شیخ عیسی قاسم: رژیم صهیونیستی محکوم به زوال است

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین طی سخنانی در مراسم منبر قدس به مناسبت روز جهانی قدس بر مبارزه ملت فلسطین تا تحقق پیروزی تاکید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، زیاد النخاله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه ملت فلسطین حامی قدس و مسجدالاقصی خواهد بود، تاکید کرد: قدس از آن ماست و فلسطین سرزمین ما است.

وی افزود: ملت ما اراده قوی دارد و ما از قدس نمی گذریم. رزمندگان ما مساحت فلسطین را از بازداشتگاهها گرفت تا تونل آزادی و گردان جنین و اراضی ۴۸ و کرانه باختری و قدس پوشش می دهند و غزه دژ مقاومت است.

النخاله تاکید کرد: شمشیر قدس حامی قدس خواهد بود. ما تا تحقق پیروزی عقب نخواهیم نشست.

وی در ادامه از حمایت تمام قد ایران از فلسطین در راه آزادی فلسطین و قدس سخن گفت و افزود: روز قدس که از سوی امام خمینی(ره) صورت گرفت، روز وحدت کلمه مسلمانان در سراسر دنیا در یاری قدس و فلسطین و ملت مقاوم آن است.

النخاله از حاج قاسم سلیمانی به عنوان شهید قدس نام برد که نمادی برای همه رزمندگان به خاطر قدس شد.

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین بر باقی ماندن هویت اسلامی قدس تاکید کرد.

شیخ عیسی قاسم: رژیم صهیونیستی محکوم به زوال است

شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین گفت: امت ما امروز مسئولیت بزرگی برای احیای روز جهانی قدس در برابر همه چالشها دارد.

وی بر ضرورت تحرک و فعالیت بیشتر در روز قدس امسال در مقایسه با سالهای گذشته تاکید کرد و اینکه رویارویی جدی تر و قوی تر از سالهای قبلی باشد.

عیسی قاسم گفت: مسجدالاقصی در معرض حملات صهیونیستها قرار داد و این بزرگترین تهدید به قداست و جایگاه الهی این مسجد است. ملتهای مسلمان حامی حرمت اسلامی هستند. ملت بحرین به شستن لکه ننگ عادی سازی اهتمام دارد. ملت ما پیشاپیش ملتها روز جهانی قدس را گرامی خواهد داشت.

وی افزود: قدس و فلسطین و امت سالامی از هجمه رژیم صهیونیستی رنج می برد.

شیخ عیسی قاسم، رژیم صهیونیستی را محکوم به زوال و رفتن به زباله دان تاریخ دانست و گفت: گرامیداشت روز قدس امسال شرایط خاص خود را دارد و باید با قدرت انجام شود.

وی بر نابودی رژیم صهیونیستی و مقابله با تحرکات عادی سازی روابط با این رژیم تاکید کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس