توزیع بیش از ۱۴۵ تن مرغ گرم و منجمد در میادین میوه و تره‌بار

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، از توزیع بیش از ۱۴۵ تن مرغ گرم و منجمد در میادین میوه و تره‌بار تا امشب خبر داد.

به گزارش مشرق، ایوب فصاحت با اشاره به فعالیت میادین میوه‌وتره‌بار شهرداری تهران اظهار کرد: بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده ۲۹۴ بازار ۲۲ میدان تره‌وبار از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز فعالیت خود را آغاز و تا ساعت ۸ شب ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به آرامش در میادین میوه‌وتره‌بار شهرداری تهران، گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص توزیع و عرضه اقلام پروتئینی از جمله گوشت، مرغ و تخم مرغ وجود ندارد.  

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به بازدیدهای امروز خود از برخی میادین و بازارها، اظهار کرد: هیچ مشکلی در فرایند توزیع و عرضه اقلام بنا بر بازدیدهای امروز وجود نداشت.

وی با اشاره به میزان توزیع اقلام پروتینی در روز جمعه گفت : تا پایان امروز ۲۵ تن تخم مرغ، ۳۵ تن گوشت قرمز، ۷۵ تن مرغ منجمد و ۷۰ تن مرغ گرم توزیع خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۴۸ هزار تومان، مرغ گرم ۵۶ هزار و ۹۰۰ تومان و یک شانه تخم مرغ با قیمت ۶۷ هزار تومان عرضه می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس