افزایش قیمت‌ها در آمریکا مردم را به سمت بانک‌های غذا کشاند

بالا رفتن قیمت مواد غذایی در آمریکا نه تنها مردم بلکه بانک‌های غذا را هم برای تأمین مواد غذایی جهت کمک به تعداد فزاینده افرادی که به آنها مراجعه می‌کنند به چالش انداخته است.

به‌ گزارش مشرق، بالا رفتن قیمت‌ها بسیاری از مردم را در آمریکا به سمت بانک‌های غذا کشانده اما تورم بالا تامین غذا برای این بانک‌ها را هم با مشکل مواجه کرده‌است.

بیشتر بخوانید:

دولت آمریکا بزرگترین منبع دروغ پراکنی در جهان +فیلم

طبق گفته ریتا فرانکیز، یکی از افرادی که در صف مقابل یکی از این بانک‌های غذا ایستاده بود:«فقرا روزبه‌روز فقیرتر می‌شوند. آنها کار می‌کنند اما چیزی به دست نمی‌آورند». ریتا که به‌تازگی یک عمل پیوند ریه داشته گفت تمام درآمد او صرف بیمه درمانی‌اش می‌شود.

اما تنها خانواده‌های آمریکایی نیستند که با افزایش تورم دست‌وپنجه نرم می‌کنند. طبق گزارش فیدینگ آمریکا که شبکه‌ای شامل بیش‌از ۲۰ بانک غذایی بزرگ است، بانک‌های غذا در سراسر کشور تقریباً به‌اندازه‌ سال‌های گذشته مواد غذایی خریداری می‌کنند اما ۴۰ درصد هزینه بیشتری می‌پردازند. طبق جدیدترین شاخص قیمت مصرف‌کننده در وزارت کار آمریکا، قیمت مواد غذایی در فروشگاه‌ها ۱۰ درصد و در رستوران‌ها ۷ درصد در ماه مارس نسبت‌به سال گذشته افزایش‌یافته است.

وجود این بانک‌های غذا خیال قشر فقیر جامعه آمریکا را از غذای سر میزشان راحت‌تر کرده، البته اگر خود این بانک‌ها بتوانند از پس مخارج مواد غذایی برآیند. یکی از این بانک‌های غذا با نام «فارم شیر» از مردم خواسته غذاهای کنسروی و فاسد نشدنی خود را کنار صندوق‌های پست قرار دهند تا بانک‌های غذا بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    تو ایران که به طور متوسط حداقل پنجاه درصد مواد غذایی افزایش قیمت داشته طی یک سال گذشته .
  • ناشناس IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 0
    فقط در مقابل این مطالب باید گفت،خجالت بکشید..وضع مملکت خودتون رو ببینید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس