کد خبر 1370896
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
اسدی: پرسپولیس چیزی برای از دست دادن ندارد/ استقلال باز هم به چالش کشیده خواهد شد

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اطمینان دارد استقلال باز هم در بازی‌های آینده به چالش کشیده خواهد شد و امتیاز از دست می‌دهد.

به گزارش مشرق، ابراهیم اسدی درباره پیروزی ۲ بر صفر تیم پرسپولیس مقابل پیکان و کاهش اختلاف امتیاز سرخپوشان با استقلال اظهار داشت: پرسپولیس با این روند رو به رشد و با این برد به لحاظ امتیاز به استقلال نزدیک‌تر شد و بچه‌ها روحیه و انگیزه خاصی پیدا کردند. جای تبریک دارد به بچه‌های پرسپولیس که مستحق این برد بودند. ان‌شاءالله باانگیزه به مصاف ذوب‌آهن بروند و سه امتیاز آن بازی را هم بگیرند.

وی ادامه داد: مطمئناً استقلال باز هم به چالش کشیده خواهد شد. این تیم دو سه بازی سخت پیش رو دارد و امتیاز از دست می‌دهد. اعضای کادر فنی پرسپولیس باید بستری فراهم کنند تا رفاقت بیشتری بین بازیکنان ایجاد شود و به نوعی انگیزه آنها را دوچندان کنند. پرسپولیس بازیکنان باتجربه زیادی دارد و ترابی و امیری هم به بازی بعد می‌رسند. به نظرم اگر گل‌محمدی و سایر اعضای کادر فنی برنامه رفاقت را بین بچه‌ها جدی‌تر بگیرند، این موضوع می‌تواند به سرخپوشان کمک کند.

بیشتر بخوانید:

دو دلیل توقف استقلال برابر سپاهان

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس در مورد دیدارهای پیش روی سرخپوشان و استقلال نیز تصریح کرد: استقلال بازی‌های سخت‌تری دارد. درست است ما با سپاهان بازی داریم،‌ اما استقلال هم باید با فولاد بازی کند. پرسپولیس چیزی برای از دست دادن ندارد و تا الان در پنج فصل گذشته خودش را ثابت کرده است. به نظرم دغدغه ما باید قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا باشد؛ لیگ برتر یک مسئله پیش پا افتاده است. البته اینکه امسال سهمیه‌ها از دست رفت جای خود دارد. به طور کلی و به نظرم باشگاه پرسپولیس و کادر فنی می‌توانند عاملان اصلی برای برد در بازی‌های آینده باشند، آنها باید بچه‌ها را با تعیین پاداش متمرکز کنند تا موفق شوند.

اسدی درباره موضوع تمدید قرارداد برخی بازیکنان پرسپولیس و اینکه هواداران نگران تمدید قرارداد بازیکنانی مانند ترابی و سرلک هستند، گفت: این موضوع به سیاست مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه برمی‌گردد که بازیکنان را حمایت و شرایطی را فراهم کنند که آنها در تیم بمانند. ما در چند سال گذشته دیدیم لژیونرهای پرسپولیس زیاد شده است، ولی نباید این وضعیت طوری باشد که تیم خودمان خالی شود. سطح توقعات از این تیم بالاست. به نظرم هیئت مدیره و مدیرعامل باید تدبیری برای این موضوع بیندیشند. بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی، رامین رضاییان، ترابی، امیری، سرلک و چند بازیکن دیگر حتماً باید قراردادشان تمدید شود.

وی راجع به عملکرد بازیکنان خارجی پرسپولیس نیز توضیح داد: بازیکنان خارجی شاید فقط به خاطر لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس آمدند تا خودشان را مطرح کنند. من همیشه گفتم؛ هر زمان یک بازیکن مقابل ۳۰ هزار هوادار بازی کرد و توانست کارش را انجام دهد، آن وقت بازیکن خوبی است. در بین خارجی‌ها هنانوف بازیکن بدی نیست، ولی به هر حال هر بازیکنی اُفت و خیز زیاد دارد. تمیروف هم بازیکن دونده‌ای است، ولی فکر نمی‌کنم بازیکن مثمرثمری باشد که برای پرسپولیس سنگ تمام بگذارد و چارچوب را خوب بشناسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    3 1
    خخخخخ باشه
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    5 1
    البته پرسپولیس ها فعلا که شانس هم دارند مجتبی که راحت تپل راه داد و تاتار هم که همیشه اتوبان راه میده
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      0 0
      ۸ تا تیم مربی کیسه کش دارن و راه به راه یه بزرگراه باز کردن برای شیشتقلال. حالا تو بازی با پدیده میبینید که سید عباسی چه شکلی تفاضل کیسه رو بالا میبره
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    0 0
    باید قبول کنیم این فصل کیسه قهرمان شده
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    ۱ قرن حسرت برای الاستقلال الکیسه! احتمالا فیفا هم رشوه گرفته که بهترین های قرن را از پرسپولیس انتخاب کرده. به عبارتی یک قرن زیر سرورتون بودید و خودتون تازه با خبر شدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس