کد خبر 1372922
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
تذکرات شفاهی نمایندگان| تاکید بر اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران / نیروهای شرکتی ساماندهی شوند

نماینده مردم اهر در مجلس در تذکری از وزیر راه و شهرسازی خواست تا هر چه سریعتر قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در این وزارتخانه را اجرایی کند.

به گزارش مشرق، احمد محرم‌زاده یخفروزان نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه در تذکر شفاهی خود ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر و معلم گفت: مجلسی ها، دولتی ها و کارگزاران نظام به دست شما معلمان تربیت شده اند و باید به عزت و شرف شما درود فرستاد.

بیشتر بخوانید:

تذکر مجلس به وزارت نفت درباره اجرای مصوبه شورایعالی امنیت ملی

وی در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی درخصوص تبدیل وضعیت ایثارگران ادامه داد: حدود ۱۵۰۰ نفر در مجموعه شما حضور دارند که هنوز تبدیل وضعیت نشده اند، بنابراین دستور دهید تا هر چه سریعتر قانون در این مجموعه عملیاتی شود.

نماینده اهر و هریس در تذکر دیگری خطاب به لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار کرد: مانع ساماندهی کارکنان شرکتی و اجرای عدالت نشوید و دستور دهید هر چه سریع‌تر این موضوع عملیاتی شود.

*اقدامی برای ساماندهی شرکت مخابرات صورت نگرفته است

در ادامه رحمت اله نوروزی نمایندع علی‌آباد در تذکر شفاهی خود گفت: از رئیس جمهور برای ارائه گزارش به مردم تشکر می کنم، امیدوارم وزرای دولت به این موضوع توجه کنند که در استان گلستان با کمبود نهاده ها مواجه هستیم.

وی در بخش دیگری از تذکر خود با بیان اینکه قیمت کلزا، سویا، آفتابگردان و پنبه تعیین شود، افزود:اقتصاد استان های شمالی کشور به کشاورزی وابسته است.

نماینده علی‌آباد در مجلس در تذکری به وزیر ارتباطات ضمن تاکید بر رفع مشکل عدم آنتن دهی موبایل و اینترنت و تبدیل وضعیت نیروهای مخابرات عنوان کرد: شرکت مخابرات در حال حاضر خصولتی بوده و به کسی پاسخگو نیست، هر چند وزیر ارتباطات قول داده بود این شرکت را ساماندهی کند، تاکنون هیچ اقدامی اساسی در این راستا انجام نشده است.

*سلیمی:مسئولان مراقب عملکرد گزارشگر حقوق بشر باشند

در پایان نیز حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس در تذکر شفاهی خود با اشاره به حضور گزارشگر حقوق بشر در ایران گفت: این خانم گزارشگر حقوق بشر که چند روزی است به کشورمان آمده است و بنا است از جاهای مختلف بازدید به عمل آورد همان خانمی است که بعد از حضور در ونزوئلا باعث تحریم‌های جدید علیه این کشور شد و دوستان و مسئولان مراقب باشند. ایشان سرپل‌ها را شناسایی نکند و موجب مشکل بیشتر برای کشور نشود.

نماینده محلات در مجلس در بخش دیگری از تذکر خود خواستار حل مشکل شیرخشک کودکان دارای حساسیت شد و از وزیر بهداشت خواست هر چه سریعتر در این باره تدبیر کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    0 0
    مخالفتی با تبدیل وضعیت نداریم ولی در ادارات دولتی کارکنانی با بیش از 20سال سابقه وجود دارند که تعیین تکلیف نمیشوند ولی طبق مصوبه مجلس کسانی که 1سال سابقه دارند رسمی میشوند کجای این عدالته که کارمندی با بیست سال سابقه ودارای اهل وعیال وسن بالای 40 بماند و یکسال سابقه ها روز مزدها راننده ها رسمی شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس