کد خبر 1370444
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
دیبالا در یک‌قدمی پیوستن به اینتر

به نظر می‌رسد باشگاه اینتر در آستانه به خدمت گرفتن مهاجم آرژانتینی یوونتوس است.

به گزارش مشرق، پائولو دیبالا که جدایی‌اش از یوونتوس در پایان فصل جاری با منقضی شدن قراردادش قطعی شده است، ظاهراً قصد دارد به اینتر ملحق شود. براساس گزارش نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» باشگاه اینتر با این مهاجم آرژانتینی بر سر انتقال به جمع نراتزوری در تابستان پیش رو به‌عنوان بازیکن آزاد به توافق رسیده است.

چندین باشگاه در اروپا از اتلتیکومادرید گرفته تا تاتنهام به دنبال به خدمت گرفتن دیبالای ۲۸ ساله هستند، اما به نظر می‌رسد اینتر در این زمینه از آنها پیشی گرفته است. طبق گزارش «گاتزتا»؛ جلسه جدیدی بین مدیر برنامه‌های مهاجم یوونتوس و اینتر هفته گذشته برگزار شده است و به نظر می‌رسد دیبالا متقاعد شده که در فصل بعد به رقیب یوونتوس بپیوندد.

اینتر به او دستمزد کمتری نسبت به آنچه در یووه می‌گیرد، پیشنهاد داده است اما او نقشی محوری در پروژه تحت هدایت سیمونه اینزاگی خواهد داشت. دیبالا در حال حاضر هفت میلیون یورو در سال از یوونتوس دستمزد دریافت می‌کند، اما اینتر دستمزد شش میلیون یورویی در هر فصل به او پیشنهاد داده که البته بند پاداش‌هایی نیز در آن در نظر گرفته شده است.

دیبالا که به نظر مصمم است در تابستان پیش رو به‌عنوان بازیکن آزاد به نراتزوری ملحق شود، از سال ۲۰۱۵ در عضویت باشگاه یوونتوس است و تاکنون در ۲۸۹ بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار ۱۱۴ گل زده و ۴۸ پاس گل را از خود بر جای گذاشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس