شورای تأمین اجازه نداد تماشاگران پرسپولیس بیایند/ همه تأییدیه‌ها را داشتیم ولی گفتند؛ نه!/ مقابل سپاهان محکوم به بردیم

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به دستورالعمل استانداری کرمان قرار شد بازی پرسپولیس بدون تماشاگر باشد که ما از این بابت به شدت متضرر شدیم.

به گزارش مشرق، محمد محمدی، بازیکن اسبق و معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط این تیم برای دیدار مقابل سپاهان، همچنین بدون تماشاگر شدن بازی پرسپولیس در سیرجان اظهاراتی را مطرح کرد.

چه اتفاقی رخ داد که بازی پرسپولیس بدون تماشاگر شد؟

ما برای میزبانی در دیدار مقابل سپاهان همه تمهیدات لازم را از ۱۰ روز پیش در نظر گرفته بودیم و تلاش کردیم تا شرایطی فراهم شود که این بازی در یک محیط خوب با حضور تماشاگران پرسپولیس برگزار شود اما علیرغم تمام تاییدیه هایی که طی روزهای گذشته از مسئولان مختلف گرفتیم و با وجود تقبل هزینه سنگین سفر به کرمان، امروز صبح به ما اعلام کردند که امکان برگزاری بازی با تماشاگر وجود ندارد.

درباره علت این موضوع سوال نکردید؟

ظاهرا این موضوع به شورای تامین استان کرمان مربوط می‌شده.

پس ربطی به مسائل بهداشتی و ویروس کرونا نداشت؟

به هر حال آنها دلایلی را برای خودشان داشتند که ظاهراً مانع از برگزاری بازی با حضور تماشاگران می‌شد.

غیبت تماشاگران در این دیدار تا چه اندازه به ضرر پرسپولیس است؟

همه می‌دانند که پرسپولیس در هر شهری طرفداران پرشماری دارد. قطعاً حضور هواداران در هر مسابقه باعث دلگرمی بازیکنان تیم ما می‌شود و به آنها انرژی مضاعف می‌دهد تا با قدرت‌تر بازی کنند. تماشاگران پرسپولیس یار دوازدهم این تیم هستند اما متاسفانه این موضوع دیگر از دست ما خارج بود و امیدوارم بازیکنان تیم تمام تلاششان را انجام بدهند تا در این دیدار هر سه امتیاز را از آن خودشان کنند.

وضعیت حریف پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به هر حال سپاهان همواره در سالهای اخیر جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی بوده و یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است. اما تیم پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی محکوم به برد است. بنابراین قطعاً تیم پرسپولیس تمام تلاشش را می‌کند تا برنده شود.

حرف باقیمانده؟

هواداران تا جایی که می‌توانند در چهار بازی باقیمانده تیم را حمایت کنند تا بتوانیم حداکثر امتیازات این مسابقات را بگیریم و فصل را با بهترین شرایط به پایان برسانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس