کد خبر 1373020
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
بازداشت موبایل قاپ حرفه ای در خیابان مولوی

موبایل قاپ حرفه ای حین سرقت در خیابان مولوی دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سلمان آدینه وند اظهارداشت: در پی افزایش سرقت موبایل قاپی در محله مولوی رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار  تیم های مختلف گشت انتظامی یگان امداد  قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند به ویژه در جنوب تهران افزایش یافت. وی گفت: گشت زنی های انتظامی ادامه تا اینکه روز گذشته ماموران به راکب یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت قرار دادند.

فرمانده یگان امداد تهران افزود: مراقبت های ویژه پلیسی ادامه تا اینکه ماموران  متهم را هنگام موبایل قاپی از شهروندی مشاهده و در حالی که قصد داشت با سرعت از محل  متواری شود در یک تعقیب و گریز  کوتاهی وی را   زمین گیر و دستگیر کردند. این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهم ۲ دستگاه تلفن همراه که لحظاتی قبل سرقت کرده بودند کشف و متهم به سرقتی بودن این موبایل ها اعتراف کرد.

سرهنگ آدینه وند در پایان خاطر نشان کرد: متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کلانتری مولوی قرار گرفت.

منبع:رکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    1 0
    وقتي اوضاع اقتصادي روزبه روز بدتر ميشود سرقت و دزدي هم هر روز بيشتر و بيشتر ميشود بسياري از اين سارق ها سابقه هاي ٥ يا ٦ بار دارند به فرض اينكه دستگير هم شد چند ماه زندان بعد آزاد و دوباره 
    • امیر IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 1
      بیشترشون اتباع هستن از جمله گوش قاپ های مشهد بیش از پنج هزار گوشی زدن و اتباع بودن .
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    1 0
    تیم های مختلف گشت انتظامی یگان امداد و گشت زنی های هدفمند یعنی چه ؟نیروی انتظامی بودجه برای اینگونه کارها نداره بعضی از این موبایل قاپها یا کیف قاپها که دستگیر میشن بطور اتفاقی یا توسط مردم دستگیر میشن یا ماموری بطور اتفاقی از آن محل عبور میکرده و آنها را دستگیر کرده از هر هزار تا یکی موقع سرقت دستگیر نمی شه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس