کد خبر 1370342
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
سپاهان می‌تواند استقلال را قهرمان کند/ نقل و انتقالات زود است

کاپیتان پیشین استقلال با بیان اینکه دیدار برابر سپاهان برای آبی پوشان بسیار سرنوشت ساز است، گفت: پیروزی برابر سپاهان می‌تواند استقلال را به قهرمانی برساند.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار در مورد دیدار حساس زرها و آبی ها در هفته بیست و پنجم گفت: سپاهان حریف بسیار سختی برای استقلال خواهد بود. خط حمله خوبی دارد و از بازیکنان تأثیرگذاری سود می‌برد و مطمئناً در اصفهان با تمام قوا مقابل استقلال قرار خواهد گرفت تا بتواند اولین شکست را به آبی پوشان تحمیل کند.

کاپیتان پیشین استقلال تصریح کرد: استقلال هم بر روی این بازی حساب ویژه ای باز کرده است، کادر فنی و بازیکنان می‌دانند برد برابر سپاهان می‌تواند آنها را به قهرمانی در لیگ امسال نزدیکتر کند. بنابراین تمام هدفشان رسیدن به پیروزی برابر سپاهان است تا بتوانند فاصله امتیازی خود را با پرسپولیس حفظ کنند و امید به پیروزی در ۵ دیدار باقیمانده را داشته باشند.

ورمزیار در پاسخ به این پرسش که آیا خط حمله سپاهان می‌تواند بر خط دفاع استقلال غلبه کند، گفت: همانقدر که خط حمله سپاهان خوب است خط دفاع استقلال هم بسیار منظم بازی کرده و کمترین گل خورده را دارد. بنابراین اعتقاد دارم یک بازی بدون اشتباه از مدافعان و گلر استقلال می‌تواند سه امتیاز این بازی را نصیب آبی پوشان کند.

کاپیتان پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا وقت آن نرسیده که مسئولان باشگاه به فکر فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکنان جدید باشند گفت: به اعتقاد من الان زود است تا در این خصوص صحبتی شود. تمام تمرکز باید بر روی شش بازی باشد و بعد از پایان فصل مشخص خواهد شد که چه بازیکنانی خواهند رفت سپس کادر فنی و مسئولان باید در مورد جذب بازیکنان جدید تصمیم بگیرند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس