاه متشنج میشه و باید پاسخ ۴۰ میلیون هوادارو بده. پس الان بره خیلی بهتره
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      1 1
      آقای سهراب خان انتظاری به نظر شما تیمی که ۲ بازیکنش به عنوان بهترین قرن ایران انتخاب شدن، حالا بهتر از گلمحمدی نداره؟؟؟
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      1 1
      اگر علی دایی بیاد هیچکس نمیتونه حق تیم رو پایمال کنه چون در تمام دنیا شناخته شده اس. دوم اینکه بازیکن را میشناسه و امثال اسدی و ابراهیمی رو نمیاره
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      1 1
      اوایل فصل با قاسمی نژاد و غیره.. تیم را فریب دادن که وقت را تلف کنن و سرمربی روی قول کذایی این بازیکنان حساب کرد و به امید همینا با هیچ بازیکنی مذاکره نکرد تا بدون مهاجم بمونیم و حالا باید مدافع برای تیم گلزنی کنه که اینم از درایت بالای سرمربی و دستیارش مطهری است که خیلی ادعاشون هم میشه
    • بهترین قرن IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      1 0
      کیسه امسال خوب نبود کلی مساوی داشت اما ما نتونستیم از این موقعیت استفاده کنیم و جاهایی که باید میبردیم یا مساوی کردیم یا باختیم!
    • عمر فاروق IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      2 0
      امیر قلعه نویی بهترین گزینه است
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      2 0
      آقای درویش چرا با استعفای گلمحمدی موافقت نمیکنید؟؟؟؟؟؟ به خود شما هم شک داریم که چرا مخالفت میکنید!!!!!
  • کیسه جام ندیده IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    1 1
    آقای مطهری اینها نتیجه مشاوره های غلط شما به یحیی هست که اسدی ابراهیمی گوهری صفروف هنانوف را به تیم بزرگی مثل پرسپولیس آورد‌. ما کاری با کیسه ها نداریم که بعد ده سال جام دیدن. ما هواداران به قهرمانی عادت کردیم و شما لطفا تیم را ترک کنید
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      0 1
      فقط علی دایی
    • هادی نوروزی ۲۴ IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      0 1
      از ۲ تا جوجه مافیا نقل و انتقالات را باختید و اگر قراره با پرویی بمونید حداقل از حالا دنبال جذب بازیکن باشید و فقط روی قول اونهایی که از جبهه ی دشمن فرستاده میشن حساب باز نکنید#دیدید که خودشون هم به قاسمی نژاد رحم نکردن و فرستادن تو تیم دیگه. موضوع اینه که خواستن فقط به پرسپولیس نیاد# اینبار مراقب باشید#
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      1 0
      آخه قاسمی نژاد به چه کار تیم میاد علیپور بیرانوند نورالهی محرمی و پورعلی گنجی رو بیارید
    • ده سال حسرت IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      1 0
      مراقب مافیای بازیکن دزد مجیدی هم باشید. در فصل جدید اگر بودید که انشالله نیستید و مربی بهتری میاد. یکماه دیگه اوضاع جذب بازیکن مثل حالا نباشه.
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      1 0
      تنها راز موفقیت برانکو ایوانکوویچ این بود که از تمام بازیکنا استفاده میکرد و هیچ بازیکنی نیمکت نشین مطلق نبود. با ۱۴ بازیکن رسید به فینال واقعیه آسیا.
  • بهترین بازیکنان قرن IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    1 1
    تا سال پیش ۱۰ هفته جلوتر پرسپولیس قهرمان میشد و تیمهای دیگه میدونستن فقط باید برای دوم سومی میجنگیدن اما ما انقدر بی انگیزه ظاهر شدیم که همین نایب قهرمانی رو هم نمیتونیم نگه داریم. آقا یحیی تشکر از شما که تیم را نابود کردید.
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    1 1
    شما بخاطره اینکه تیم بدهکار نشه به دنبال بازیکن ارزون میگردید اما تیم مقابل بازیکن ۱۵ میلیاردی میاره!! چون میدونه بالاخره پول بازیکن داده میشه اما میتونن با خیال راحت کارو دنبال کنن و از مصدومیت و محرومیت ترسی ندارن! چون روی نیمکت بازیکن دارن! ولی یحیی میترسه و به دنبال بازیکن سطح ۳ میگرده.
    • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      1 0
      گزینه های مربی گری؛ علی کریمی. علی دایی و برانکو. دیگه یحیی به درد تیم نمیخوره
  • قرمزته IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    1 0
    چرا انقدر امسال مصدوم دادیم؟ کدوم تیم مثل ما امسال مصدوم داشته؟ به جز گلر سوم تیم دیگه همه بدون استثنا یه دوره مصدوم شدن! بدنساز کیه؟ به جز کریم باقری بقیه فقط اومدن که نیمکت خالی نمونه!
  • شیشتقلال IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    1 0
    ۸ بازیکن مازاد در تیم هست که میتوان بجای آنها ۸ بازیکن درجه۱ جذب کرد البته توسط مربی دیگر و نه آقای گل محمدی
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    0 0
    نا امید نباشید، سالی که برانکو تیم رو با ۱۵ بازیکن تحویل گرفت در رده دوازدهم بودیم که به لطف خدا رسوند به صدرجدول و در عرض ۵ سال ۹ قهرمانی آوردیم که این رکورد تا ۱۰ سال دیگه هم نمیشکنه.
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    1 0
    بله فکر کرده‌ ایم سرمربی سابق الهلال بیکار است با همین مبلغ هنگفتی که به یحیی داده شد می‌شود جذبش کرد و اگر نشد مهدوی کيا و کادر آلمانی می‌تواند پرسپولیس را از این بن بست فنی نجات دهد
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      0 0
      باز بوی گند کیسه اومد. در مورد مسایل داخلی سرورت نظر نده و برو در مورد فرناز و مافیای مجیدی قارقار کن.
  • رضا IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    1 0
    مدیر عامل باید عوض بشه.آجرلو شیشتقلال را با خریدهای خوب قهرمان کرد.درویش ضد تیم کار میکنه و محمدی شیشتقلالی را پست میده.مربی عوض بشه بهترین هم بیاد بازیکن خوب نمیخره سال دیگه هم هیچی نمیشیم .مشکل مربی نیست بازیکن است.درویش باید بره یا بازیکن بزرگ بخره.
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      1 0
      هم مدیرعامل و هم سرمربی باید برن.
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 0
    آقای درویش عزیز ، همین الان اگر یحیی بره بهتر از فرداس ، و علی دایی رو بیارید با قرار داد سه چهار ساله. پرسپولیس تا پارسال از برکت برانکو نتیجه گرفت. یحیی هنوز خام هست و مربی پایه ها باید بشه تا کارکشته بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس