کد خبر 1371706
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
کرمانی‌مقدم: می‌‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه بکشانند/ هیچ مربی خودش را برای تیم سابق ضایع نمی‌کند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: می‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه بکشانند و بحث تبانی را مطرح می‌کنند.

به گزارش مشرق، مرتضی کرمانی‌ مقدم در مورد شایعه‌ها و حواشی در مورد نتیجه شائبه برانگیز باخت پیکان مقابل پرسپولیس ۱۰ نفره مطرح می‌شود، اظهار داشت: در این روزهای حساس پایانی فصل طبیعی است که بخواهند پرسپولیس را به حاشیه بکشانند و به همین دلیل یکی دیگر را قربانی می‌کنند. این صحبت‌هایی که علیه تیم پیکان و مجتبی حسینی سرمربی آن مطرح می‌کنند  تهمت است. هیچ کدامش درست نیست. من حسینی را می‌شناسم او مربی جوانی است که خوب و بی‌حاشیه کارش را انجام می‌دهد اما برخی می‌خواهند یکی دو نفر را قربانی کنند تا پرسپولیس به حاشیه برود.

بیشتر بخوانید:

فرصت مدارا کردن با استقلال را نداریم

وی تصریح کرد: همه چیز فوتبال در زمین مسابقه مشخص می‌شود. فیلم بازی را ببینید بازیکنان پیکان با دل و جان برای موفقیت تیم‌شان تلاش کردند اما وقتی تیمی ۱۰ نفره می‌شود انگیزه بازیکنان آن تیم افزایش پیدا می‌کند. پرسپولیس توانست در این مسابقه خودش را بعد از اخراج  عالیشاه جمع و جور کند و بازی را برد.

کرمانی مقدم در مورد اینکه در لیگ برتر چند سرمربی استقلالی حضور دارند گفت: بله اگر بخواهیم فوتبال را اینگونه نگاه کنیم که استقلال هم دیگر قهرمان می‌شود و هیچ مشکلی برای قهرمانی‌اش وجود ندارد در حالیکه هیچ مربی در فوتبال با  اعتبار و آبروی خودش بازی نمی‌کند که تیم سابقش برنده شود. همه برای موفقیت تیم‌شان تلاش می‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه فاصله ۴ امتیازی با استقلال قابل جبران است، گفت: همان زمان هم که ۶ امتیاز با استقلال فاصله داشتیم گفتم قهرمانی دور از دسترس پرسپولیس نیست. این را بخاطر بازی‌های باقیمانده دو تیم گفتم. اکنون هم می‌گویم اگر پرسپولیس مراقب حاشیه‌ها باشد می‌تواند قهرمان شود که این مساله به خود آقا یحیی برمی‌گردد و اینکه چطور تیم را خوب مدیریت کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 3
    لنگ مافیایی خودش استاد به حاشیه کشاندن سایر تیمهاست بعد این میگه می خواهند پرسپولیس را به حاشیه بکشانند
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 1
    حتما یادتون میاد که ۶ سال پیش استقلال خوزستان و پرسپولیس هفته آخر هم امتیاز بودن و پرسپولیس ۳ گل کم داشت؛ هفته آخر با راه آهن بازی داشتیم که استیلی مربی اون تیم بود و خیلی از همین مفسدان فوتبالی گفتن که الان پرسپولیس ۶ تا میزنه و قهرمان میشه؛ اما استیلی و برانکو اینکار کثیف رو انجام ندادن و در نهایت استقلال خوزستان قهرمان شد! به خدا قسم اگر الاستقلال بود فورا تبانی میکرد! مثل بازی با صبا.
    • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      0 0
      چیه بابا سوزنت گیر کرده ده تا ده تا کامنت میذاری
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 1
    اینا راه کثیقی رو انتخاب کردن و میخوان داور و تارتار و گلمحمدی رو تحت فشار قرار بدن. وگرنه خودشون هم میدونن یحیی و تارتار اهل این داستانها نیستن. مراقب باشید فریب نخورید!!!! انشالله پرسپولیس میبره و کیسه ها بیشتر میسوزن. دنبال برگشت اون ۳ امتیاز گل گهر هم هستیم که جدول رو بهم ریخت. هواس کسی با این کارها پرت نمیشه. خیالتون راحت.
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 1
    اگه اینجوریه مربیهای استقلالی که تیماشون به استقلال باخت هم عمدی بوده.تا کی میخوایم بخاطر طرفداری از یه تیم به این و لون تهمت بزنیم؟
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 1
    همچنان که قلعه نوعی،علی منصور،رحمتی،روانخواه، نکو نام،... برای اسدقلال انجام دادن در مقابل پرسپولیس تا مرز خودکشی و هزاران ترفند... روبروی اسدقلال شیربرنج
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 1
    با این حساب استقلال بیشترین منفعت را برده است چون اکثر مربیان لیگ استقلالی هستند #گل_گهر_گیت#فدراسیون_آبی
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    3 1
    پرسپولیس و پیکان باید از این مارکوپولوی لیگ دسته ۲ شکایت کنن و ثابت کنه که چه جوری تیمها به پرسپولیس امتیاز میدادن؟
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    3 1
    کافر همه را به کیش خود پندارد. آنقدر با دوپینگ و ناداری و کثافت کاری بردن که براشون قابل هضم نیست سرورشون با یازده تا بازیکن رفت فینال آسیا و پنج سال پیاپی در عین مظلومیت قهرمان شد.
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    3 1
    بی جهت نیست که فیفا بهترین بازیکن قرن رو از پرسپولیس انتخاب میکنه و تو تمام دعوت ها فقط پرسپولیسی هارو میشناسه. فعلا تا ۱۰۰ ساله دیگه زیر سرورتون هستید. حالا بیایید هوچیگری کنید.
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    3 1
    پس اینجور که می فرمایید پس علی منصوریان هم آن بازی تاکتیکی و طوفانی که جلو پرسپولیس کرد همه دیدند که اون بازی جلو استقلال انجام نداد! و همینطور عنایتی بازی که جلو پرسپولیس کرد جلو استقلال نصف اون بازی را هم ارائه نداد پس این دو مربی هم کاری کردند که استقلال براحتی ۶ امتیاز بگیرد! حرفی نزنید که با استدلال علیه خودتون و استقلال صدق می کند!
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 1
    از امتیازهای مفت بیزحمت تقدیم شده به استقلال بگو که الان اینجا هست اصلا مربیهایی که علاقه به استقلال دارن مدیونی فکر کنی که تبانی کنن مثل هوادارو و...
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 1
    یک عده انقدر تو فوتبال کثافت کاری کردن که همه رو مثل خودشون میدونن‌. اگر علی دایی نماد فوتبال ایران شده و بین ۲۰۰ کشور و هزاران بازیکن و پیشکسوت دعوت میشه قرعه کشی جام جهانی، به این دلیل هست که سالم بوده و هست اما افرادی مثل حاتمی رو اصلا کسی نمیشناسه. این فرق آدم کبیر و آدم صغیره.
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 1
    عنایتی ؛ منصوریان؛ قلعه نوعی؛ رحمتی؛ نکونام شیشتقلالی هستن و علنی امتیاز کادو میکنن میدن به کیسه. از اول فصل یه ۳ امتیاز رایگان با تفاضل ۳ بر ۰ بهتون دادن و تو دربی هم داور ملعون با پول بیشتر ۱ امتیاز براتون گرفت. وگرنه الان مثل ۱۰ ساله اخیر تو جایگاه اصلی خودتون که رده پنجم جدول هست بودید.
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    خوب فرناز از پودری که خودش استفاده میکرد به اینا هم بده. تست دوپینگ که دیگه نمیگیرن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس