کد خبر 1373299
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
آغاز تبلیغ مسی برای سعودی‌ها؛ عربستان گردی اسطوره آرژانتینی+عکس

اسطوره فوتبال آرژانتین فعالیت های خود برای تبلیغ گردشگری عربستان را آغاز کرد.

به گزارش مشرق، وزیر گردشگری عربستان روز گذشته به صورت رسمی از امضای قراردادی با لیونل مسی اسطوره فوتبال آرژانتین و عضو باشگاه پاری سن ژرمن خبر داد.

طبق گزارش های رسیده از عربستان مسی برای امضای قرارداد همکاری با سعودی ها مبلغی نجومی به جیب زده است و قرار است به عنوان سفیر عربستان در حوزه گردشگری فعالیت کند.

آغاز تبلیغ مسی برای سعودی‌ها +عکس

مسی از روز گذشته فعالیت های خود را با حضور در مکان های تاریخی و تفریجی شهر ساحلی جده آغاز کرد. دارنده ۷ توپ طلای بهترین بازیکن جهان با حضور مکان های تاریخی این شهر تبلیغش را برای سعودی ها آغاز کرد.

به نظر می رسد عربستان قرارداد همکاری بلندمدت با مسی امضا کرده تا گردشگران زیادی را به این کشور جذب کند. مالکیت قطری باشگاه پاری سن ژرمن هم تاثیر زیادی در امضای قرارداد همکاری سعودی ها با مسی داشت.

آغاز تبلیغ مسی برای سعودی‌ها +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    10 2
    کاری به سیاست خارجی اونا ندارم ولی واقعا مردمشون رو اقناع میکنن از نظر مالی، از پول بهترین استفاده رو میکنن ، حجم گردشگر امارات با ما قابل قیاس نیست! قطر شده میزبان جام جهانی، سعودی شده میزبان فینال های مهم اروپایی، کویت و عمان با ارزش ترین واحدهای پولی رو دارند اما متاسفانه ما تو کنترل قیمت کمترین نیازهای مردم موندیم و مردم ما دغدغه احتیاجات اولیه رو دارند پیامبر فرمودند فقر از هر دری بیاد ایمان از در دیگه میره
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 7
      زیاد فکر کردی
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    2 4
    باد آورده بادبرد ، آخه کدوم خاک توسر کشور عربستان را هدف توریستی و گردشگری مدنظر خود را خواهد کرد ، برا چه شرایطش ؟؟ آب و هواش ، طبیعت بکرش ، یا آزادی هایش ، یا برای ديدن وحشیان وهابی داعشی شون ؟؟ بااین پول‌های کلان تبلیغی و هزینه های هنگفت و بیجا می‌شود هزاران از مردم عربستان سیر کرد و از زیر خط فقر نجات و بهبود کرد ، از نصف بیشتر مردم عربستان توان خرید مسکن ندارند و اجاره نشین هستن ، در حالیکه سالانه میلیاردها دلار برای اسلحه و عملیات تروریستی در سطح جهان و خرید ضایعات از سمسار و امانت فروشی ها مانند تابلو عکس و یخت های فرسوده تازه تعمیر شده ، کشوری ک آثار باستانی و محل گردشگری شود نیازی ب تبلیغ نداره ، سالی ک نیکوس از بهارش پیداست
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 0
      همون خاک تو سفرهایی که از چهارگوشه ی دنیا میان امارات برای گردش و تفریح. راستی خبر داری بنیانگذار تلگرام همین هفته ی گذشته تابعیت امارات رو گرفت؟
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    0 2
    ۱۲:۰۰طوری از امارات مداحی می‌کنی انگار یکی از شهر و استان های عربستانه ما خبر نداریم !!!!
  • سید فروزان CH ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 0
    مسی هم مانند اکثر فوتبالیستها ،نه شعور سیاسی دارد نه عقل آن تنها و تنها دلار است که میشناسد حال دلار رژیم کودک کش باشد یا اشغالگر یا تجاوز گر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس