کد خبر 1369748
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
خانه‌ام را فروختم تا پرسپولیسی شوم!

فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس می‌گوید: خانه‌ام را فروختم تا پرسپولیسی شوم. دوست داشتم پیراهن تیم محبوب خودم را بپوشم و منتی هم از این بابت ندارم.

به گزارش مشرق، در خبرها آمده بود فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس نیز جزو بازیکنانی است که بند فسخ برای جدایی دارد و می‌تواند با پرداخت ۴۰۰ هزار دلار آزاد شود.

خود فرشاد فرجی اما این خبر را تکذیب کرده و به خبرورزشی گفت: من واقعا برای برخی شایعه سازان متأسفم که چنین اخبار خیالی را منتشر می‌کنند. این درحالیست که اصلا بند فسخی در قرارداد خودم با پرسپولیس ندارم و آن را قویا تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد این شایعات و حاشیه‌ها ساخته ذهن بیمار دشمنان پرسپولیس باشد. اینکه هر روز یک ماجرا یا قصه ای می‌بافند و در فوتبال ایران پهن می‌کنند تا به خیال واهی خود تیم ما را زمین بزنند غافل از اینکه هواداران پرسپولیس فهیم و بهترین قاضی هستند. طرفداران پرسپولیس گول این شایعات بی اساس را نمی‌خورند.

وقتی از نحوه پرسپولیسی شدن فرشاد فرجی و فروش خانه مسکونی اش پرسیدیم با اکراه جواب داد: من و خانواده ام جملگی پرسپولیسی هستیم. سال‌ها برای رسیدن به پیراهن پرافتخار این تیم صبر کرده و زحمت کشیدم و وقتی دیدم باشگاه قبلی‌ام رضایتنامه نمی‌دهد خانه‌ام را فروختم تا پرسپولیسی شوم. دوست داشتم پیراهن تیم محبوب خودم را بپوشم و منتی هم از این بابت ندارم. این شایعات هم نمی‌تواند ذهن من یا طرفداران پرسپولیس را به هم بریزد چون کارنامه و همه چیز من مشخص است.

مدافع پرسپولیس در خصوص مصدومیت خود نیز خاطرنشان کرد: همه تمرکز و تلاش من بازگشت زودتر به کمک پزشکان تیم و کمک به پرسپولیس است. متأسفانه مُچ پای من در بازی با آلومینیوم پیچید و حالا باید مراحل درمانی خود را طی کنم هرچند خیلی دوست داشتم در این مقطع واقعا کنار تیم بودم و کمک می‌کردم.

فرشاد فرجی درباره دیدار پرسپولیس و پیکان نیز گفت: بازی سختی است. پیکان تیم جوان و با انگیزه ای است اما ما هم پرسپولیس هستیم. به ۳ امتیاز این دیدار نیاز مبرم داریم و مطمئن هستم بچه‌های تیم با ارائه یک نمایش خوب و بی نقص برنده این بازی خواهند شد. موضوع خوشحال کننده حضور تماشاگران پرسپولیسی در این دیدار است که می‌توانند انرژی مثبتی به بازیکنان تیم بدهند. ما به پشتوانه همین تماشاگران پرشور و با معرفت و تشویق‌های جانانه این عزیزان برابر پیکان پیروز خواهیم شد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد نجار درونکلایی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    3 1
    فردین زمانه..خخخخخخخخ
    • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      2 1
      نگو خخخ بگو هههه وقتی میگی خخخ یاد ژیان خدابیامرز پدربزرگم می افتم
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      0 0
      درود به شرفت فرشاد جون به تیمی اومدی که بهترین بازیکنان قرن رو داره. اینو ما نمیگیم فیفا اعلام کرد که علی آقا پروین و علی آقا دایی بهترین هستن.
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      0 0
      دمت گرم آقا فرشاد. مثل کیسه ها آفتاب پرست نیستی که مدام رنگ عوض کنی! یکی مثل فکری رو آوردن که بنده خدا رو فریب دادن خونش رو فروخت داد به بدهی! اما تو همچنان تو پرسپولیس ماندگاری.
  • محسن IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    2 2
    خیلی اشتباه کردی چه ارزشی داشت؟
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    2 2
    ... یه لنگ خیس
    • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      0 0
      لنگ خیس که خوبه.معنیش میشه ی نفری که حمام کرده الآن درنهایت پاکیه روخشک کرده
  • شهروند اصفهانی IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 0
    کاشکی ۶ تا بازی پرسپولیس با پیکان و ذوب آهن بود .
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 0
    آقا فرشاد تو قلب ۴۰ میلیون هواداری❤❤❤❤❤❤
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      0 0
      خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس