کد خبر 1371045
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
راهکار جالب گل‌محمدی برای حفظ ستاره‌های پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس راهکار جالبی برای راحت شدن خیال هواداران این تیم برای حفظ ستاره‌هایی که قراردادشان به پایان می‌رسد ارائه کرده است.

به گزارش مشرق، با وجود باقی ماندن ۵ هفته تا پایان بازی‌های لیگ برتر باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا قرارداد برخی از بازیکنان این تیم که رو به اتمام است را تمدید کند.

در پی همین مسأله مذاکراتی با میلاد سرلک و مهدی ترابی انجام شده که به نظر می‌رسد توافقات خوبی هم به دست آمده است. در صورتی که این دو بازیکن با باشگاه پرسپولیس در کلیات و جزئیات به توافق برسند قرارداد آنها به زودی تمدید خواهد شد.

این در حالی است که پروسه تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی پرسپولیس فقط به این دو بازیکن ختم نشده و دو سه بازیکن دیگر هم در لیست تمدیدی‌های این باشگاه قرار دارند. در صورتی که باشگاه پرسپولیس بتواند با این بازیکنان به توافق برسد قرارداد آنها را هم تمدید خواهد کرد.

تلاش باشگاه پرسپولیس برای حفظ ستاره‌های خود در حالی است که یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم هنوز لیست خروجی و لیست ورودی برای فصل آینده به مدیران تیمش نداده اما از مسئولان پرسپولیس خواسته تا مذاکراتی را با بازیکنانی که قراردادشان رو به پایان است انجام دهند تا ضمن تمدید قرارداد با آنها خیال هواداران را هم بابت ماندن این بازیکنان راحت کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    0 0
    شخص گل محمدی باید بره یک نفر مثل برانکو باید تیم بزرگ پرسپولیس هدایت کنه چطور تیم کیسه از ایتالیا مربی آورده و نتیجه گرفته ( البته به کمک بابا حمید )
    • تخت جمشید IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      0 0
      کیسه هم فقط امسال جام اهدایی گرفت و دیگه تموم شد. نه دیگه از امتیاز معیشتی خبری هست و نه دیگه از سیدعلی داور دربی که خودشو فروخت به شیشتقلال و نه دیگه پرسپولیس فریب امثال قاسمی نژاد رو میخوره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس