حمله جنون‌آمیز به ملت فلسطین نشانگر ترس و ناتوانی صهیونیست‌هاست

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حمله جنون آمیز روز یکشنبه رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین را که به شهادت سه نفر منجر گردید نشانگر ترس و ناتوانی صهیونیست ها برشمرد.

به گزارش مشرق به نقل از تارنمای حماس، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) حمله جنون‌آمیز روز یکشنبه اشغالگران به فلسطینی‌ها را که به شهادت ۳ نفر منجر گردید نشانگر ترس، وحشت و ناتوانی ارکان این رژیم و دستگاه‌های امنیتی آن دانست.

بیشتر بخوانید:

یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به کرانه باختری

«عبداللطیف القانوع» با بیان اینکه ملت ما با قدرت با این سیاست مقابله خواهند کرد، افزود: خون شهدا و مجروحان امروز در طولکرم، قدس و بیت لحم شعله مردم ما در درگیری با دشمن ددمنش تا زمان اخراج آن از سرزمین خود و مقدسات اسلامی و مسیحی خواهد بود.

وی تاکید کرد: تشدید جنایات رژیم اشغالگر و تیراندازی با گلوله جنگی به ملت بی دفاع ما و ترور آنها با خونسردی همانند آنچه امروز در نزدیکی طولکرم در کرانه باختری و باب العامود در قدس و بستن درهای مسجدالاقصی و ممانعت از ورود نمازگزاران و ایجاد محدودیت برای آنها در انجام فرایض دینی روی داد در شکست اراده ملت ما راه به جایی نخواهد برد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    2 1
    به این صهیونیست های جنایتکار حتی فرصت شنا هم نباید داد باید تا آخرین نفرشان را سقط کرد
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    1 0
    کشور مظلوم فلسطین فقط به مردم مسلمان عرب زبان بومی آنجا که از چندین هزار سال پیش در آن جا ساکن بودند تعلق دارد. _ یهودیان صهیونیست صاحب این کشور نیستند؛ آن ها آنجا را به زور اشغال کردند؛ آن ها فقط حق دارند در آتش جهنم برای خودشان کشور داشته باشند. _ بر روی کرۀ زمین کشوری با عنوان اسرائیل وجود ندارد. در ضمن به زودی اسرائیلی های خونخوار را آنچنان به خاک ذلت بکشانیم که بازماندگان احتمالی آن ها در کتاب خاطراتشان بنویسند که ایرانی ها چه بلایی بر سرشان آوردند و تا ابد عزاداری کنند و از شدت عزاداری، نتوانند عیدهای پوریم و پسح و ... را برگزار کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس