کد خبر 1374628
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
مقام صهیونیست: حماس یگان چترباز تشکیل داده است

فرمانده یگان غزه مدعی شد، حماس یگان چترباز تشکیل داده و اعضای آن می‌توانند خود را به شهرک‌های مجاور غزه برسانند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس ،«نمرود آلونی» فرمانده یگان غزه در ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» یگانی «چترباز» تشکیل داده؛ یگانی که قادر به عبور از مرزهای ادعایی فلسطین اشغالی است.

 وی ادعا کرد، این یگان از گلایدرهای موتوردار نیز برخوردار است؛ وسیله‌ای که با آن می‌توان به شهرک‌های مجاور غزه رسید.

آلونی تأکید کرد، مهندسان حماس توانسته‌اند این نمونه را بسازند و این تجربه و حرفه‌ای بودن آنها را می‌رساند.

وی در ادامه به حماس نسبت به انجام عملیات‌هایی از این دست در رویارویی یا جنگ جدید با اشغالگر هشدار داد.

از سوی دیگر، «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی خواستار تشکیل یک فرماندهی واحد میدانی برای مقابله با رژیم موقت صهیونیستی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    1 0
    اقای بایدن تو با دوچشم خودت دیدی که اسرائیلی ها در فلسطین خبر نگار زن مسیحی را کشتند و تابوت خبرنگار مسیحی را از روی دستان تشییع کننده گان جنازه خبرنگار مسیحی به زمین انداختند ،اقای بایدن کشتن وانداختن تابوت خبرنگار مسیحی توسط اسرائیل یعنی حمله اسرائیل به مسیحیان ویعنی حمله اسرائیل به کشور امریکا واروپا یعنی حمله دوباره یهود به عیسی مسیح وکشتن عیسی مسیح ع. اسرائیل دوست امریکا واروپا نبوده ونیست به زودی کهنه سربازان اسرائیلی که در اوکراین آدم کشی می کنند خودشان را به اروپا خواهند رساند و مسیحیان اروپا را به انتقام هولوکاست نسل کشی خواهند کرد. اقای بایدن،اقایانی که برای خلاص شدن از شر اسرائیل واخراج یهودیان از اروپا وانگلیس تصمیم گرفتند برای اسرائیل کشوری غصبی ودور از اروپا بسازند حالا کشور قوی اسرائیل تشکیل شده وتبدیل به هیولایی شده که پرچم انتقام گرفتن هولوکاست از اروپا را سالیان سال است که علم کرده است . اقای بایدن عامل شروع جنگ جهانی اول ودوم وسوم اسرائیل ویهود بوده واکنون اسرائیل جنگ جهانی سوم را در اوکراین کلید زده است واسرائیل در اوکراین که کشور دوم اسرائیل است کل جمعیت جهان را به گروگان گرفته است وشما احمقانه از زلنسکی که همدست اسرائیل است حمایت نظامی می کنید پدر بزرگ ومادر بزرگ زلنسکی به گفته خودش در هولوکاست کشته شده اند زلنسکی یهودی -صهیونیستی قصد انتقام هولوکاست با همدستی اسرائیل از اروپا را دارد واروپا خانه اول امریکاست، اکنون دیگر حمایت از یهود واسرائیل توسط امریکا واروپا ضامن خلاصی اروپا وامریکا از شر یهود واسرائیل نخواهد بود وباید اسرائیل ویهود را در همان کشور غصبی اسرائیل ناگهانی نابود کرد وامریکا واروپا ومسیحیت را برای همیشه از شر یهود خلاص کرد.ایا روز محو ونابودی اسرائیل نرسیده است؟
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    1 0
    اقای بایدن اسرائیلی ها ویهود که تو می دانی دشمن امریکا واروپا هستند ،و ما می دانیم اقای بایدن که شما به شدت دشمن اسرائیل ویهود هستی ومتنفر از اسرائیل هستی چون تو یک مسیحی دوستدار عیسی مسیح ع مریم مقدس می باشی چشمان اشکبار تو در کلیسا درهنگام سوگند نامه ریاست جمهوری گویای ارادت شما به عیسی مسیح ع ومریم مقدس است ، تو با دوچشم خودت دیدی که اسرائیلی ها در فلسطین خبر نگار زن مسیحی را کشتند و تابوت خبرنگار مسیحی را از روی دستان تشییع کننده گان جنازه خبرنگار مسیحی به زمین انداختند ،اقای بایدن کشتن وانداختن تابوت خبرنگار مسیحی توسط اسرائیل یعنی حمله اسرائیل به مسیحیان اروپا وامریکا ویعنی حمله اسرائیل به کشور امریکا واروپا یعنی حمله دوباره یهود به عیسی مسیح وکشتن عیسی مسیح ع. اسرائیل دوست امریکا واروپا نبوده ونیست واسرائیل ویهود بزرگترین دشمن امریکا واروپا که مهد مسیحیت هستند می باشد. به زودی کهنه سربازان اسرائیلی که در اوکراین آدم کشی می کنند خودشان را به اروپا خواهند رساند و مسیحیان اروپا را به انتقام هولوکاست نسل کشی خواهند کرد. اقای بایدن،اقایانی که برای خلاص شدن از شر اسرائیل واخراج یهودیان از اروپا وانگلیس تصمیم گرفتند برای اسرائیل کشوری غصبی ودور از اروپا بسازند حالا کشور قوی اسرائیل تشکیل شده وتبدیل به هیولایی شده که پرچم انتقام گرفتن هولوکاست از اروپا را سالیان سال است که علم کرده است . اقای بایدن عامل شروع جنگ جهانی اول ودوم وسوم اسرائیل ویهود بوده واکنون اسرائیل جنگ جهانی سوم را در اوکراین کلید زده است واسرائیل در اوکراین که کشور دوم اسرائیل است کل جمعیت جهان را به گروگان گرفته است وشما احمقانه از زلنسکی که همدست اسرائیل است حمایت نظامی می کنید پدر بزرگ ومادر بزرگ زلنسکی به گفته خودش در هولوکاست کشته شده اند زلنسکی یهودی -صهیونیستی قصد انتقام هولوکاست با همدستی اسرائیل از اروپا را دارد واروپا خانه اول امریکاست، اکنون دیگر حمایت از یهود واسرائیل توسط امریکا واروپا ضامن خلاصی اروپا وامریکا از شر یهود واسرائیل نخواهد بود وباید اسرائیل ویهود را در همان کشور غصبی اسرائیل ناگهانی نابود کرد وامریکا واروپا ومسیحیت را برای همیشه از شر یهود خلاص کرد.ایا روز محو ونابودی اسرائیل توسط امریکا واروپا نرسیده است؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس