کد خبر 1375072
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
زیاد النخاله

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی گفت که هفتاد و چهار سال است که ملت فلسطین با تمام اراده و علیرغم شرایط پیچیده با جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی مقابله می‌کند.

به گزارش مشرق، «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز یکشنبه تأکید کرد که سوریه و سران این کشور، از کمک به مردم فلسطین و تأیید مقاومت آن، دریغ نکردند.

خبرگزاری سما به نقل از النخاله گزارش داد، هفتاد و چهار سال است که ملت فلسطین با تمام اراده و علیرغم شرایط پیچیده با جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی مقابله می‌کند.

وی با بیان اینکه در این مدت، قدرت و یقین ملت فلسطین افزایش یافته و پی برده است که این طرح صهیونیسم باید از بین برود و برای همیشه در این منطقه نابود شود.

النخاله با اشاره به اینکه ملت فلسطین در جنگ با رژیم صهیونیستی دستاوردهای مهم و مشخصی داشته است، تصریح کرد، فرزندان فلسطین برای مبارزه با دشمن و اخراج آن از کشور خود مصمم‌تر شده‌اند.

این مقام فلسطین با بیان اینکه در هر نقطه از خاک فلسطین، درگیری مستقیمی با صهیونیستها دارند، تأکید کرد که فاجعه اشغال فلسطین موسوم به «یوم النکبه» با حمایت قدرتهای شرور جهان و در صدر آن آمریکا انجام می‌شود.

النخاله با اشاره به اینکه ملت فلسطین مبارزه خواهد کرد و به مبارزه ادامه خواهد داد، تصریح کرد، مردم فلسطین در حال حاضر، از مقاومت حمایت می‌کند و می‌تواند رژیم صهیونیستی را تهدید کند.

وی با بیان اینکه مبارزه تا زمان اخراج رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد، پروژه صهیونیسم مبتنی بر قتل است و پروژه «دزدان جهان و تاریخ» است، ولی ملت فلسطین تسلیم این قاتلان نخواهد شد.

امروز تجمعات ضدصهیونیستی حتی در اروپا نیز به مناسبت «یوم النکبه» برگزار شد و شهرهای مختلف کشورهای اروپایی همزمان با سالروز اشغال فلسطین و تأسیس رژیم موقت صهیونیستی، شاهد تجمعات گسترده‌ای در حمایت از ملت فلسطین بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس