کد خبر 1372187
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
منافی: فشار روی آبی‌پوشان چند برابر پرسپولیس است/ بعید است ۲ امتیاز را از استقلال پس بگیرند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بعید است ۲ امتیاز را در ماجرای بانیاما، بازیکن گابنی گل‌گهر از استقلال پس بگیرند و سرخپوشان نباید به این موضوع فکر کنند.

به گزارش مشرق، جواد منافی اظهار داشت: برد مقابل پیکان اتفاق مهمی بود و مسئله مهمتر این بود که پرسپولیس در این بازی گلی دریافت نکرد و این موضوع می‌تواند روحیه مدافعان و حامد لک را بالا ببرد. با کمتر شدن اختلاف امتیاز، ۵ بازی پایانی برای استقلال و پرسپولیس حساس‌تر شده است.

وی در ارتباط با پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس در خصوص حکم بازیکن گابنی گل‌گهر عنوان کرد: پرسپولیس نباید به این موضوع فکر کند چون بعید است ۲ امتیاز را از استقلال پس بگیرند. پرسپولیس بدون در نظر گرفتن شرایط استقلال فقط باید به برد در ۵ بازی باقی مانده فکر کند و البته کار آسانی هم در پیش ندارد. فشاری که روی استقلال وجود دارد چند برابر پرسپولیس است و این موضوع می‌تواند به سود پرسپولیس باشد.

بیشتر بخوانید:

دلیل انصراف آل‌کثیر از سفر به قطر مشخص شد

منافی در ارتباط با عدم گلزنی تمیروف و انتقادهایی که از جذب این بازیکن شده، گفت: این انتقادها به حق است چون پرسپولیس در خط حمله دونده نمی‌خواست بلکه بازیکنی می‌خواست که گل بزند و تمیروف هم این کار را انجام نداده است.

مربی پیشین پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا فکر می‌کند همکاری باشگاه با یحیی گل‌محمدی برای فصل بعد ادامه داشته باشد؟» خاطرنشان کرد: این موضوعی است که بعد از پایان فصل باید در موردش صحبت کرد. برای هواداران پرسپولیس همیشه نتیجه گرفتن مهم است و باید دید پرسپولیس در بازی‌های باقی مانده چه وضعیتی خواهد داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس