کد خبر 1370959
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
1

انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی که قرار بود ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار شود، لغو شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دبیرخانه هیئت عالی نظارت، جهت انجام تشریفات قانونی تفکیک اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی، برگزاری انتخابات این اتحادیه لغو شد. انتخابات هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی پس از یک بار تعویق، قرار بود ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار شود.

دبیرخانه هیئت عالی نظارت اعلام کرده مطابق دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت، در اسرع وقت تشریفات و مراحل قانونی تفکیک را طی می‌کند تا انتخابات جدید اتحادیه با مشارکت حداکثری اعضای این حوزه برگزار شود.

این دبیرخانه ابراز امیدواری کرده است با انتخاب هیئت مدیره اتحادیه‌های تخصصی کشوری، زمینه انجام وظایف قانونی و نظارت بر عملکرد اعضا جهت رشد و پویایی کلیه صنوف و شرکت‌های دانش بنیان فعال در این عرصه، بیش از پیش فراهم شود.

تفکیک اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی به رسته‌های توزیعی و خدماتی، به علت افزایش و رشد فعالاین این حوزه از سوی معاون تجارت و خدمات وزارت صمت پیشنهاد شد. پیشنهادی که مورد موافقت وزیر صمت قرار گرفته و منجر به لغو انتخابات اتحادیه شد.

در این اطلاعیه آمده است:

 با توجه به موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت با نامه معاون تجارت و خدمات وزارت متبوع مبنی بر تخصصی نمودن وظایف اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و تفکیک رسته‌های توزیعی و خدماتی کسب و کارهای مجازی، به علت افزایش و رشد فعالان این حوزه، لذا ضمن احترام به داوطلبین محترم و تمامی فعالین و اعضا اتحادیه به اطلاع می‌رساند، جهت انجام تشریفات قانونی موضوع، برگزاری انتخابات اتحادیه مذکور در تاریخ ۱۹ اردیبهشت‌ماه لغو می‌گردد.

 شایان ذکر است دبیرخانه هیات عالی نظارت مطابق دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت در اسرع وقت تشریفات و مراحل قانونی تفکیک را طی می‌کند، تا با مشارکت حداکثری اعضاء این حوزه نوپا و مهم صنفی، انتخابات برگزار و با انتخاب هیات مدیره اتحادیه های تخصصی کشوری، زمینه انجام وظایف قانونی و نظارت بر عملکرد اعضاء جهت رشد و پویایی کلیه صنوف و شرکتهای دانش بنیان فعال در این عرصه، بیش از پیش فراهم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس