کد خبر 1370087
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
تنها کسی که می تواندبه استقلال لطمه بزند

کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال نیاز به پیروزی برابر سپاهان دارد تا بیشتر به قهرمانی امیدوار باشد گفت: تمرکز و آرامش رمز اصلی رسیدن استقلال به جام در پایان لیگ است.

به گزارش مشرق، ایمان عالمی در گفتگویی در مورد دیدار سپاهان و استقلال گفت: با توجه به اینکه سپاهان نتوانست در لیگ قهرمانان به مرحله بعد صعود کند از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی نیستند اما از لحاظ آمادگی بدنی با توجه به حضور در لیگ قهرمانان، وضعیت خوبی دارند و حالا باید آنها هم خود را آماده این جدال سخت کنند و اعتقاد دارم هر تیمی که از لحاظ روانی شرایط بهتری داشته باشد می‌تواند در این دیدار موفق باشد.

وی افزود: به جز رافائل سیلوا، کادر فنی استقلال همه بازیکنانش را در اختیار دارد و این یک فاکتور مثبت برای استقلال خواهد بود. دست کادر فنی برای انتخاب ۱۱ نفر و یا تعویض‌های حین بازی بازی است. اگر استقلال بتواند مهره چینی خوبی برای این دیدار داشته باشد پیروزی دور از دسترس نخواهد بود.

عالمی در پاسخ به این پرسش که راز موفقیت استقلال برای این شش بازی چه خواهد بود گفت: استقلال در صدر جدول قرار دارد و با پرسپولیس تیم دوم فاصله شش امتیازی دارد. بنابراین تنها کسی که می‌تواند به استقلال ضربه بزند خود استقلال است. آنها برای موفقیت باید وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند. آرامش داشته باشند و تمام تمرکز خود را برای این شش بازی باقی مانده بگذارند.

کارشناس فوتبال گفت: مجیدی می داند که اگر امتیاز از دست بدهد شرایط برایش سخت خواهد شد. هر بازی برای آنها مهم است. آبی‌ها باید بازی به بازی پیش بروند. ابتدا بازی برابر سپاهان و بعد تمرکز برای دیدارهای بعدی. بنابراین اگر کادر فنی و بازیکنان بتوانند شرایط روحی لازم را برای این شش هفته و خصوصاً بازی با سپاهان داشته باشند به طور حتم می‌توانند جام را بالای سر ببرند ضمن اینکه اصلی ترین راز موفقیت برای قهرمانی، تنها تمرکز خواهد بود که می‌تواند استقلال را به هدفش برساند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بجز این مسائل، حضور هواداران استقلال در این شش بازی می‌تواند به این تیم کمک مفیدی کند. حمایت تماشاگران و تشویق بی امان آنها شرایط روحی بازیکنان را عوض خواهد کرد و حمایت آنها می‌تواند ضامن موفقیت استقلال و رسیدن به جام قهرمانی باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس