کد خبر 1371843
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
عملیات «العاد» مخاطره‌آمیز است/ ظهور و بروز نتایج فاجعه بار

نظامیان صهیونیست، برای سومین روز متوالی در یافتن و بازداشت عاملان عملیات إلعاد شکست خوردند.

به گزارش مشرق، سه‌ روز از انجام عملیات مقاومتی در شهرک صهیونیست‌نشین «إلعاد» در نزدیکی تل‌آویو می‌گذرد و نظامیان صهیونیست همچنان در جستجوی عاملان این عملیات هستند. عملیاتی که طی آن  سه صهیونیست کشته و چند تن دیگر نیز زخمی شدند.

ببینید:

فیلم/ عاملان عملیات العاد چند روز قبل حادثه

به نوشته «فلسطین الیوم»، نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیست، صبح امروز (یکشنبه، ۸ می)، نیز نظامیان صهیونیست با یورش به خانه‌ای در شهرکی در شرق تل آویو، نتوانستند عاملان این عملیات را بیابند.

به اعلام رسانه‌های صهیونیستی، مخابره یک گزارش کذب مبنی بر این‌که دو عرب با لباس مبدل «حریدیم» در داخل یکی از خانه‌های این شهرک به سر می‌برند، موجب شد تا نظامیان صهیونیست به این منزل حمله کنند اما معلوم شد که منزل مذکور خالی است.

بر اساس این گزارش، صبح زود امروز شمار زیادی از نیروهای ارتش و پلیس صهیونیستی، در محل گزارش شده حاضر شدند و منزل را محاصره کردند و با پرتاب منور در آسمان منطقه، تلاش کردند تا ایجاد رعب کنند اما در نهایت با دستان خالی از این شهرک صهیونیست‌نشین خارج شدند.

پنجشنبه پیش بود که طی یک عملیات مقاومتی که با چاقو و تیراندازی صورت گرفت، چندین صهیونیست کشته و زخمی شدند. پس از آن بود که شمار زیادی از نیروهای ارتش و پلیس اسرائیل، مامور یافتن عاملان این عملیات شدند اما هنوز موفق به یافتن آن‌ها نشده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    2 3
    دستگیرشون کرد تمام
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    2 4
    کشتن پیرمرد با تبر اینقدر خوشحالی داره!!! شماها دیگه کی هستید
    • قریشی IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      1 0
      کشتن زن و بچه و نوزاد و پیرمرد فلسطینی خجالت داره یا کشتن اون صهیونیستهای اشغالگری که کسی نمیدونه از کجای این دنیا اومدن و این سرزمین رو اشغال کردن؟ ضمنا توی فلسطین اشغالی ما غیر نظامی نداریم، یا در لحظه در لباس نظامیه یا نیروی ذخیره تشریف داره و الان در لباس شخصیه ... من به سهم خودم از تکه تکه شدن تک تک صهیونیستهای کثیف خوشحالم پیر و جوان و نوزادشون برام فرقی نداره . چون با نژادی طرفیم که به هیچ موجودی رحم نمیکنه . ترحم بر این نژاد خونخوار بی عقلی محضه
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 1
    تو مریخ هم قایم میشدن پیداشون میکرد
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    3 0
    انشاءالله که هر جا هستند سالم باشند واسیر صهیونی کثیف نشوند
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 0
    الان اردوغان وعلیف از دستگیر نشدن دوفلسطینی ناراحت میشن وبیانیه صادر میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس