کد خبر 1372084
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
یورش نظامیان اسرائیلی به روستای ۲ مبارز فلسطینی

رسانه‌ها از درگیری نظامیان صهیونیست با جوانان روستای محل سکونت دو جوان مبارز فلسطینی مجری عملیات العاد خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، واللا نیوز در خبری اعتراف کرد نظامیان ارتش اسرائیل در حین یورش به روستای رمانه در غرب جنین با مقاومت سخت فلسطینیان در این مکان مواجه شدند و پیشروی آنها به سوی منازل این دو فلسطینی با کندی انجام گرفت.

رسانه‌های فلسطینی هم از این منطقه خبر دادند، ارتش رژیم صهیونیستی تمامی راه‌های منتهی به منازل دو مبارز را مسدود و نیروهای زیادی از جمله شماری از تک تیراندازها را در روستا مستقر کردند.

این یورش ساعاتی بعد از اعلام دستگیری دو مبارز فلسطینی صورت گرفت و  ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد هدف از آن آماده سازی برای تخریب منازل آنهاست.

با وجود دستگیری این دو مبارزه، انتقادها علیه ارتش رژیم صهیونیستی و نهادهای امنیتی این رژیم همچنان ادامه دارد

روزنامه معاریو به نقل از یک افسر عالی رتبه ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: با وجود دستگیری این دو فلسطینی اما هر آن با احتمال وقوع عملیات مواجه هستیم.

این افسر بلندپایه که بعد از پایان عملیات جستجو با خبرنگاران رسانه‌های صهیونیست گفتگو می‌کرد افزود: بیش از ۶۰ ساعت عملیات تعقیب را انجام دادیم که  ۸۰۰ نظامی در این کار شرکت داشتند.

این اظهار نظر در حالی از سوی افسر صهیونیست اعلام می‌شود که به نوشته برخی از فعالان فضای مجازی اسرائیلی، دو فلسطینی که یکی از آنها مجروح است برای ۴ روز در فاصله ۵۰۰ متری نیروهای اسرائیلی قرار داشته و این نیروها متوجه آنها نشدند، امری که بیش از یک رسوایی محسوب می‌شود.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی و روزنامه یدیعوت احارانوت در گزارش‌های مشابهی اعلام کردند، آزمایش خون کشف شده بر روی چند اسکناس دراطراف محل دستگیری این دو فلسطینی که آزمایش آن مطابقت آنرابا خونی که در صحنه درگیری در العاد به دست آمده بود، ثابت کرد، باعث شد تا تمرکز نیروهای اسرائیلی بر روی این منطقه افزایش پیدا کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 1
    اسرائیل نابود است
  • شاهد IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    0 0
    اسراییل نفسهای آخرش رو میکشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس