کد خبر 1373478
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
توضیحات بهادری‌جهرمی درباره مصوبات امروز دولت

سخنگوی دولت درباره مصوبات امروز جلسه هیئت وزیران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دلت و در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: در جلسه گزارشی از روند برنامه‌های اصلاح پرداخت یارانه‌ها که در سال‌های گذشته ارائه شد و جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور معاون اول رئیس جمهوری در حال برگزاری است.

وی افزود: دولت با لغو روادید ایران و قطر موافقت کرد و لغو روادید و گذرنامه‌های خاص لغو شد تا رفت و آمدها و ارتباطات با سهولت بیشتری برقرار شود. 

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: زمان برداشت یارانه واریزی به حساب سرپرستان خانوار از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بهادری‌جهرمی با بیان اینکه برای همه مبلغ دوماه یارانه واریز شده که اکنون قابل برداشت نیست، اظهار داشت: برای دهک‌بندی افراد سایت وزارت رفاه در پاسخگوست و سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای افرادی که ثبت‌نام نکرده‌اند به‌زودی سایتی را اعلام خواهد کرد که امکان ثبت‌نام برای جاماندگان وجود خواهد داشت. همه افراد رتبه‌بندی شده در دهک‌های ۱ تا ۹ یارانه دریافت می‌کنند و کسانی که مقرر شود یارانه دریافت کنند مشابه سایر مردم از همان ابتدا کمک هزینه خود را دریافت خواهند کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس