کد خبر 1375039
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
مورد مهمی که در پوشش جنجالی رئیس فدراسیون کشتی گم شد!

حضور هیئت مجارستانی در ایران موضوع مهمی بود، اما این مسئله در میان خبر جنجالی پوشش رئیس فدراسیون کشتی که به شکل گسترده‌ای به آن پرداخته شد، به کل مغفول ماند.

به گزارش مشرق، چندی پیش تیم کشتی مجارستان همراه با تاماش لورینچ قهرمان جهان و المپیک و پیتر باچا عضو هیئت رئیسه اتحادیه جهانی در ایران حاضر شدند تا مجارها در تورنمنت بین‌المللی ایران شرکت کنند و همچنین اردویی مشترکی در کمپ تیم‌های ملی با کشتی‌گیران کشورمان داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

تعویق بازی‌های آسیایی و تاثیراتش روی حذف کشتی‌گیران

در خلال این حضور، با توجه به جایگاه باچا و لورینچ، آنها جلساتی را با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و همچنین رئیس کمیته ملی المپیک داشتند. حضور عضو اتحادیه جهانی کشتی در ایران با توجه به تلاشی که کشتی کشورمان برای کسب کرسی بین‌المللی در این سالها داشته به خودی خود، اتفاق ویژه‌ای بود اما اتفاق دیگری نیز در این حضور رخ داد که در لابه‌لای خبر جنجالی پوشش رئیس فدراسیون کشتی در دیدار غیررسمی با گروه مجاری رسانه‌ای شد.

علیرضا دبیر , کشتی ,

اینطور که پیداست به دلیل شرایط حاکم بر جنگ روسیه و اوکراین، احتمال گرفتن میزبانی مسابقات جهانی سال آینده از روس‌ها بسیار بالاست و در این بین مجارها یکی از گزینه‌های احتمالی جایگزینی با روسیه هستند و احتمال دارد که میزبانی مسابقه جهانی سال آینده که خیلی هم مسابقه مهمی است و اولین مرحله از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس محسوب می‌شود به مجارستان داده شود.

در حضور گروه مجارستانی در ایران در خصوص مسائل مختلفی بحث و گفت‌وگو شد و اگر میزبانی جهانی سال آینده به این کشور داده شود، تیم‌های آزاد و فرنگی کشورمان با شرایط بهتری در مسابقات شرکت خواهند کرد.

در ماه‌های گذشته صربستانی‎ها نیز که میزبان جهانی ۲۰۲۲ هستند نیز در ایران حضور یافته‌اند. قطعا داشتن ارتباط حسنه با فدراسیون‌هایی که صاحب کرسی بین‌المللی بوده و شانس میزبانی از مسابقات مهم را دارند، می‌تواند تاثیر خوبی در ارتباطات بین‌المللی کشتی ایران داشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس