صدرنشینی استقلال شانسی نیست/ سپاهان در فاز هجومی شرایط خیلی خوبی دارد

کاپیتان اسبق استقلال گفت: باید قبول کنیم سپاهان در فاز هجومی بازیکنان بسیار خوبی دارد.

به گزارش مشرق، در خصوص شرایط فعلی تیم استقلال اظهار داشت: ‌باید قبول کنیم استقلال الان کاملترین تیم لیگ است. این تیم در حمله و دفاع دارای بالانس و به شایستگی در صدرجدول قرار گرفته است. با احترام به همه تیم‌ها، استقلال از همه بهتر و فنی‌تر بازی می‌کند.

وی افزود: فنی بازی کردن به معنای زیبا بازی کردن نیست. یعنی شما توانسته‌اید در فاز حمله و دفاع تیمتان بالانس یا همان تعادل را برقرار کنید. شاید اول فصل بسیاری به فرهاد مجیدی خرده می‌گرفتند که بازیکنانی گرفته که در سطح استقلال نیستند و... اما الان می‌بینیم همین بازیکنان یک تیم خیلی خوب را تشکیل دادند و صدرنشین هستند. هیچ اتفاقی بی دلیل نیست. امیدوارم در این  ۶هفته آخر هم استقلال با همان تمرکز اول فصل را داشته باشد و قهرمان لیگ شود.

کاپیتان اسبق استقلال در مورد بازی مهم هفته بیست و پنجم مقابل سپاهان که باید با پرسپولیس نیز بازی کند و در واقع نقشی کلیدی در تعیین مسیر قهرمانی دارد، گفت: بازی سختی است. باید قبول کنیم سپاهان در فاز هجومی بازیکنان خیلی خوبی دارد و تیم بسیار خوبی است. با اینحال مشکلاتی در فاز دفاعی دارند. بالانسی که استقلال دارد را سپاهان ندارد و یکی از تفاوت‌های دو تیم در فصل جاری همین است.

وی افزود: افرادی که فنی هستند می‌دانند بالانس یعنی چه و این مساله یک نکته بسیار مهم است. به عنوان مثال تیم لیورپول متعادل‌ترین و بالانس‌ترین تیم دنیا است. به همین خاطر در چهار تورنمنت مدعی می‌شود. الان استقلال بالانس‌ترین تیم لیگ از نظر تاکتیکی است و با شایستگی صدر نشین شده، کسی نمی‌تواند بگوید استقلال شانسی صدرنشین است. نه، اینطور نیست. این تیم بالانس دارد و روند منطقی و معقولی را هم طی کرده است. سپاهان در فاز حمله بسیار خوب است اما در فاز دفاعی چنین شرایطی ندارد. همین مساله نکته خوبیست. ان‌شاءالله استقلال از آن استفاده کند و بتواند برنده بازی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    1 2
    باشه بهش میگم
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      0 1
      بالانس نیست سمت شاگردش میزنه
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      0 1
      جلوبندی شیشتقلال ده ساله خرابه و میزون فرمون میخواد. الانم دوتا پرسپولیسی بهترین قرن شناخته شدن و کیسه پنچر هم شده
  • لنگ صغیر IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    1 0
    بهش بگی نگی واقعیت وقهرمان سرورته
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      0 1
      فعلا یک قرن زیر سرورتون هستید! ۲ تا پرسپولیسی بهترین بازیکن قرن شدن. حتی ۱ کیسه به عنوان ذخیره ی قرن هم انتخاب نشد دیگه برید واسه خودتون تا یک قرن دیگه❤❤❤❤❤❤
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 1
    انصافا پیروز قربانی بچه خوبیه و من به عنوان یه پرسپولیسی دوستش دارم. حیف که رفت تو تیم کیسه بازی کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس