جذب معروف ۵۰ -۵۰ است/ انگاپت و عبدالعزیز از بازیکن ذخیره‌ پیکان هم کمتر می‌گیرند

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: سعید معروف بحث مالی ندارد؛ اما به خاطر یکسری مسائل شخصی هنوز جواب قطعی به ما نداده است.

به گزارش مشرق، امیر عطابخش روز یکشنبه در گفت‌وگویی در خصوص جذب ستاره‌های بزرگ والیبال دنیا برای حضور در تیم پیکان و انتقادهایی که به این موضوع شد، اظهار داشت: حلقه مفقوده ورزش کشور، دیپلماسی ورزشی است و مدت‌هاست که شاهد حضور چهره‌های شناخته شده ورزش دنیا در ایران نیستیم. شاید دلیل این مسئله عدم خودباوری است؛ اما در حال حاضر این خودباوری در مجموعه باشگاه پیکان به وجود آمده و اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است.

وی افزود: برخی عنوان کردند که برای جذب ۲ ستاره مودنا میلیاردی هزینه شده؛ اما واقعیت این است که همه این حرف و حدیث‌ها گمانه‌زنی است. با توجه به خواهرخواندگی که با مودنا داشتیم توافق کردیم که در زمینه‌های مختلف مثل راه‌اندازی آکادمی والیبال و نقل و انتقالات با یکدیگر همکاری کنیم. این مسئله پیش از اینکه حضورمان در جام باشگاه‌های آسیا قطعی شود انجام شد و ربطی به این مسابقات نداشت.

مدیرعامل باشگاه پیکان تصریح کرد: در توافقی که با مودنا داشتیم قرار بر این شد که از نیمیر عبدالعزیز و انگاپت برای جام باشگاه‌های آسیا استفاده کنیم. به هیچ عنوان دستمزد هنگفتی به این ۲ بازیکن پرداخت نمی‌کنیم. چون بر اساس قرارداد خواهرخواندگی با مودنا آنها را جذب کردیم و فقط به آنها مبلغی به عنوان پاداش پرداخت می‌کنیم.  جالب اینکه مبلغ این پاداش از مبلغ قرارداد بازیکن نیمکت‌نشینمان هم پایین‌تر است.

عطابخش درباره اینکه آیا جذب سعید معروف نهایی شده، اظهار داشت: با معروف هنوز به توافق نهایی نرسیدیم و توافق با این بازیکن ۵۰ - ۵۰ است. معروف بحث مالی ندارد؛ اما به خاطر یکسری مسائل شخصی هنوز جواب قطعی به ما نداده است.

وی ادامه داد: البته ما وادی را که بهترین پاسور لیگ در فصل گذشته شد را در اختیار داریم. خوشحال می‌شویم از بهترین بازیکنان‌ دنیا استفاده کنیم. در حال حاضر هم موسوی در تمرینات‌مان حضور دارد و در جام باشگاه‌های آسیا از این بازیکن استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پیکان در پایان درباره اینکه آیا چنین اقداماتی شوآف محسوب نمی‌شود، خاطرنشان کرد: ایران کشور بزرگ و امنی است و وظیفه ماست که به دنیا نشان دهیم رسانه‌های معاند چه دروغ‌هایی درباره ایران مطرح کرده‌اند. قطعا حضور چهره‌های شناخته شده در ایران باعث خواهد شد آنها واقعیت‌های کشورمان را در دنیا تبلیغ کنند. ما برای جذب این بازیکنان هیچ هزینه اضافی انجام ندادیم و حتی پاداش اندک آنها هم توسط اسپانسر تامین خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    2 1
    خوبه ۶۰ ۶۰ نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس