کد خبر 1370707
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
قطبی: آماده‌سازی برای موفقیت تیم ملی ایران حیاتی است/ بنظر می‌رسد برنامه خوبی وجود ندارد

سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفت: تیم ملی فوتبال ایران هنوز دیدارهای تدارکاتی مناسبی برای حضور در قطر نداشته و بنظر می‌رسد برنامه خوبی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری «آسوشیتد پرس»، در حالی که تیم های ملی ژاپن و کره جنوبی آماده سازی دقیق خود را برای جام جهانی با تدارکات بسیار خوبی در برابر برزیل در ماه آینده آغاز کرده‌اند اما تیم ملی فوتبال ایران یکی از رقبای آمریکا در جام جهانی هنوز تدارک خوبی برای حضور در این مسابقات ندیده است.

تیم ملی ایران در گروه «ب» با تیم‌های ملی انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف اروپا (ولز با برنده اسکاتلند و اوکراین) همگروه است. گزارش‌هایی از ایران مبنی بر برگزاری بازی دوستانه این تیم در ماه ژوئن با نیوزلند و صحبت در مورد بازی احتمالی با کانادا وجود دارد، تاکنون فدراسیون ایران هنوز تایید رسمی این بازی‌ها را اعلام نکرده است.

در این راستا، افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی ایران، اظهار داشت: به نظر می‌رسد برنامه مشخصی وجود ندارد. زمان بسیار مهم است و آمادگی برای موفقیت تیم ملی ایران حیاتی خواهد بود.

وی افزود: بیشتر تیم‌ها مسابقاتی را ترتیب داده‌اند و بسیاری از حریفان خوب دیگر در دسترس نیستند. ایران باید فوری بازی‌های مناسبی را برای آماده‌سازی جام جهانی ترتیب دهد.

قطبی بیان کرد: در دوران مسئولیتم، همانند کسانی که قبل و بعد از من سرمربی شدند با بسیاری از این چالش‌ها مواجه شدند. مایوس کننده است، زیرا ایران دارای نسل طلایی از بازیکنان است و اگر آنها بهترین حمایت و آمادگی را داشته باشند، می‌توانند به پتانسیل واقعی خود در صحنه جهانی دست یابند.

تیم ملی ایران در ۲۱ نوامبر (دوشنبه ۳۰ آبان) نخستین بازی خود در جام جهانی را برابر انگلیس برگزار خواهد کرد. جام‌جهانی قطر قرار است از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱) برگزار شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    1 2
    دیده آب گل آلوده گفته منم ماهی بگیرم اگر اسکوچیچ رو بعضیها میگن‌در حد جام جهانی نیست تو حتی در حد مقدماتی جام‌جهانی هم‌نیستی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس