نیروی دریایی ارتش مانع ربوده‌شدن یک کشتی تجاری ایرانی شد

تفنگداران نیروی دریایی ارتش صبح امروز مانع ربوده‌شدن یک کشتی تجاری ایرانی توسط دزدان دریایی شدند.

به گزارش مشرق، ناوگروه ۸۰ نیروی دریایی ارتش بامداد امروز، با دریافت پیام مبنی بر حمله ۱۵ قایق دزدان دریایی به کشتی تجاری ایرانی در دریای سرخ با دزدان دریایی درگیر شد.

با ورود تیم اسکورت نیروی دریایی ارتش به منطقه، و تبادل آتش بین دوطرف، دزدان دریایی متواری و کشتی تجاری ایرانی با سلامت کامل در حال عزیمت به سوی مقصد می باشد. با توجه به شیوع پدیده دزدان دریایی از سال ۸۷ تاکنون ناوگروه های نیروی دریایی ارتش، دائماً در منطقه خلیج عدن، دریایی سرخ و اقیانوس هند در حال گشت زنی و اسکورت ناوگان تجاری ایران و کشورهای هستند. هم اکنون ناوگروه ۸۰ نیروی دریایی ارتش، در قالب ناوشکن البرز و ناو پشتیبانی بوشهر در منطقه خلیج عدن و اقیانوس هند  در حال انجام ماموریت است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    3 4
    ناو گروه ما احتمالا به بلندگوهای صوتی بسیار بسیار قوی مجهز هستند که صدای وحشتناک و دلخراش رعد را در جان دزدان دریایی می اندازد و آنها به تشنج اعصاب نزدیک به فلج شدن لحظه ای میرسند . با اصوات قوی مخصوص میشود حتی ساختمانی را خراب کرد. در احادیث و آیات داریم که با صدایی عظیم فلان قوم نابود شدند. ولی چون ضرر به آبزیان میزند استفاده از آن تا مرزی مشخص مجاز است. برای مثال نیروی شکستن دیواره صوتی تمام شیشه ها و درو پنجره ساختمانها را در هم میشکند.
    • سس IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
      9 0
      داداش بعد از استفاده از مواد از گوشی دوری کنید
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
      1 0
      حرفت قبول و فرض میکنیم پرسنل ناوگروه هم از گوشی استفاده میکنن و مشکلی واسشون پیش نمیاد ولی پس ملوانهای کشتی تجاری ایرانی چی؟ یا اصلا بقیه کشتی های تجاری یا نظامی اون منطقه چی؟ یکم به حرف خودت فکر میکردی به همین نتیجه میرسیدی البته اونوقت ی چرت و پرت دیگه میگفتی حکایت تو، حکایت همون ملایی هست که رو منبر گفت امام رضا را با سمی کشتند که اگر یک قطرشو روی کوه میریختی کوه پنبه میشد و نابود میشد و اگر یک قطرشو تو دریا میریختی دریا خشک میشد و خلاصه یکی از تو جمعیت پرسید حاج اقا پس این سم رو اولا تو چه کوزه ای نگه میداشتن با این وضعیت؟ یا اصلا چجوری وقتی ریختنش تو شربت امام رضا اون شربتش خشک نشد!!!!! خدا تفکر تفکر تفکر
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    9 0
    درود بر رزمندگان درود بر فرزندان ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس