کد خبر 1373701
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
دادگاه نیویورک ترامپ را بار دیگر به جریمه نقدی محکوم کرد

قاضی دادگاه شهر نیویورک در حکمی جدید دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور را به پرداخت جریمه ۱۱۰هزار دلاری جریمه کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، یک قاضی دادگاه شهر نیویورک روز چهارشنبه گفت ترامپ باید این مبلغ را به دادستانی شهر پرداخت کند و سایر شروط اعلام شده برای رفع اتهام از خود را اجرا کند.

قاضی آرتور انگورون، در یک جلسه مجازی گفت: جریمه روزانه ۱۰هزار دلاری ترامپ از سوی دادگاه متوقف شده است و به جای آن ترامپ باید علاوه بر پرداخت مبلغ جدید تعیین شده شرایط دیگر دادگاه را نیز برآورده کنند.

هفته گذشته دادگاه شهر نیویورک ترامپ را به دلیل ندادن اسناد تجاری شرکت خود به پرداخت روزانه ۱۰ هزار دلار جریمه کرده بود.

لتیتیا جیمز دادستان کل نیویورک در تحقیقات مدنی خود در مورد اقدامات تجاری سازمان ترامپ از وی خواسته بود اسناد مربوط به معاملات تجاری‌اش را ارائه کند.

وکلای ترامپ روز دوشنبه از دادگاه استیناف خواستند تا جریمه نقدی را تعلیق کنند، ولی دادگاه استیناف با این درخواست مخالفت کرد.

مقامات قضایی آمریکا می‌گویند مدارکی در دست است که نشان می‌دهد دونالد ترامپ در زمان ریاست جمهوری خود با سوءاستفاده از قدرت و ارتباطات خود در پرداخت مالیات، تخلف‌های گسترده مرتکب شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    0 0
    در آمریکا با این قوانین چند لایه و انواع دادگاه و غیره و تعداد زیاد زندانی بخاطر قاونیت زندانی ساز به وکیل بیشتر احتیاج هست تا مهندس و پزشک برای همین در آمریکا مردم همیشه هشتشان گروه نه هست و البته مواد فروش ها همیشه در بهترین حالت ممکن زندگی میکنند و آزاد هستند و مردم معمولی در عذاب و ترس از زندانی شدن و با کشته شدن به خاطر قوانینی عصر ححری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس