کد خبر 1372816
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
اتفاق تاریخی و باورنکردنی در تاریخ فوتبال

در صورتی که امتیازها و گل زده و گل خورده منچسترسیتی و لیورپول مساوی شد، این دو تیم برای تعیین قهرمان فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ باید در دیدار پلی‌آف به مصاف هم بروند.

به گزارش مشرق، ۳ امتیاز فاصله بین منچسترسیتی و لیورپول در بالای جدول لیگ برتر انگلیس فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ باعث شده تا حساسیت کورس قهرمانی به اوج خودش برسد، چرا که تفاضل گل دو تیم هم نزدیک است و احتمال دارد برای اولین مرتبه در تاریخ لیگ برتر کار به بازی پلی‌آف و به نوعی فینال بکشد.

قوانین لیگ برتر انگلیس می‌گوید در صورتی که امتیاز، گل زده، گل خورده و نتایج رودرروی دو تیم بالای جدول با یکدیگر برابر باشد، برای تعیین قهرمان باید یک دیدار پلی‌آف برگزار شود. حالا هم دیدارهای رفت و برگشت منچسترسیتی – لیورپول با تساوی ۲-۲ به پایان رسیده، برای همین احتمال برگزاری بازی پلی‎آف وجود دارد.

فعلاً شرایط سیتیزن‌ها برای این که دوباره مثل فصل قبل قهرمان شود بهتر است، ولی احتمال وقوع هر اتفاقی وجود دارد. نشریه «سان» چند نتیجه را پیش‌بینی کرده که با رقم خوردن آن‌ها ممکن است کار تعیین قهرمان در انگلیس به بازی پلی‌آف بکشد. آیا این اتفاق تاریخی و هیجان‌انگیز رخ خواهد داد؟

اتفاق تاریخی و باورنکردنی در تاریخ فوتبال

نتایجی که باعث مساوی شدن منچسترسیتی و لیورپول در لیگ برتر انگلیس خواهند شد

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس