کد خبر 1371888
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
دوری امباپه از رئال مادرید

نشریه فرانسوی از دلیل دوری ستاره پاری سن ژرمن از رئال خبر داد.

به گزارش مشرق، نشریه «el-pais» فرانسه در خبری اختصاصی اعلام کرد کیلیان امباپه از رئال مادرید دور شده و به صورت جدی برای تمدید قراردادش با پاریس فکر می‌کند.

طبق ادعای رسانه فرانسوی مشکل اصلی امباپه با رئال مادرید بر سر حق تصویربرداری است. ستاره فرانسوی از رئال خواسته تا ۱۰۰ درصد حق تصویربردای را بگیرد اما باشگاه مادریدی زیر بار این خواسته نمی رود و همچنان خواهان دریافت ۵۰ درصد از مزایای حق تصویربرداری از این ستاره است.

هرچند مذاکرات بین طرفین برای مدت ۲ سال طول کشید ولی امباپه به دلیل مخالفت رئال مادرید در این زمینه تمایلی برای امضای قرارداد با رئال را ندارد.

دوری امباپه از رئال مادرید

این درحالی است که پاری سن ژرمن پیشنهاد وسوسه برانگیز دستمزد سالیانه ۵۰ میلیون یورویی به علاوه ۱۰۰ میلیون پاداش را به امباپه داده است. همچنین ۱۰۰ درصد درآمد تصویربرداری از این بازیکن به جیب خودش می‌رود.

به همین خاطر امباپه این روزها به صورت جدی برای تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن فکر می کند و به نوعی از رئال مادرید دور شده است.

پیشنهاد رئال مادرید به امباپه قرارداد ۵ ساله با دستمزد ۳۰ میلیون یورویی است به همین خاطر ستاره فرانسوی درآمدش در صورت انتقال به رئال کاهش می آید و این عامل بازدارنده برای رفتن به برنابئو شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • amir FR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    0 0
    باو ولش کنید انقد ناز میکنه معلومه این بخاطر پول جای میره از کریس رونالدو دیوید بکام ک بهتر نیس اونا ۵۰ یا ۶۰ درصد میگرفتن این اومده حالا با اون رنگ سیاهش ۱۰۰ در۱۰۰ بگیره برو باو رئال اصن نیازی بتو نداره خودت عاشقی رئالی پرز دمت گرم زیر بارش نرو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس